Taejjannii kokkeilla etikalla, vae hävijääkö sillä koko kaasari?
Miten kävisköhän apteekin sitruunahappo?
Sillä olen liottanut kahvinkeittimen silloin tällöin.Merkiltään Krups ja kun alkaa rupsuttamaan,heitetään hieman hiekkaa rattaisiin eli sittishappoa.
Ja alumiinia taitaa olla putket siinä,en usko että omistan kullitettuin putkin varustettua Moccamasteria

Sillä lähtee sitten kaikki paskat ja äkkiä. Tarkkana pitää amalin kanssa olla ettei syö sitä pilalle.
Tuossa on 90 litran tankki ja 800W ultraäänitehoa.
Elmasonic on tehty Tornion rosteri pellistä.
Tuo Elmasonic tekee myös pienempiä ja halvempia malleja.
Samoin kuin tuo.
http://www.elekma.com/ultraaanipesurit
Sinne ysikymppiseen mahtuu jo isompi mötikkä kylveksimään.
Muuten,noita 9 litr. kuvan mukaan samannäköisiä näytti olevan ebayssa,hintaa en muista mutta 200-300$ ja eihän ne nyt toki Suomalaisia ole ja rahti pitää muistaa myös.
Katselin ebaysta yksi päivä myös ultaraääniantenneja ja generaattoreita.Periaatteessa pesurin voi tehdä itse mistä hyvänsä altaasta/kattilasta niin saa haluamansa kokoisen,en tiedä tarviiko sen edes olla terästä..kumminkin näytti minusta hintavilta ne komponentit..oisko ollu 30-50 taalan välillä alle 100W kelat 2 kpl ja generaattori toisen mokoman about.Eli ihan pientä konetta ei kannattane tehdä itse jos Kiinan vehkeet on noin halpoja(mallia LIDL)..Johdothan olis helppo kytkeä,ilman sen kummempaa raketti-insinöörin pätevyyttä.Kelat voi esim pultata altaan läpi,niissä on kierteitetty reikä pultille valmiina.Kumitiippari vaan väliin.Tuommosen sähkölaitteen teko ei tietenkään ole luvallista ainakaan luovuttaa sitä toiselle.
Pointtina tässä vaan että jos joku haluaa harrastella/nikkaroida ja tehdä kaiken ihan itse