Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 454778 kertaa)

Kesäkuu 08, 2016, 09:07:55 ap
Vastaus #780

Harri Kauranen

• Vieras
Illalla tässä poikkes kaveri ja oli myynyt juur 1100:n pyöränsä pois.Suunnitteli tosin uuden hankintaa ja sano että sais nyt tosin olla pienempi,ehkä joku seiskapuokki vanhempi pärrä.No noi on kai jo aika harvassa hyvät sepikkäät tänä päivänä ja minä ehdotin,kun yhden viisatasen tiedän,kävis sitä syynäämässä.

Kesäkuu 09, 2016, 11:22:04 ap
Vastaus #781

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro

Lainaus
Ostin eilen vanhat, ruskeat motoristin ajorukkaset. Löytyy myös hyvät ruskeat saaappaat, niin ikään perinteistä tyyliä sekä ruskeat nahkaiset pussihousut. Sekä tietysti nahkakypärä ja naaman ympärille laitettava suppilo, miksikä niitä nyt sitten kutsutaankaan. Vielä oikein hyvä takki vain puuttuu. Tuo nykyinen on aika ohutta nahkaa ja väärän värinen, ei aivan kokonaisuuteen sopiva. Se on vaan ahkeraan kierrettävä kirpputoreja, niin eiköhän setti täydenny jossain vaiheessa!

Mulla Martti olis vähän käytetty sellainen puolipitkä musta nahkainen ajotakki kaikilla suojilla,mun mielestä olis sulle aika passeli.

040 5049819
Yamaha TR1 -81 / Green Mystery
CanAm Spyder RT -13
CRESCENT Elda E-Going
Triumph CSD -29
Triumph TigerCup -62
NSU Sportmax Streetreplica -58

Kesäkuu 09, 2016, 12:21:17 ip
Vastaus #782

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Se naaman ympärille laitettava tratti oli lempinimeltään kuonokoppa.Kuulemma sen takia ettei Jawa-miehet päässeet järsimään nais-ihmisten nilkkoja... ;)

Kesäkuu 09, 2016, 12:31:42 ip
Vastaus #783

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla on ihan uus sellanen tratti tuola vintillä.Kuinkahan niitä edes mahdettiin käyttää,muistan kyllä nuoruudessa muutaman niitä näin.

Kesäkuu 09, 2016, 13:24:01 ip
Vastaus #784

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Se naaman ympärille laitettava tratti oli lempinimeltään kuonokoppa.Kuulemma sen takia ettei Jawa-miehet päässeet järsimään nais-ihmisten nilkkoja... ;)

Koirille ja kissoille niitä laitettiin kans etteivät pääse (konsultti-operatsioonin jälkeen) nuolemaan haavojaan  ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Kesäkuu 09, 2016, 13:25:40 ip
Vastaus #785

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Keltin Nuoret taisi tehdä jonkun uustuotantonakin.

Kesäkuu 10, 2016, 13:10:13 ip
Vastaus #786

Harri Kauranen

• Vieras
Mulla toi tabletti meni ihan mykäks,ei edes käynnisty.No mä eilen hain uuden ja parastaikaa tässä sitä räpellän.Asennettiin karttaohjelma ja mä en osaa niistä asetuksista säätää,että se kertois missä mennään,eli kulkukohta olis keskellä näyttöö.Tarvii varmaan poiketa Akilla,se kun ymmärtää kieliä ja on ihan mato tietsikoiden kanssa.Tää uus kone on huavei ja se oli samsungi,mikä pimeni.Periaatteessa nää on sama kone,on vaan eri merkki printattu koneeseen.No nyt mulla näitäkin sitten on kaksi kappaletta tossa yöpöydällä presiis samanlaisia ja molemmilla pääsee nettiin.

Kesäkuu 13, 2016, 17:15:04 ip
Vastaus #787

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Siinä se sitten oli. Museoesineeksi päädyin, vaikkei ikä vielä juuri painakkaan.

Pari vuotta taaksepäin Jyväskylän yliopiston taidehistorian laitos muutti vanhalta juomatehtaalta uusiin tiloihin. Satuin eukkokullan kanssa roskalavan äärelle muuton aikoihin ja mukaan tarttui vanhoja taidehistorian opetusdioja niin paljon kuin kaksi ihmistä saa kannettua. Päätettiin järjestää taideilta. Kutsuttiin muutama kaveri, joista tiedetään etteivät ole liian vakavia ja jäykkiä. Osa heistä tuntee taiteen historiaa, osalle kuvataiteen tuntemus rajoittuu Aku Ankkaan. Porukassa värkkäiltiin kunnon appeet pöytään ja sopivasta juomaa kielen kostukkeeksi ja ajatusta sutjakoittamaan. Ja pirun mukavaa oli. Kun joukossa on tietämystä, mutta ennen kaikkea sopivan humoristista suhtautumista aiheeseen niin asiaa tuntemattomatkin on viihtyneet. Ei ole kyse elitistisestä jäykistelystä vaan paskankauhamisesta kavereiden kanssa. Iltoja olen kuvannut mm. kerran 7 tunnin mittaisella valotuksella lasilevylle. Yksi on nauhoitettu kännykällä.

Olin tänään väitöskirjan ohjaajan, taidehistorian laitoksen johtajan juttusilla ja sanoin löydetyistä dioista. Miekkonen ilahtui kovasti, kuulemma oli ikävä ratkaisu viskata diat roskiin, mutta kellekään ei ollut kelvanneet. Hän myös arveli, että yliopiston museo olisi oikein kiinnostunut tallentamaan näitä taideiltoja yliopistoelämään ja laitoksen muuttoon liittyvänä ilmiönä. No eihän siinä, mitäpä tuohon on vastaankaan sanomista. Enköhän minä sen tallentamisen tosin itse tee ja lahjoitan dokumentit heille.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Lokakuu 03, 2016, 16:39:32 ip
Vastaus #788

Harri Kauranen

• Vieras
Tulipa tossa väännettyä 41kpl:tta tommosia ravioleja.Täytteeksi laitoin paistettua jauhelihaa chilipaprikaa ja juustoa.Tuola keittiössä ne tosin vielä odottaa keittämistä,mutta kohta ne keitän.Nää on muuton hyviä,ei oo eka kerta kun näitä väännän.

Lokakuu 15, 2016, 13:25:38 ip
Vastaus #789

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri poikkes.Oli lopettannu mopoprojektin,ei kokonaan,mutta kuulemma saa nyt talven olla.Hällä on sellanen oklandi jostain seitkytluvun alusta ja puutteita kuulemma on.Hän pyhittää talveksi tallinsa auton säilöntään,sinne ei sit mopokaan mahdu.

Lokakuu 18, 2016, 10:30:53 ap
Vastaus #790

Martti Hänninen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Silleen siinä sitten kävi, työkyvyttömyyseläke myönnetty, 1.12.2016 alkaen. Meni ilmeisesti läpihuutona, koska päätös tuli 12päivässä, keskimääränen käsittelyaika näkkyy olevan 40päivää :)

Lokakuu 18, 2016, 12:47:45 ip
Vastaus #791

Jaakko Latvanen

• Vieras
No niin, naapuri; meinasin kirjottaa että tervetuloa joukkoon, mutta enhän mie ennää ookkaan työkyvytön, nehän jo kaks, eiku melkeen kolme vuotta sitten potkas miut pois työkyvyttömyyseläkkeeltä.  Ja siirs vanhuseläkkeelle.  Mutta tervetulloo ylleesä vaan eläkeläiseks!  Vaikeeta se on aamusin olla lähtemätä töihin, mutta kyllä siihen vähän kerrassaan tottuu...
jv

Lokakuu 18, 2016, 14:58:25 ip
Vastaus #792

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
4 vuotta eläkkeellä,onhan ne päivät välillä vähän pitkän tuntuisia vaan koskaan ei ole niin tylsää ollut että töihin tekisi mieli...😆

Lokakuu 18, 2016, 16:50:11 ip
Vastaus #793

Harri Kauranen

• Vieras
Poikkes tässä pikapäin kaverini,joka endurointia harrastaa.Hällä oli mukana tikku ja siinä pari noin viiden minuutin kypäräkameralla otettua pätkää.Se toinen oli aika mielenkiintoinnen pätkä,molemmat pätkät otettu sorateillä.Toisessa oli meinaan mutkaa ja mäkee kiitettääävästi.Kunhan kuulemma kerrkee laittaa juutubeen nimellä sorateillä.

Lokakuu 18, 2016, 18:11:01 ip
Vastaus #794

Harri Kauranen

• Vieras
Telkasta tulis taas se ulla kulju.Kova mimmi,meinaan ratamoottoripyöräiliä.No sehän tästä mimmistä kovan tekee,hän on pyörätuolipotilas.Mutta on kyllä kova mimoosa.