Joo-o..Mitenköhän ne ennen pärjäskään ilman ultraäänipesureita 
Meinaan noiden kaasareidan kanssa.
Ei mitenkää, justiisa sen takija niitä kaasareita pyöriikii joka romuloutassa. 
Niinno,,ymmärtäisin jotta tuo oli hjuumoria

Kun vaan iteksein aattelin että "ajamalla" pysyisivät parhaiten kaasarit kunnossa.Ja bentsiini itse olisi se liuotin joka pitää suuttimet ja pesän puhtaana.Saahan siinä toivossa elää-saahan?
Mulla ei ole kyllä tosiaan ykskään kaasari joutunu hyllylle,toimimattomuuden takia-eikä varsinkaan u.äänipesurin puutteen takia.
Varaosakaasareita toki on nytkin kymmenkunta kpl mutta enimmäkseen koneisiin joita minulla ei ole.Ei ne miksikään siellä hyllyssä mene vaikka kaikenlaista puhetta kuulee hapettumisesta ym hartsijäämistä.Ja kyllä,olen jättänyt kausikoneet ajon jälkeen sellaisinaan niille sijoilleen,oli bensaa tankissa/kaasarissa tai sitten ei.
Onhan tuo pesuri varmaan sitten toki hyvä kun pitää saada tulille joku kauan "maatunut" entisöintiprojekti.
Ja niinhän sitä meikäläinen aikoinaan vastusti tietokoneita,matkapuhelintakin viimeiseen asti-kunnes sitten vaan annoin periksi

Joten saattaapa se tuommoinenkin "turhake" jokupäivä vielä edistyksen valon tänne vastarantaan tuoda..
ps. Käypä se näköjään noinkin,ehkä itse pesuaineella tuossa tapauksessa lienee kuitenkin merkitystä silläkin.
Eli DIY värähtelypesuri santapaperihiomakone voimalähteenään ja käsittelyssä Jammun kaasari,bensahana ja turbiinipyörä:
https://www.youtube.com/watch?v=R1DtY2VwSyYSattui silmään kun etiskelin ohjetta itserakennetuille n. 25-40 KHz pesureille