Kirjoittaja Aihe: Visa huijaukset  (Luettu 17860 kertaa)

Syyskuu 07, 2015, 20:11:42 ip
Vastaus #15

Antti Jokinen

• Vieras
Ja mitä mun dopperi tekee jos sisälle tullaan, käsky Paha tai Tapa.

Onneksi tuosta ei vielä ole tullut paha tapa.  ;D

Syyskuu 11, 2015, 17:33:26 ip
Vastaus #16

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Sain tänään ihan Suomen kielisen uhkauksen ulos otosta, vein sen ja kopion tiliotteesta poliisille. Koska en ole terve saan puolustaa itseäni jos tulevat sisään. Kyseinen yritys oli hyvin tuttu ja sanoin ettei mun luottotietoihin saa tulla merkintää kun en edes tiedä mistä lasku muodostuu, sitten mennään oikeuteen. Poliisi nauroi mun vastaukselle että olis Doopermannillakin hyvä päivä ja että pyysin ilmoittamaan päivän että olen kotona ja Vaasan voimaveikoista hivenen lisä apua. Sanoi että anna heidän pullistella ja jos koen uhan vaaraksi ilmoita heille, meinasi ettei ne tanskasta asti tule ja kummitytön mies on Harrikkaklupin jäsen, myös MC Bock puheen johtaja on mun entinen naapuri.

Kuulemma olen jo velkaa lähes kaksisataa, tyhjästä ja ovat laskuttaneet sen voittamani tabletin jota en ole nähnyt. Poliisi sanoi että rikoksen tuntomerkit täyttyy ja jos tulevat sisään niin jätä henkiin, sanoin et millä otan 51Kg Dopperin irti joka mua puolustaa. Ei hätää jos tapahtuu mun kotona, koira ei ole silloin irti. Olisko ne niin tyhmiä että panisivat jonkun perimään, jos ovikelloa soittaa joitain epämääräisiä niin noin 7min on viitisen satakilosta partasta miestä ovellani. Tästä poliisi kehoitti luopumaan ja sanoin että kyllä mä kavereita saan kutsua kotiini, nauroi ja sanoi että haluaisi nähdä, sanoin että kyllä näet kun asennan juuri kameraa ovelleni ja naapurit hyväksyy sen kun yksi joutuu kävelemään ohi. Onhan meillä kamerat autopaikoillakin. Miten Tanskaksi sanotaan hyvää päivää ja tämä on viimeisin päivä kun kävelet ilman keppejä, ehkä viimeisin pävä kun elät.

Syyskuu 11, 2015, 23:07:27 ip
Vastaus #17

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Tässäpä tämä sujuvalla Kookkelitanskalla...
have en god dag, og dette er den sidste dag, hvor du gå uden stokke, måske den sidste Pava hvor du bor.

Syyskuu 12, 2015, 01:19:06 ap
Vastaus #18

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En mä tota opi mutta printtaan sisäoven ikkunaan, ne on jo silloin sisällä ja koirani alueella. Koiro on vanha ja selkä kipuinen, raahautuu vaikka etu tassuilla puollustamaan mua. Sanat PAHA ja TAPA osaa kyllä, soon niin iso että eläinlääkäri kysyi mitä rotua on. Kysyin onko sulla papereita kuten mun koiralla, liian iso Dopperiksi mutta onki amerikan mallia. Voih mä odotan periöitä ja susihauleja on pöydällä, askel sisälle niin vuoteen ei kävele ilman keppejä. No meikä linnaan niin joka päivä pääsen ilman lääkäriin ja vikoja on, ei meille sisälle saa tullä ja sairaana saan puolustautua kuhan jätän henkiin. Koira ei ole irti ja valvomatta mun kotona johon tuulikaappikin kuuluu, itse asiassa myös osa tämmöstä luhtitaloa on mun aluetta. Verta pitää löytyä meiltä sisältä ja olen kuivilla. Tarpeetonta väkivaltaa ei saa käyttää, kysyin miten sairas mies suojelee sairasta koiraa, no kait sitten ammut reiteen. Veri pitää olla meidän asunnossa ja piste.

Syyskuu 14, 2015, 23:21:20 ip
Vastaus #19

velipuukka

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No taidat tosiaan olla sairas...

Syyskuu 15, 2015, 14:16:04 ip
Vastaus #20

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin olenki vai luuletko että alle 50V pääsee helpolla sairaseläkkeelle, olen ollut psykiatrilla  ja sekin totesi että päässä ei ole mitään vikaa. Meille ei tulla sisään uhkailemaan/perimään jota en edes tiedä mitä se on. Oletko kuullut sanaa kotirauha/yksityis alue, meilläpäin sitä ei rikota. Mähän olen tehnyt tästä jo rikosilmoituksen, tämä kotipiirini on mun ja pysyy. Eikä ole poliisit hakeneet aseita pois, mähän en uhkaa vaan puolustaudun ja se on ihan eri asia. Saako teille tulla perimään jotain aiheetonta ?

Syyskuu 15, 2015, 14:25:01 ip
Vastaus #21

harri ojala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Muakin kiinnostaisi tietää kuka on puheenjohtaja" mc bock:ssa"
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 15, 2015, 14:28:53 ip kirjoittanut harri ojala »

Syyskuu 15, 2015, 14:40:50 ip
Vastaus #22

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
No oliko joku kapteeni tai vastaava, komeeta oli kun sen kaverit tuli harrikoilla kulään pitkät nahkatakit päällä. Sattumalta näin ukon kaupassa ja siinä juteltiin.

Syyskuu 15, 2015, 22:04:49 ip
Vastaus #23

Risto Saastamoinen

• Vieras
No taidat tosiaan olla sairas...

Luen tarkkaan kaikki jäsen Eklundin kirjoitukset ja olen samaa mieltä hänen psykiatrinsa kanssa: päässä ei ole vikaa. Harvinaisen suoraselkäinen ja ryhdikäs suomalainen, en siis tarkoita hänen sairasta tukirankaansa, ottakaa nuoremmat mallia Henkasta.
Hän sentään esittää asiansa suoraan ja lässyttämättä. Nykyään kun ei oikein mitään saisi sanoa niinkuin asia on, heti luokitellaan mieleltään vialliseksi, sivistymättömäksi ja ties miksi.

Syyskuu 15, 2015, 22:17:13 ip
Vastaus #24

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos, joku sentää ymmärtää ettei kotia tulla kuin torille.

Edit1: Paappa oli iso mies ja sanoi aina ettei yhtäkään tappelua hävinnu kadulla mutta muutaman raastuvas hävisi, ei auttanut puolustukseksi et niitä oli kolme. Paappa sanoi et jos miehellä on nälkä niin kalastetaan oli lupa tai ei, kerran paappa meni meidän just ostetulle tontille niin myyjä sahas puita kumoon, enemmän isän siskon puolelta. Selitys oli että hän myi maat eikä puita, no nenä meni niskan puolelle ja saha on vieläkin sielä meressä mihin paappa sen heitti. Tuliko seuraamuksia, no tuli puun kaataja maksoi korvauksen eikä paapalle mitään.

No ostin vesijättömaata 1800 neliötä ja samalla ku halvalla sai ostin vettäkin, pitääkö mulla olla muu kuin valtion kalastus lupa jos omalla vesialueella kalastan ? Käytännössä ei kun merkissä lukee Eklund ja ne tarkastajat ruottalaisia niin putoo mereen kuin olis kuumia, sanoin siskonmiehelle että pannaan vaan kivi ja nimi Mäkinen niin kelaavat kiven heti veneeseen. Mitä se meinaa että mulla on kauppakirjan mukaan kalastus mantddaali, pitääkö taas maksaa. Mo minen maksa jos omilla vesillä ollaan. Soon kuin mun pihaa vai maksoinko turhasta, nyt syksyllä ruopataan ja multa ammutaan yksi kivi pois. On ettei enne lokakuuta saisi ruopata mutta mun rannasta, vedän hiltillä reijät ja hieron aniittipötkon reikään ja pum, voip olla ettei tarvi kaivaa vaan rantaa siistiä ja sanon mistä saa kiveä, viimeksi kiviä otettiin luvalla naapurin rannasta.

Niin se Norjalainen firma nyt lupas jättään mut rauhaan mutta vastasin että se mun voittamaton tabletti jonka olette myös veloittaneet ei ole saapunut, mennäänkö siittä käräjille koska se sähköposti on mulla tallessa. Tilanne kiristyy, äkkiä mä hyppään autoon ja ostan moisen tabletin. Tänäänki putos lompsasta enemmän rahaa.
« Viimeksi muokattu: Syyskuu 16, 2015, 01:32:32 ap kirjoittanut Henry Eklund »

Syyskuu 16, 2015, 02:18:49 ap
Vastaus #25

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Saakeli noskit ei nuku, tuli vastaus että tabletti on mun ja kirjre joka olisi pitänyt on lähetetty mulle jossa joko hyväksyn palvelun tai hylkään ei ole tullut. Miten vastaamaton voi olla hyväksytty, ei neito tiennyt enkä minäkään. Heillä on toimitusvaikeuksia kiinasta mutta saan toki tablettine kun saapuvat maahan, jaa a näenkö ikinä sitä tablettia. Sanoin että Visalle olen tehnyt oikaisu pyynnön mutta en siittä 5€ tabletin hinnasta. Sanoin että voitin toisen tabletin ja sama juttu, mutta höylätkää ny Visa korttia jota ei ole enään olemassa ja lähettäkää toki perintölaskuja jossa uhkaatte minua, kaikki menee poliisilaitokselle. Onko periänne edes isoja ku en mielellään lyö pieniä. Soon joku paikallinen perintätöimisto joka ei enään mua häiritse. Siitä mun toisesta tablettivoitosta joka myös maksettu on mennyt nuo krävööt samaan firmaan. No taisin päästä eroon nyt tästä palvelun tarjoasta mutta kaksi tablettia on maksetty eikä yhtäkään nähty. Ei tullu koirolle sitä hyvää päivää, on vanha ja kipiä mutta tänään ajoi oravan puuhun ja korkealle, vähän ontuen kotiin.

Lokakuu 30, 2015, 00:05:27 ap
Vastaus #26

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Nyt tuli pukumies joka halusi multa allekirjoituksen perintään, pyysin astumaan sisään jotta voin ampua. Koira raapi tuulikaapin ovea, sanoin että te olette velkaa mulle mutta istu siihen rappusille kun soitan poliisit. Lähti melkoisen nopiaa, puhui hyvää suomea. Ne on pannut jonku suomalaisen perintö firman ny asialle, melki 400€ olen kuulemma velkaa, pyysin käyntikorttia ihan poliiseja varten, ei antanu vaan häipyi. En saanut sitä paperia johon nimen halusivat, uusi käynti laitoksella edessä.

Lokakuu 30, 2015, 04:36:19 ap
Vastaus #27

Markku Hakola

• Vieras
Luen tarkkaan kaikki jäsen Eklundin kirjoitukset ja olen samaa mieltä hänen psykiatrinsa kanssa: päässä ei ole vikaa. Harvinaisen suoraselkäinen ja ryhdikäs suomalainen, en siis tarkoita hänen sairasta tukirankaansa, ottakaa nuoremmat mallia Henkasta.
Hän sentään esittää asiansa suoraan ja lässyttämättä. Nykyään kun ei oikein mitään saisi sanoa niinkuin asia on, heti luokitellaan mieleltään vialliseksi, sivistymättömäksi ja ties miksi.

Samaa mieltä ja hyvä lukee juttuja joiden kirjottaja tuo esiin mitä aattelee, ilman sipistelyjä.

Lokakuu 30, 2015, 07:17:52 ap
Vastaus #28

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Nyt tuli pukumies joka halusi multa allekirjoituksen perintään, pyysin astumaan sisään jotta voin ampua. Koira raapi tuulikaapin ovea, sanoin että te olette velkaa mulle mutta istu siihen rappusille kun soitan poliisit. Lähti melkoisen nopiaa, puhui hyvää suomea. Ne on pannut jonku suomalaisen perintö firman ny asialle, melki 400€ olen kuulemma velkaa, pyysin käyntikorttia ihan poliiseja varten, ei antanu vaan häipyi. En saanut sitä paperia johon nimen halusivat, uusi käynti laitoksella edessä.

Muistatko yhtään oliko alunperin semmonen Tanskalainen firma kuin "WeNeverLoseIt ?
Tarjoaa tiedostojen varmennuspalvelua pilveensä,39€/kk maksulla.Kalastaa asiakkaita pelkästään pohjoismaissa.
Tervetulolahjana on ollut Asus miniläppäri 7 eurolla.

Mahtaa olla pelkkä rahankeruuyritys.Jäsenyyden voi kyllä heti perua sääntöjen puitteissa määräaikaan mennessä ja senjälkeen vielä lunastaa läppärin sillä jo maksetulla 7 eurolla,eivätkä tällöin veloita pankkitiliä enempää mutta moniko muistaa peruuttaa jäsenyyden.Ellei sitten tosiaan halua maksaa palvelusta noin paljon.Ainakin parin kk maksut ehtiivät kerätä monelta ja siinähän jo tienaa hyvin.Ja niitä läppäreitä-niitä ei ole olemassakaan..
Mielenkiintoista että heillä on sama maksusysteemi kuin esim Suomalaisella Verkkokauppa.comilla.Ei PayPal eikä muu vastaava,turvalliseksi koettu.
Vaan annat maksaessasi VISA-pankkikortin numeron ja 3 osaisen tunnisteen kortin takaa.

Mutta ei ne mihinkään perintään tommosia pysty laittamaan..kun ei ole mitään mieltä,se meinaan ei oo ilmaista touhua se periminen.No,400 euroa vois nykypäivänä olla semmonen minimisumma mikä kannattaa yrittää periä muttei montaa kertaa..ja siitä lähtee heti lasku toimeksantajalle.
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 30, 2015, 07:19:38 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Lokakuu 30, 2015, 10:12:00 ap
Vastaus #29

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
En viitsi mennä sotkemaan emännän papereita mutta kyllä tuo firman nimi tuntuu tutulle, piti tulla kirje tabletin mukana ja kahden viikon ilmainen kokeilu ja sitten sitä voi jatkaa tai perua. Mähän voitin jopa kaksi tablettia ja yksi matkaa takaisin kiinaan kun en hakenu postista, olisin hakenu jos olisin saanut postista sen pakettikortin. Poijaan viikarit noita laatikoita kollaa ja postia on sitten tuossa metsän reunassa, kaksi laittoi riippulukon tommoseen muovilootaan ja hups ne on rikottu. Olen isännöitsijälle sanonut että tunnen sen firman pojan joka tekee metallisia Bobi laatikoita ja saan varmasti hyvät alennukset ja niihin saa lukon koti avaimelle, löytyy ruostumattomia ja polttomaalattuja. Jopa ammatti rosvot joutuu tekemään tosissaan töitä että saavat auki, tossa lähellä kaupungin vuokrataloja jossa majailee meitä tummempia moniosaajan alkuja, heitä epäillään. Visa palautti mulle rahat mutta tuskin viitsivät 39€ takia hirveästi tehdä hommia, mun lasku vaan kasvaa kun sitä korttia ei enään ole. Jos vielä tulevat otan väkisin sen paperin johon olisi pitänyt nimi laittaa, enkä pidä Dopperia tuulikaapin oven takana. Kiskasen kravatista sisälle, olin taas liian kiltti.

Niistä kahdesta 5€ veloituksesta en ole tehnyt oikaisuvaatimusta joten tabletit on maksettu muttei saatu. E-Ville on ainut firma jolle annan Visan numerot, Suomalainen firma joka myy kiinan tavaraa, heti tulee vahvistus ja parin päivän päästä seurantakoodi. Sitten tulee spostia että tavara on Suomessa ja kun toimitettu pyytävät vielä arvostelemaan tuotteen, neljän euron posti ja käsittely kuluilla tuovat vielä kotiovelle.