Kuinka kauheen aukon ne motokuskit sinne liiterin taa oikein saa mahtumaan, viikon jos kaksi konekuskia painaa pitkää päivää niin on se nimittäin sellainen aukko että jossain tappauksessa ylttää usseemman kunnan ja parin pienemmän kaupunginkin maille... nimittäin.
Eikä tervejärkinen motokuski lähe tuommosia haapoja teurastaan, jäinen haavan oksa on kovvaa tavaraa ja saattaa lyötättää eestaas niin että palat vaan teristä lentää.
Ja se leuhottaminen... jotenkin yhistän sen siihen nuorten miesten iltaöiseen retkeilyyn, jota rökälehtimiseksi täälläpäin sanotaan. Sillai takki auki leuhotettaan.
Taitaa jälleen olla samalla sanalla eri merkitystä eri puolella maata,minä taidan ottaa tuosta uuden sanan käyttöön hetimiten

Juu kyllä se ehkä vähän arasteli sitä isoa haapaa,josta nyt ei ole kuvaa vielä.Semmonen viuhkamainen eli oksia enemmän kuin laski sallii-ja paksuja.Saanpahan hyvää hellapuuta siitä ja naisystävän poika jo uhos tulla kaatamaan sitä vaikka muuttaa pian Espooseen että matkaa tulee.vaan kun joillain on se himo ja sauhrin veri kiertää suonissa niin minkäs teet..

En osaa hehtaareita arvioida..muutaman kymmentä kai siinä on.En ole ehtinyt katsomaan vielä.Sanoinkin eilen että tarkastan vasta kun on valmis.Tää metsuri jonka kanssa juttelin,vain sahaa.Toinen on kerääjä pelkästään.
Päätarkoitus oli poistaa tuholaisen syömä kuusi ja kaikki ympäriltä ettei leviä muihin.Sitten on lisäksi harvennukset mun tontin takana ja parin naapurin takana myös.Se palsta on melko pitkulainen.Oisko reilun kilsan verran.
Kerrottakoon nyt vielä ellei kaikki hoksaa että olen vuokralla tässä enkä omista mitään muuta kuin välihousut.
Edellisessä paikassa oli puoli hehtaaria(jossa olin osakkaana) ja sitä edellisessä 10 hehtaaria vuokratonttia(saaristossa) mitä sain käyttää vapaasti myös polttopuiden osalta,joten on mulla joku käsitys mittasuhteista ehkä-tai sitten ei

Se saariston palsta oli n. 200x500m pitkula.
Hitsi kun olen niin huono muistamaan mikä olikaan se karttapalevlu jossa näkyy myös maanomistajien nimet?
Kun en oo näköjään tehny kirjanmerkkiä selaimeen..