Kirjoittaja Aihe: Turinoita ja törinöitä aihe vapaa  (Luettu 453973 kertaa)

Lokakuu 26, 2014, 14:23:27 ip
Vastaus #90

Harri Kauranen

• Vieras
Poikksin äsken sielä trengissa ja nyt sielä oli tämöset helmet.Tossa harrkasa ei ollut hitaa,mutta toi polkupyörä apumoottorla oli kylläsuolasella hintaa,oikein 1700.No kyl sen oikee ostaja voi saada puhuttua alemmas koko hinnan,mutt kuitenkin.Eli tommoset oli.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 31, 2014, 19:53:22 ip
Vastaus #91

Pasi Salomäki

• Vieras
Tuossa se voi olla sopiva laihdutuskuuri ennen kuin härkäviikoille tullaan.
Muita konjakkeja on jo kokeiltu, mutta jos tämä kerran lupaa painon- ja niin muodoin elämänhallintaa,
niin onhan se uskottava:

[ylläpito on poistanut liitteen]

Marraskuu 02, 2014, 17:28:09 ip
Vastaus #92

Jani Kaasalainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Mitähän tällä tehdään ja miten? Tuo viivottimen näköinen osa irtoaa alaosasta.
VARAOSIA MYYTÄVÄNÄ: www.janikaasalainen.fi
Lisää varaosia myytävänä: https://www.huuto.net/haku?seller_id=1218281&status=N

Marraskuu 02, 2014, 17:39:34 ip
Vastaus #93

Frank Nylund

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Marraskuu 03, 2014, 06:41:17 ap
Vastaus #94

Harri Kauranen

• Vieras
Tavallaan,pitäähän toi paikkansa.

Marraskuu 03, 2014, 11:07:49 ap
Vastaus #95

Timo Riihimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Voi harmi kun aikoinaan serkkupoika Cepelin tuhos. Ei saanut hänkään, mutta mulla vois olla pieni toivonkipinä kun on tuosta Cepelistä ajovalo vielä tallessa muistona. Ootellaan oikeeta hetkeä jos natsaa, niin kumarretaan Cepelin ajovalolle  ;)

Marraskuu 04, 2014, 10:26:56 ap
Vastaus #96

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kylläpä vaan tuli lauantaina arvioitua humputteluntarve hiukkasen yläkanttiin. Eipä ole semmoista kankkusta pitkiin aikoihin päässyt kokeilemaan. Eipähän tässä muuten, mutta kun on kerran tottunut aikaisen heräämisen rytmiin niin aikaisin sitten herätään. Vaikka kotiin tulisikin aamuyöstä tukevassa laitamyötäisessä kömmittyä. Krapula meni, mutta hyvät univelat jäi, eli vieläkin suap kärsiä niistä juhlista. Ensi viikonloppuna sitten tervehenkisemmin.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 04, 2014, 12:43:01 ip
Vastaus #97

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Aikoinaan mulla oli työkaveri jolle hapan maistui, usein maanantaina sanoi että paree krapulassakin ku ihan selvinpäin. Saman kaverin kanssa oltiin kostealla työmatkalla ja aamulla heti aloitti kaljan juonnin, oksensi ja taas joi. Sanoin et lopeta ku ei tota jaksa kattella, tuumas et aina siitä jotain jää ja tais jo seitsämäs pysyä sisällä.

Marraskuu 04, 2014, 12:55:18 ip
Vastaus #98

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Voi harmi kun aikoinaan serkkupoika Cepelin tuhos. Ei saanut hänkään, mutta mulla vois olla pieni toivonkipinä kun on tuosta Cepelistä ajovalo vielä tallessa muistona. Ootellaan oikeeta hetkeä jos natsaa, niin kumarretaan Cepelin ajovalolle  ;)
Ota se Cepelin ajovalo seuraavalle vonkuureissulle semmoseksi amuletiksi. Laita mopon ketjulla se kaulaan roikkumaan ihan niinkuin kunnon amuletit konsanaan laitetaan. Jo on kumma jos ei sittenkään ala natsaamaan.
Se Cepelin taika ei välttämättä toimi oikein jos se valo on siellä tallin nurkassa, hyljättynä. Luulen niin.

Mitkään suzukin lippikset ja hd-huivit ei ole toiminut noissa hommissa, oon testannut ja huonolla menestyksellä. En oo saanut niillä mitään muuta kuin sääliviä katseita.
 Lainaa minullekin sitä jos pelittää, lähetän sen heti takaisin kun poikuus on menetetty. Ja passaahan tuosta toki pienen vuokrankin maksaa, jos se siinä hommassa kerran toimii? :)

Marraskuu 04, 2014, 14:35:06 ip
Vastaus #99

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka

Kun ikää tulee tarpeeksi, voi Cepelin työntää sinne missä ei aurinko paista.  >:(
 Pimeään tallin nurkkaan ja rojua päälle.

.... kokemuksen äänellä... :(

Kannattaisko nyt vielä kumminkin koittaa tuommosta Cepel-talismania ennenkuin heittää hanskat naulaan?
 Mistä tuosta tietää ennenkuin kokeilee?   :)

Marraskuu 04, 2014, 17:25:52 ip
Vastaus #100

Jaakko Latvanen

• Vieras
Mie tiijän että totta on tuo mainos.  Olin 13-vuotias kun isä osti minulle sellasen moottoripyörän, missä oli Cepelin runkoon laitettu sataviiskymppisen CZetin moottori.  Eli miulla melkein oli sepeli.  Ja yhen kerran oli saanti niin lähellä, että hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että melkein sain.

Myöhemmin se sepeli - mihin oli paperitkin - vaihettiin moottoriviallisseen ja paperittomaan 150cc CZettiin niin, että sepeli meni ilman moottoria ja se CZetin moottori sitten pääs oikeeseen käyttöympäristöönsä; siitä tehtiin montturassi.  Ja samalla meni sitte viimisetkii mahikset ja saanssit... tai mistä sen tietää, jos se vielä vaikka jonnain päivänä lykästäis?

jv

Marraskuu 04, 2014, 17:33:10 ip
Vastaus #101

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllä käy sääliksi nykyajan nuorisoa. Eihän noita sepeleitä juuri näy nuorilla kösseillä olevan. Eipä ole minullakaan ollut. En ole semmoista koskaan nähnytkään. Paitsi että viime viikolla sepeli lensi kun kävin iiseellä hiekkamontulla.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Marraskuu 04, 2014, 17:58:12 ip
Vastaus #102

Timo Riihimäki

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuomolle. Varmasti lainaan ja korvauksetta, jos pelittää tuo lamppu homma. Hymyssä suin ilmoittelen jos talismaani on tehtävänsä tehnyt.

Toivos on hyvää elää.....

Marraskuu 04, 2014, 17:58:19 ip
Vastaus #103

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Mie tiijän että totta on tuo mainos.  Olin 13-vuotias kun isä osti minulle sellasen moottoripyörän, missä oli Cepelin runkoon laitettu sataviiskymppisen CZetin moottori.  Eli miulla melkein oli sepeli.  Ja yhen kerran oli saanti niin lähellä, että hyvällä omallatunnolla voin sanoa, että melkein sain.

Myöhemmin se sepeli - mihin oli paperitkin - vaihettiin moottoriviallisseen ja paperittomaan 150cc CZettiin niin, että sepeli meni ilman moottoria ja se CZetin moottori sitten pääs oikeeseen käyttöympäristöönsä; siitä tehtiin montturassi.  Ja samalla meni sitte viimisetkii mahikset ja saanssit... tai mistä sen tietää, jos se vielä vaikka jonnain päivänä lykästäis?

jv

Eiköhän näin miesten kesken sovita semmonen sääntö että läheltä piti tilanne voidaan katsoa jo saamiseksi, varsinkin kun aika tahtoo kultaa muistoja?  ::)

Marraskuu 04, 2014, 18:01:19 ip
Vastaus #104

tuomo jylha

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Moukka
Tuomolle. Varmasti lainaan ja korvauksetta, jos pelittää tuo lamppu homma. Hymyssä suin ilmoittelen jos talismaani on tehtävänsä tehnyt.

Toivos on hyvää elää.....
Hieno homma! Jos tässä vielä itsekin?  :)