Järjellähän(siis maalais)tässäkään ei ole mitään tekemistä,joku taho saanut päähänsä että tämä on hyvä idea saada nopeasti rahaa mustaan aukkoon ja tähän vero,valmistelut annetaan sitten toiselle ja kolmannelle taholle jotka ei asioista ,vaikkapa nyt tämä mp ,ymmärrä sitäkään vähää mutta esitys tulee kun tilattu ja hienoa koulutusta titteleiden kera Helssingissä piisaa kuten palkaakin+tyylikäs puku kravatteineen,mutta ei hajuakaan jostain moottoripyöristä..kamalia vehkeitähän ne muuten onkin,totta tosiaan.
Siksi tämäkin on tälläistä soosaamista kuten hallituksen touhut 20v jossa toinen käsi jakaa ulkomaille rikkinäisestä säkistä roppakaupalla ilmaiseksi rahaa vaikka kuulemma mihinkään ei ole täällä varaa,säästettävä on ja paljon

Rahaa kerätään hirvittäviä määriä veroina kuten aina ennenkin mutta mitään niillä ei enää nykyään saa jos Suomalainen,outoa eikö vaan?
Se on esimerkkinä vähän niinkuin Erkki lainaisi minulta tonnin juomarahaa ja sanoo maksavansa joskus kun varaa..ehkä..ja minä lainaan vaikka minulla ei ole mutta Yrjöllä on ja lainaan häneltä korolla ja annan ne Erkille kovaan janoon ensiapuna vaikka kaikki tietävät ettei se ikinä ole velkojaan maksanut.
Kaikki on tyytyväisiä ja selkääntaputuksia ryyppyjen kera..tai jos pikkasen ajattelee pidempään ryyppyjen häivyttyä verestä niin minä olenkin tyhmä,ääh,mutta mitäs väliä,maksakoot perikunta(tässä tapauksessa seuraavat sukupolvet korkojen kera).
Pääasiahan se olenkin minä parrasvaloihin "rahamiehenä "ja että hyvän jätkän maine maailmalla.
Lainaan sitten itsellekkin samaan syssyyn Yrjöltä että saa omalle perheelle särvintä kun ne ekat lainarahat meni kaverille,maksakoot ken lystää loppupeleissä,mitä se minua liikuttaa kun voin aina vedota etten muista,oisko noin tai ymmärtänyt tekemääni.
Lähden Erkkiä etsimään lähibaarista ja pistetään hulinaksi kunnolla lainarahoilla.
Nimet kuin aihekkin tässä tapauksessa keksittyjä eikä totuuspohjaa,kuten leffoissa lopputeksteissäkin kerrotaan.Eikä eläimiä vahingoitettu.
Vakuutusyhtiöthän ei vakuuta mitään sellaista mistä tulisi huono tuotto,joutuisi korvauksia helpolla maksamaan ja pikkuteksteihin ujutetaan kaikki mahdolliset porsaanreiät millä pääsee maksamasta ja mieluusti vaikeaselkoisella virkamieskielellä josta ei ymmärrä lukemaansa vaikka kuinka moneen kertaan yrittäisi ja ehdot limittyy toisiinsa niin ettei oikein tajua korvaako tämä yhtään mitään..ei yleensä korvaa.