Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 453964 kertaa)

Joulukuu 10, 2014, 15:09:22 ip
Vastaus #165

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kerran oon väitöstilaisuudessa ollut katsomon puolella ja kyllä se opponentti laittoi väitöskijan tehneen aika koville.
 Läpi se toki meni kiiteltynäkin, muttei se ihan niin ole, että; minä väitän näin ja piste.

Kovasti arvostan tavallani Martin hanketta.    .. ja hattua nostan.

Kyllähän tuo vuosien päässä oleva väitöstilaisuus jo silloin tällöin kauhistaa. Toivon mukaan ei kovin yli-innokasta opponenttia tule olemaan vastassa.

Mukava kuulla, että touhuja arvostetaan, mutta elä sitä hattua nosta. Kylmä on ja tuulee, parempi pittää se päässä.

"Tavallinen" venttiili on paras kun siihen saa helpommin millä tahansa kötöstys-pumpulla ilmaa.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Joulukuu 10, 2014, 16:36:47 ip
Vastaus #166

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Allekirjoittanut sen sijaan on toiminut vuosikausia kanttorina ilman virkaan oikeuttavaa tutkintoa.  ;)
No nyt selvis sekin ;)
Toi on kyllä niin trendiammattinimike nykyään tuo vale-etuliite useankin ammatin yhteydessä.
Olen minäkin usein leikilläni ensin opiskellut vähän niinkuin oikasemalla ja sitten suunnitellut milloin mitäkin uutta tointa ilman pätevyystutkintoa itselleni,eilen viimeksi.
Esim valemielisairaalanhoitaja,valeydinreaktoriasiantuntija,
Jos sitä sillain vaikka pääsis työn syrjään kiinni kun näkyy se muillakin toimivan,jonkun aikaa ainakin  ;D

Joulukuu 10, 2014, 18:21:56 ip
Vastaus #167

Harri Kauranen

• Vieras
Eiks se yks ukkokin lennelly ja isoilla koneilla vuosikaudet ja oli kovinkin arvostettu.Vaan kun sillä ei ollukkaan "lentolupakirjaa".No en nyt tiedä,saiko kirjan niinkun jälkikäteen,vai kuinka hänen kävi.

Joulukuu 10, 2014, 19:05:33 ip
Vastaus #168

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Valeviranomaisilla on ihan oma valevirasto, nimittäin Valvira.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 10, 2014, 19:31:22 ip
Vastaus #169

Pasi Salomäki

• Vieras
Saati sitten Maltan pääkaupunki.

Ja niissä energialampuissakin on vaan lumeneita, satua kaikki tyynni.

Topeliuskin oli satusetä, näinä jumalattomina vapaamielisyyden aikoina varmaan Satu-setä.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 10, 2014, 19:36:09 ip kirjoittanut Pasi Salomäki »

Joulukuu 10, 2014, 22:25:10 ip
Vastaus #170

Viljo Lahma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Allegro con moto
Luulosairauteenkin on löytynyt lääke. Plasebo. Emmätiämitetämänyttähänliittyi...
"Pidämme kaikki moottoripyöristä jossain määrin"
Bob Dylan: No Direction Home

Joulukuu 10, 2014, 23:32:59 ip
Vastaus #171

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit

Näin on. Lumelamppuja perhana. Watteja pitää lampussa olla, ei sillä muuten mitään näe, pimeässä etenkään.
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 11, 2014, 08:19:24 ap
Vastaus #172

Jussi Kumpu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • S Vileenin sukulais-sielu.
Saati sitten Maltan pääkaupunki, ei oo valetta.

Topeliuskin oli satusetä, näinä jumalattomina vapaamielisyyden aikoina varmaan Satu-setä.
Jussi 044 7212497

Joulukuu 11, 2014, 10:40:11 ap
Vastaus #173

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Nyt olen vaan eläkeläinen.Pitäisköhän alkaa vale-eläkeläiseksi?

Joulukuu 11, 2014, 10:51:28 ap
Vastaus #174

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Nyt olen vaan eläkeläinen.Pitäisköhän alkaa vale-eläkeläiseksi?
No et sinä enää voi.Vale-eläkeläiseksi pitää ryhtyä silloin kun vielä on ns. työikäinen  :)
Minä tässä sensijaan työikäisenä ja työttömänä voisin hyvin harrastaa vale-eläkeläispuuhia päivän mittaan ;D
Mutta ei nyt kehtaa vielä,jatkuvasti ainakaan-antaa periksi meinaan.Työnhaussa.On taas hakemus veteillä,niitäkin nykyään yhä harvemmin tulee tehtyä,kevääseen verrattuna.Koska paikkoja on auki paljon vähemmän nyt-yli puolet vähemmän hakemaltani alueelta.Aloitin rumban huhtikuussa.
Kaikki tapahtuu nyt niin nopeassa aikataulussa.Työpaikat vähenee,säät lämpenee,ryssät lähestyy..

Eilenkin varmaan taas joku pommikone lensi yllä kun ikkunat tärisi.Ei tässä ole potkuriturbiinikoneita minun aikaan ennen näkynyt eikä kuulunut.Vihreitä Helikoptereita menee kyllä säännöllisesti kun Utissa on lähin lentokenttä.

JK:

Kanerva äsken sanoi radiossa että meidän Suomalaisten tulee selvästi ilmaista-ja niin on jo tehtykkin- Venäjälle että kyllä me on huomattu mitä teillä on mielessä.

No minäkin sanon nyt että olen huomannut että ryssä siellä harjoittaa ilmatilatoimintaa.Ja kävi muuten juuri Baltian puolella luvatta!
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2014, 10:56:34 ap kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Joulukuu 11, 2014, 12:32:17 ip
Vastaus #175

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Hyvinkin on saattanut Tupolevin Bear helistää akkunoita.Wikipedia uumoili nallen olevan maailman kovaäänisin lentokone :P

Joulukuu 11, 2014, 12:42:54 ip
Vastaus #176

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Hyvinkin on saattanut Tupolevin Bear helistää akkunoita.Wikipedia uumoili nallen olevan maailman kovaäänisin lentokone :P
Tuli heti mieleen,varsinkin kun sitten kuulin että Viron puolelle lennetty ilmatilaloukkaus. Tästä ei ole poronkusemaakaan Eestirannikolle.
Vai on Tupoletskilla semmonenkin nimitys :) Pitää wikittää itsekin.

ps. 23 h sitten uutisoitu: Iljutshin luoteisVirossa klo 17:05 tiistaina,joka täsmää havaintooni-joka maanosa muuten onkin tässä lähimpänä..
No vitsi tietty se lasien helinä ja ryssän pommari mut tuli se vaan mieleen,toki.Semminkin kun ovat 6.12. alkaen jokapäivä pörränneet niin maan peevelisti tuolla.Hyvin sano Kanervakin ihan suoraan-mitä varten.Hieman ehkä rohkeampaa puhetta jopa,mitä politiikoilta olen tähän asti kuullut.Kekkosaikain veljeilystä ei pian tietoakaan.
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2014, 12:52:06 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Joulukuu 11, 2014, 12:48:12 ip
Vastaus #177

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Tämä loukkaus kohdistui Suomen ilmatilaan.

Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 11, 2014, 12:57:05 ip
Vastaus #178

Pasi Salomäki

• Vieras
Ja meillä ei oo muuta kuin kovaäänisiä mopoautoja.

Kyllä tää kummallista aikaa on, harva se aamu katsoo ekaks uutisista joko ryssät on päivittäneet Mainilan laukaukset.

Pitäis laittaa se Haapasalo ja vaikka Ruustetin Jetro vähän tyynnyttelemään sitä Puutsinia.

Joulukuu 11, 2014, 14:29:46 ip
Vastaus #179

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

No. Joka tapauksessa luoteis-viro ei ole Loviisassa päinkään. sanoisin... Vaikkei se nyt tähän tarkasti rajattuun aihepiiriin niin liitykään...

On se minulle,aina yhtä läheinen :)
Vaikkakin ei ole Suomen lyhin väli,onhan Porvoostakin vähän nopsampi matka tai Helsingistä,veneellä..jotkut kehuu sen jopa tunnissa ajaneensa yli.Oonhan tuota itekkin monesti ajatellu,vaan tekemättä on sekin reissu edelleen.Vaatis kumminkin aikaa,ja pentsiiniä..
On tässä monesti puolileikillään haaveiltu että hakis saunamakkarat ja oluset siitä pohjoselta rannikolta.Nyt en nimeä enää muista mutta Narvasta aika paljon länteen.On eräs laituri mistä ei kovin pitkälti kauppaan.

ps.Niinno ei se tottatosiaan luoteessa ole.Saarenmaa ehkä pikemmin olisi.Mutta kun aina fundeeraan silleen Pietarista tai Narvasta käsin katsos,niin ikäänkuin koukaten on se vähän luoteeseen päin ;)

[ylläpito on poistanut liitteen]
« Viimeksi muokattu: Joulukuu 11, 2014, 14:33:56 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »