Mistä noita lainakoiria sais, kohta joudun luopumaan mailman parhaasta Dopperipojasta. Saaressa on iso kivi jossa pronssilaatta että tässä lepää mailman paras Karhukoira, samanlaisen laatan saa vaikkakin tuhkat ripotellaan mereen ja tyhjän uurnan hautaan siihen viereen. Voikun sais viimeisen Joulun vielä elää, toivon ettei selkä petä pyhänä jolloin joutuisin itse ampumaan, sen pyssyn heittäisin myös mereen.
Meillä on hieno palvelu Tähtipöly joka polttaa lemmikin ja mulla tietenki yksin, en mä haluu kissojen/kanien tuhkaa sinne sekaan. Just autoin koiron sänkyyn ku ei jaksa ponnistaa, nukkuu pää mun tyynyllä. Lapsettomalle parille kova paikka ja mun selkä romuna joten uutta 50Kg veturia ei voi edes harkita, muuten heti uusi Dopperi. Ne on koirien kuninkaita kunhan ei kouluta pahaksi, joka on erittäin helppoa. Laskettiin niin lähes sata sanaa ymmärtää, jos komennan tänne ja vahvistan käskyä sanalla Heti niin putoo siili suusta. Monet luulee että ovat petoja, eivät ole ja kaikki lähistön koiranomistajat vahvistavat tämän, kaveri tulee vastaan niin sanon heitä yläfemmat, tapahtuu heti.
Siis mulle pian lainakoira, tässä on metsää temmeltää ja kesällä mökillä kaksi uimarantaa. Voi olla etten helpolla anna takaisin, saa koira päättää.