ja vene! vaikkei oo ees pihassa. omakohtaisia kokemuksia.. perämoottori piti vain olla alle 5 heppane..mulla oli 10 ja ei korvannu sitä.
Kyllä;soutuvene,kanootti tai jolla.
Minulta aikoinaan varastettiin auton mukana perärontissa olleet 2 pa.säiliötä,sarja uusia ankkuriköysiä(yht 140m) ja myrkkymaaleja,sammutin,rakettisarja ym varusteita.Siinä oli koko satsi uuden paatin varustamiseen ja olin sattumoisin juuri tuonut kaupasta ne kun nussi iski.
Kotivakuutus korvasi kaikki.Samoin autosta kuluneen poltoaineen ja renkaiden kulumisen.Auto löytyi ihan läheltä katoamisilmoituksen perusteella.
Oli vain lainattu perjantai-iltaa varten nuorten kokoontumisajoihin eläintarhan kentälle.
Minusta aika reilu korvaus.Ja ne köydet ei ollu mitään halpiksia vaan 16mm laatutavaraa eli se oli usemman tonnin paukku.
Huvittihan se kun tarkastaja mittaili tönärillä että 2mm oli poltetu takakumia uuteen verraten

Olin myös mukana kun rikospoliisi tupsutteli valkoista jauhetta ikkunoihin mutta ei siitä mitään sormenjälkiä saanut.
Siihen aikaan asia otettiin vakavasti,näin Pasilassa.Minun ei tarvinnu vaatia eikä tingata mitään tässä ja yhtiö oli Sampo.
Sieltä oon muutenkin saanu hirmu massit kaikenkaikkiaan ja jopa kokonaisen auton rahana ja tonnin vitutusrahaa päälle eräässä toisessa tapauksessa.Niin koti-kuin venevakuutuksissa on kyllä tullu imettyy sitä yhtiötä.
Veneiden osat ja varusteet on nyt rajattu pois vakuutuksesta.
Näin Ifissä.
Ja ennen oli kaikki paremmin-repikää siitä