Kiitoksia

kaasarit sainkin korjattua ja kurkut säilyivät ehjänä, joten prätkä taas ajossa

Ja juu org-palstalla sainkin apuja tähän ongelmaan että kiitos

osien saatavuus on ollut aika hankalaa, kiva tietää että Suomessa on joku paikka mistä kysellä.
Nyt on ongelmana se paksumpi bensaletku joka menee varatankkiin, posahti rempassa pariin kertaan mutta lyhentämällä vielä saatiin pelittään, täytyy hommata se jostain koska tankki ei kestä enää nostaa, letku on sen verran lyhyt

Tohon mun prätkään on vaihdettu pedaalisarja, en tiedä johtuuko siitä vai muusta mutta vaihteet temppuilee. Esim. kakkoselta ei meinaa vaihtaa kolmoselle ja sitten saattaa pomppia pienemmälle vaihteelle kiihdytyksessä. Voiko johtua vaan öljystä? Olen parissa huollossa kysynyt asiaa eikä ole osanneet sanoa mitään, itsellä ei enää ideoita muuta kuin vaihtaa öljyt, mut voiko tämä taas olla vaan tarkka prätkä?

Ja tosiaan olen myös ihmetellyt että vain alle 10 pyörää tuotu Suomeen, tosin Ameriikoissa tuntuu olevan kovin suosittu pyörä. Itsehaaveilin pitkään Magnasta, sain suht edumlisesti ja vielä vähän tuunatun joten pakko oli ostaa, teinilikkana kun sitä aina välillä haaveili vielä joskus omistavansa sellaisen