Jep! Hakola on hitsaillut ilmeisesti paljonkin "kunnon puikoilla" millin peltiä ja vielä pitkääää saumaa
Ihan riittävästi, että tiedän, mitä kirjoitan. Saumalla voi olla pituutta, riippuu ihan tavasta, kuin hitsaus suoritetaan ja mimmosin välinein. Ilmeisesti väität, että Bilteman puikot on samaa tasoa, kuin kaikkien muiden tekemät,
elikkä käsityksesi mukaan puikoissa ei ole eroja.
Mitä ihmettä...etteikö ydintäytteellä voi vetää pitkää saumaa....?
?
Mihin voin tulla katsoon, kuin tuo perus rautakauppalaitteella onnistuu ja vielä luokkasellaista.
Käviskö Bilteman masina ja lanka?
Nyt tuntuu että puhuu joku joka ei ole edes hitsannut millään laitteella yhtään mitään.
Herra on tuntemustensa kanssa ihan vapaasti uskossaan autuas.
Ps. Yks tuttu kaveri(hän on ammattihitsari) joutui suorittamaan LUOKAT YDINTÄYTEMIG-hitsaukselle että sai haluamansa työpaikan jossa hommat on yleensä "aikalailla tuulisissa ja ainakin ulko-olosuhteissa".....Joten kyllä se Hakola koulutuslaitoskin on jo ydintäytelankahitsauksen joutunut "ymmärtämään"
Joo, kaverin tutun sukulaisen tuttavan kaverin kaverin kaima, on paraillaan opissa ja manasi, ettei opeteta paljoo muuta,
kuin Mig ja Tig ja puikko käydän vaan pikaisesti läpi.
Itse olen noista hitsaushommista päässyt muuten eroon, mitä nyt silloin tällöin niitä joudun tarkasteleen,
eläkkeellepääsyä odotellessa.
Olen pahoillani, mikäli TAAS olen käsittänyt aihealueen väärin ja joku TAAS nokkaantuu.
Käsitin noista aiemmista teksteistä, että puhe on mm ihan harrastelijalaitteista, sillä harvalla on varmaankaan,
resursseja hankkia ammattitason laitteita autotalliinsa.