Ei oo Hontaa yritetty multa alta ostaa, tosin ei tule sen kanssa missään isommin poseerailtuakaan. Kylmäasemalla pysähdyn tankilla, kahvilla en käy huoltsikoilla ja vähemmän missään kerääntymisissä muutenkaan. Kunhan pörrään tässä lähiympäristön pikkuteillä. Mutta ei se "hankinnan kohdilleen osuminen" minulla muutenkaan siitä kiinni ole miten paljon muut samanlaista haluaisivat, tämä on mulle lähinnä hauska härveli joka sattui eteen sopuhintaan. Enkä edes ajatellut että sitä kukaan erityisesti himoitsisi, tämä CB350 twini kun taisi aikanaan olla jenkkilän myydyin pyörämalli eikä muuallakaan mitenkään harvinainen. Mutta ihan hyvä ajanviete(kirjoittelu)pyörä se on 
Sattuupa olemaan niin että minulla on aika lailla sama tilanne kuin Karilla.
Pyörä ensinnäkin tuli sattuman kautta vaihtotavarana aikoinaan hankittua-osamaksuna trailerista.
Tankkailen missä sattuu,kahviloissa en käy mutta hyvin usein ihmiset tulee katselemaan pyörää ja kyselemään lähinnä mikä se on.
Huvikseni en juuri ajele vaan se on kulkuneuvo siinä missä autokin mutta ei kaiken aikaa näkösällä koska autoa tarviin nykysin enemmän.
Kerran oli jopa myynnissäkin vähän aikaa koska oli kriittinen rahapula.mutta vedin ilmoituksen aika pian pois kun tilanne parani.Siihen aikaan vielä ois voinut saada kohtuuhinnankin.Jota ei tänäpäivänä taida saada vaikka pyörä olisi alkuperäisessä asussaan(en tarkoita tiptop museokunnossa).
Niin ja sitten ilmaantui myös yksi semmoinen valeostaja(muka Englannista) joka tarjoaa heti ylihintaa ja pommittaa sähköpostia päivittäin.
Piruuttanikin vedätin sitä pitkän aikaa ennenkuin paljastin että hän paljastui jo heti alkumetreillä.Tarjosi jotakin oisko ollu 4300 tai 3400 euroa..