Tervehdys.
Olen tässä mielenkiinnosta seurannut onko K7 oikea tuutti ja mikä on sen oikea hinta.
Jokainen meissä harrastajista tietää jos on kunnostanut pyörän huolella ja käyttänyt satoja tunteja kunnostukseen,(putsaukset,kiilotukset,maalaukset,koneremontti,osienetsintä)niin sitä ei voi myydä halvalla.
Sen verran olen K7:kan puolesta puhuja ja tiedän mistä puhun että kyseisen pyörän kunnostus ei ole ihan helpoimasta päästä jos tekee oikeilla osilla.
Tämä pyörä eroaa muutenkin vanhempaan tuuttiin verrattuna(runko,etupää,takavanne 17",tankki,pakoputket,sivuposket ja paljon muuta pientä).
Ja kyllä tulee maksamaan siinä missä vanhenman tuutin kunnostus.Jokunen vuosi sitten tähän pyörään ei tahtonut mitään osia, puhun nyt pisteosista kuten pakoputket mutta onneksi nyt saa,olisiko syynä harrastajat maailmalla. En halua missään nimessä loukata K0-K6 tuutin harrastajia mutta ottaa he***tisti! päähän keskustelu siitä ettei K7 ole tuutti.Omien lähteiteni mukaan K7 on mallisarjan viimeinen tuutti. Eilen oli ebayssä myynissä sancast K0 yli 21000€ en tiedä millä meni harvalla on semmoseen varaa (kyllä minäkin semmoisen talliin ottaisin).Mutta tässä on minun kunnostama K7 niin sanokaa onko hinta 1000 vai 7000€.
Tamäkin voi olla kohta myynissä.
Terv.Jussi
[ylläpito on poistanut liitteen]