Nyt on pakko jälleen avautua..
Ongelmaa ongelman perään..
Edellisten korjausten jälkeen akku tuhoutui kun bensat ja jäähdytinnesteet valui akun päälle.. Hommasin uuden adun Biltemasta, geeliakku joka kehuttu jne..
Kaksi kertaa käynnistin pärrän ja ajelin reilu 20km töihin ja akku ei sano mitään..
Lataus ja taas kerran pari ajelin, ei sano mitään..
Palautin akun Biltemaan ja sain uuden tilalle, sama homma.. molemmilla kerroilla Biltemasta sanottiin että akku täysin toimiva heidän testereillään..
Lainion Akku Lahdessa taas kertoo että se on kuollut, en saa rahoja takaisin koska vika on mun prätkässä..
Kuitenkin prätkään on nyt tehty akun yhteyteen katkaisin josta katkaisen virrat joka kerta kun virrat sammutan, eli akun ei pitäisi purkaantua itsestään.
Laturi on ainoa mikä voi olla rikki mutta mittausten mukaan työntää virtaa kun prätkä käynnissä..
Mulla alkaa hermo loppua tän prätkän kanssa kun se syö vaan mun rahat mitkä yritän säästää entisöintiin kun osaa hajoaa sitä mukaa kun edellisen saa korjattua..
Lähinnä nyt kaipaan ehkä tsemppiä siihen että saan tän prätkän vielä kuntoon, onhan kyse kuitenkin mun unelmapyörästä, en halua sitä myydä mutta onko tämä loputonta kamppailua, en ole siis kolmena vuonna jonka olen pyörän omistanut ajanut kuin vähän reilu 2kk yhteensä..
Ja vinkkejä mikä ihme tätä kirottua vehjettä vaivaa, alkaa ideat loppua serkultakin joka uskollisesti joka ilta ropaa mun kanssa tunti kaupalla pihalla vikaa toisensa jälkeen