Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295419 kertaa)

Maaliskuu 20, 2015, 12:36:00 ip
Vastaus #300

Martti Törmä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Aika hämyä oli 15-20 minuuttia sitten.Nyt jo melkein normaalin valoisaa.
Pimeimpään aikaan ainakin varikset ja joutsenet metelöitsi ihan normaalisti,pikkulinnut oli hiljaa.

Maaliskuu 20, 2015, 13:42:58 ip
Vastaus #301

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hauska oli valon väri siinä pimennyksen hetkellä. Niinku semmoinen eltaantunut vanha värikuva.
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Maaliskuu 20, 2015, 17:39:19 ip
Vastaus #302

Petteri Heinonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Otin juuri housut pois jalasta ja nyt alan surffaamaan netissä.

Aattelin vaan mainita.

Maaliskuu 20, 2015, 17:49:48 ip
Vastaus #303

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Aattelin vaan mainita.

No ei täällä VMPK sivuilla ainakaan iliman housuja(eikä ees sepalus auki) yleensä kannata surffailla,että herääpi pieni kysymys  ::)

Maaliskuu 20, 2015, 19:21:13 ip
Vastaus #304

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Varttii yli seiskan "tee" ::)

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 20, 2015, 19:23:12 ip
Vastaus #305

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Aattelin vaan mainita.

No ei täällä VMPK sivuilla ainakaan iliman housuja(eikä ees sepalus auki) yleensä kannata surffailla,että herääpi pieni kysymys  ::)

Kirjoitteletteko te tosiaan täällä housut jalassa ?  ???

Niinno..jotkut voi tietysti joutua käyttämään esim työhousuja päiväsaikaan ma-pe välisenä aikana.
Oli mulkin tänään,vajaa pari tuntia varmasti-siltikkään mää juur pal mittään pahhaa aikaan saanu ;)

Suala-pippuri pähkinöi(kauhian vahvoi) täs natustelen,ja orottelen sit porssa niska taas.Tai lapa soon kyl täl kerttaa.
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 20, 2015, 19:25:07 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Maaliskuu 20, 2015, 19:31:49 ip
Vastaus #306

Harri Kauranen

• Vieras
Mul on keittiössä sellanen reilu kilonen lihaköntti ja kohta meen sen pieniin sellaseksi sentti kertaa sentti paloiks.Niitä sitten laittelen ruskeakastikkeeseen ja minne sattuu,kun jotain kokkaan.Juur nyt kattelen naisten gurlingia telkasta.Skotlanti venäjä mm ottelu.

Maaliskuu 20, 2015, 19:33:29 ip
Vastaus #307

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Minä sensijaan painan [LÄHETÄ] painiketta juuri n y _   

Jaa, että ensin painot ja sitte lähti. :P Kun painaa nappulaa, niin tullee tarjoilija. Kun painaa tarjoilijaa, niin tulle nappula.

Pimennys jäi näkemätä kokonaan, kun just siinä 11:00 nurkilla liityin nelostielle Keravalla ja aurinko jäi taakse. Lahen kohalla kyllä maisema näytti samalta kuin elokuvassa, jossa on muka yö vaikka oikiasti onki päivä. Silloin 90-luvun alussa kyllä tiirattiin hitsuulinssin läpi pimennystä.
Kahden pytyn loukussa.

Maaliskuu 20, 2015, 20:00:57 ip
Vastaus #308

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Syökää.Minulla on nestepaasto... :P

Maaliskuu 21, 2015, 15:07:55 ip
Vastaus #309

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Laiton ahavenat silimien sumennukseen.

MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Maaliskuu 21, 2015, 18:02:02 ip
Vastaus #310

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Noista Timpan kaloista ois kiva nähdä kuvaa valmiinakin-nyt lie jo syötynnä..

Minä se vaeltelin pyöräni kanssa kamalassa myrskysäässä tänään,aurinko oli ainoo lohtu sillä tiellä.
Eikä mitään huviajoo vaan asioilla.
Mutta toisella reisulla kun parkkeerasin ison aukean reunaan metsän laitaan ja käänsin selkäni-tuli ilkeä pyörremyrsky ja heitti pyörän kuraojaan.Ei kastunu kun penkki ja kaasukahva eikä tullu bensat tankista.Mutta vähän ihmetytti..

Nyt ihan kohta saunaan.Ja possut,punajuuret ja potut jätän siksi aikaa valmistumaan.

Maaliskuu 21, 2015, 18:27:12 ip
Vastaus #311

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Ei oo vielä syöty. Ei maha vetäny kun tuli paistettua kilon verran ahavenvilleitäki.

Vaan kaippa nuita illemmalla tullee maisteltua. Vähän vaaleiksi ne jäi, mutta ainakin savun hajua niissä tuntu olevan.

MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Maaliskuu 21, 2015, 19:02:23 ip
Vastaus #312

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Ei se väri savustuksessa ole mikään laadun tae, affen pitää savustaa seljällällään ja rasvan pitää antaa vetäytyä takasin. Ei missään nimessä heti kuumana suolaveteen jossa se vähäinen rasva pestään pois. Kala suolataan ja sitten savustetaan, paappa mut on opettanut ja tärkein oppi oli ettei kuollut kala ui, peratessa voi pyyhkäistä paperilla jos on niin tarkka.

Maaliskuu 21, 2015, 19:13:38 ip
Vastaus #313

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Ei se väri savustuksessa ole mikään laadun tae, affen pitää savustaa seljällällään ja rasvan pitää antaa vetäytyä takasin. Ei missään nimessä heti kuumana suolaveteen jossa se vähäinen rasva pestään pois. Kala suolataan ja sitten savustetaan, paappa mut on opettanut ja tärkein oppi oli ettei kuollut kala ui, peratessa voi pyyhkäistä paperilla jos on niin tarkka.

Juu ei se kai väristä maku ole paljoakaan jos lainkaan kiinni.Mutta esteettisesti mukavampi tumma kala on.
Minä oon ollu niin hienossa kartanossa töissä että emäntä käski aina savustaa kalat niin että ne jää ihan vaaleiksi.Se oli semmonen super kermaperse Espoosta.Sokeria sinne pyttyyn sai laittaa mutta milläs savustat jos kataja on kielletty,lepällä kai. En muista niin tarkkaan kun minä en ollu se savustaja vaan pehtoori ite.Leppää käytän kyllä kotona sekä katajaa eikä muuta.
 Tuo on hyvä ohje ettei vettä kuolleelle kalalle,rasvat liukeaa helposti varmaan veden mukana.
En pese edes silakoita juuri sentakia.
Minä oon kyllä yrittäny grilllatakkin selällään isot kalat(loppuvaiheessa) mutta savupytyssä ne ei pysy kuin kyljellään.

Maaliskuu 21, 2015, 19:52:23 ip
Vastaus #314

Kimmo Riiheläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Miten toimis katajaterva noissa savustushommissa, mulla olis kympin pänikkä jouten.
on kyllä leppätervaakin...