No nyt kun on sepelillä saanti ja tunnustukset katottu, ni kysytäänpäs raadin suhtautumista niihin Jalmarin huimaus-aineisiin.
Ameriikan ihmemaassa se laillinen pössyttely saa lisää jalansijaa. Amsterdamissa kaiketi kans, en tiedä ku en käytä.
Jotkut sanovat, että lääkkeenä ookoo ja haitoiltaan alkoa vähäisempi.
http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/2014110518809738_ul.shtml
Marihuana rules, vai rulesko sittenkään ?
Kannabiksen puolesta linkki.
Ei kai se marin pössyttely ihan kamalaa myrkkyä ole. Lääkekäytössä siitä on havaittu olevan hyötyä sitä tarvitsevalle, ja ei varmaan satunnaisessa viihdekäytössäkään se ihmistä täysin turmiolle saata. Kyllä varmasti jos alkaa pössyttelemään päivittäin ja oikein urakalla niin eihän siitä varmasti mitään hyvää seuraa?
Jotkut ihmiset popsii särkylääkkeitä lähinnä täysin olemattomiin vaivoihin ja tuhoavat niillä maksansa ja munuaisensa, ja joka pieneen vitutukseen syödään mielialalääkkeitä, ynnä muuta ynnä muuta. Se taitaa olla aika suuri ongelma tässä yhteiskunnassa, mutta siihen paneutuminen onkin sitten vähän tabu asia. Ja lääketeollisuus kun lobbaa sujuvasti noita lääkäreitä.
Eikös se ole vähän niinkuin tuon kuningas alkoholinkin kanssa että että järkevällä ja kohtuukäytöllä ei ole sen suurempaa haittaa. Nautintoaine ja viisasten juoma.
Toki , enempihän sitä saa lukea viinan että lääkeiden kanssa tehdyistä toilauksista kuin marisätkän voimin tehdyistä töllön töistä? Ei ole sattunut silmiin enkä ole kuullut vielä yhdestäkään tapauksesta. En tiiä, on vähän kaksipiippuinen juttu? Antaa viisaampien päättää.
Kyllä sen verran vielä täytyy palata tuohon sukupuoliseen kanssakäymisviettiin että oon jo koittanut kaiken mahdollisen moporekvisiitan ottaa käyttöön, ja myöskin jättänyt niitä käyttämättä. Aina olen pessyt kädet remonit jälkeen jos on vonkuu hommat mielessä, oon laittanut mynthonin suuhun että en haise rapakaljalle enkä karpaletille. Ja olen jopa vaihtanut tuon hankkijan lippiksenkin siihen puhtaampaan hankkijan lippikseen ennenkuin alan edes ehdottelemaankaan sukupuoli yhdyntää, siis naisihmisille. Herrasmiehen tavat, luonnollisesti.
Eikä oo auttanut, aina saa vain pelkästään nuivan ja toruvan katseen osakseen. Joskus noi nais ihmiset puhuvat takaisin tosi kovaa, ja joskus ei sitten ollenkaan.
Etenkin tuo vaimo näyttää olevan yksi pahimmasta päästä tuossa kovaa puhumisessa, tai sitten siinä täysin hiljaa olemisessa.
Täytyy varmaan koittaa sitä talismania?