On se vaan jännä homma, kuinka joitakin jaksaa vaivata se, missä kukin käy ostoksilla, siitä jaksetaan vääntää vaikka kuinapäin juttua, että pääsee jostain valittaan.
Mikäli joku kauppa on sellanen, etten tunnu saavani sieltä, mitä haluan, niin pysyn sieltä pois, mitäs minä sinne turhantakia.
Asioin niissä, mistä saan sitä, mitä olen ostamassa ja sopivalla hinnalla ja annan toisten pönkittää näitä ylihinnoittelevia ketjuja
ihan vapaasti.
Tähänsaakka olen onnistuneesti onnistunut välttään noiss ässissä k- ketjuissa käymästä ja koitan välttää edelleen,
oli sitten kyseessä ruoka- tai rautakaupat.
Jos kotimaassa ei saa jossain ulkomailta tuoduista tölkeistä panttia, niin vie sinne, mistä saa.
Eihän se oikein ole, että täällä maksetaan pantti sellaisesta, mistä myyjä ei ole saanut omaa osuuttaan ostettaessa.
Mikäli joku maksaa, niin se on ihan hänen häpeänsä.
Tuntuu, että joillakuilla ei ole elämässään mitään muuta, kuin yleinen muitten kyttääminen ja sormella osoittelu,
kannattaisikohan tuollaisten koittaa hankkia itselleen elämään jotain muutakin, vaikka vaan elämä.
Tietty jos se ainut mielenkiinto on päästä aina muita mollaamaan, niin voihan sekin olla "elämäntarkoitus", heille.
Mikäli ei keksi muuta kuvattavaa, kuin kauppojen hintalaput yms, niin voi voi.
Siinähän sitä on harrastusta pitemmäksikin aikaa, meinaan kauppoja riittää ja niissä kuvaamattomia hintalappuja.
Pienestä se tuntuu elämänsisältö ja huolenaiheet olevan kiinni, hyvä näin, sillä silloinhan kaikki muu on ok.