Nyt olen vaan eläkeläinen.Pitäisköhän alkaa vale-eläkeläiseksi?
No et sinä enää voi.Vale-eläkeläiseksi pitää ryhtyä silloin kun vielä on ns. työikäinen

Minä tässä sensijaan työikäisenä ja työttömänä voisin hyvin harrastaa vale-eläkeläispuuhia päivän mittaan

Mutta ei nyt kehtaa vielä,jatkuvasti ainakaan-antaa periksi meinaan.Työnhaussa.On taas hakemus veteillä,niitäkin nykyään yhä harvemmin tulee tehtyä,kevääseen verrattuna.Koska paikkoja on auki paljon vähemmän nyt-yli puolet vähemmän hakemaltani alueelta.Aloitin rumban huhtikuussa.
Kaikki tapahtuu nyt niin nopeassa aikataulussa.Työpaikat vähenee,säät lämpenee,ryssät lähestyy..
Eilenkin varmaan taas joku pommikone lensi yllä kun ikkunat tärisi.Ei tässä ole potkuriturbiinikoneita minun aikaan ennen näkynyt eikä kuulunut.Vihreitä Helikoptereita menee kyllä säännöllisesti kun Utissa on lähin lentokenttä.
JK:
Kanerva äsken sanoi radiossa että meidän Suomalaisten tulee selvästi ilmaista-ja niin on jo tehtykkin- Venäjälle että kyllä me on huomattu mitä teillä on mielessä.
No minäkin sanon nyt että olen huomannut että ryssä siellä harjoittaa ilmatilatoimintaa.Ja kävi muuten juuri Baltian puolella luvatta!