Tämähän ollut nyt kovasti esillä, no koiraa ulkoiltaessani näin usein pienen pojan tien toisella puolella leuka alhaalla. Menin lopulta katsomaan niin siinähän poika itki, sanoin että nyt mennään yhdessä sun kotiin josta löytyi humalainen äiti. Kerroin että ollaan lapseton pari ja poika saa tulla meille jos sinä lupaat ja annoin yhteystiedot ja pyysin äidin puhelinnumeron, namusedän maine ei kiinnostanut.
Nyt vaikka poika jo kouluikäinen tulee usein käymään, puhdistamme akvaariota ja katsomme lasten ohjelmia telkusta tai vaimoni ipädillä. Kun äiti ei kieltäny mitään syömme pitsaa ja hyvin vähän karkkia, on ollut mun kanssa kaupassa ja poika hyvin häkeltynyt kun äiti ei koskaan ottanut kauppaan mukaan. Poika on erittäin fiksu kun sanon että nyt on viikonloppu ja mä maksan X euroa niin tarkkaan osaa laskea mitä voidaan ostaa.
Ihan vinkiksi kaikille, katsokaa ympärillenne ja auttaminen voi olla todella mukavaa/antoisaa. Nyt pojan äiti soitti voiko tulla yöksi, sovittiin että tulen hakemaan. Poikaa hirveästi kiinnostaa mun huone jossa yli sata asetta ja sanoin että niiden aika on sitten kun ikää kertyy, no lupasin että ensi kesänä saa ampua suht vaarattomilla CO2 ilmakoilla. Poika melkein pyörty onnesta ja ei ole koskaan ollut veneessä, pitäähän pojan päästä ajelemaan veneellä.