Kirjoittaja Aihe: Mitäs touhuat juuri nyt  (Luettu 295590 kertaa)

Marraskuu 15, 2014, 10:02:41 ap
Vastaus #180

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Käväsin viemässä emännän myymään tekemiiään kamppeita Oulunsalon markkinoille. Ite aattelin juua kahavikupin ja ehkä hiua yhen mopetin osan ruosteet pois tuossa heti iltapäivällä.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Marraskuu 16, 2014, 10:51:38 ap
Vastaus #181

Harri Kauranen

• Vieras
Toissapäivänä meni nurin toi purkki pöydällä,missä oli rellun neulalaakerin neuloja.No tietysti pitkin lattiaa.No tänään siivosin ja oon magneetilla etsinyt niitä neuloja.Niitä pitäis olla 36 kappaletta,mutta olen vasta kolmekymmentä niistä löytänyt.Ei kun uudestaan vaan sen magneetin kanssa.

Marraskuu 22, 2014, 18:45:03 ip
Vastaus #182

Harri Kauranen

• Vieras
Hain kaverilta juuri titsikan,missä on sisällä ainakin kaksisataa tuntia elokuvia.Nyt suunnittelen sen laittoa myyntiin,en mä sillä mitään itse tee.Elokuvat tosin imuroin sieltä itselleni,mutta kone täysin joutava.Tuli siinä vähän muutakin kamaa,tietsikoihin liittyvää tietysti,kuten toi diki tv kortti kaapelitelevisiolle.Kympillä siitä luopuisin ja postituksesta 2,5€.Sit tuli muutakin kamaa omaan käyttööni.

Marraskuu 22, 2014, 21:07:49 ip
Vastaus #183

Juha Ojanperä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Autoin rouvaa ja kalvoin pari pitkää ruishapanlimppua tyhjäksi keskeltä. Lyötiin täyteen sianlihaa, foliota päälle ja yöksi uuniin. Aamupala ja ensviikon työeväät on aika messevät.
jussi

Marraskuu 22, 2014, 21:22:55 ip
Vastaus #184

Markku Hakola

• Vieras
Pitkästä aikaa tulin tänne palauttaan mieleen, kuin kaltoin meitä kohdellaankaan,
vaikka eihän meissä mitään vikaa ole, muissa on.

Olokaa huoleti, kattelen tässä tovin ja jättänen taasen foorumin toviksi rauhaan, etten vaan ois muitten mielenpahottajana.

Marraskuu 22, 2014, 23:45:07 ip
Vastaus #185

Juha Ojanperä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kelle annoit ne sisukset? Vai panikko pakkaseen.. :-X
Ne syödään viikon mittaan muitten ruokien lisänä.

Joulukuu 07, 2014, 12:39:10 ip
Vastaus #186

Harri Kauranen

• Vieras
Tässä juur vaimo suunnitteli,että pyörähdetään kirpputorilla,kun meillä on pojanpoika viikonlopun,eli tämän päivän iltaan saakka kylässä.Kait se on päälle puettava ja hankittava sitä lähtöä.

Joulukuu 13, 2014, 19:07:07 ip
Vastaus #187

Harri Kauranen

• Vieras
No telkkaria toljottelen.Äsken latoin mäkikisaa ja nyt miten se toimii ohjelmaa.Päivä kyllä on menny putkeen,meinaan heräsin vartin yli neljä iltapäivällä kun vaimoatuli lahjaostoksilta.Tässä juur nyt odottelen kun vaimo saunaa lämmittää,että kohta löylyihin.Silleen tää päivä menny mukavasti.

Joulukuu 14, 2014, 00:14:10 ap
Vastaus #188

Jali Luhtaniemi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ajan pääni jäädyksiin
Istun kalsarit jalassai ja huuvatan rammarista Procol Harumin A Whiter Shade of Palea :) Ja juon kenkurukaljaa. Parraotta.

Onko muita 50- 60 ja 70-luvun mussiikin ystäviä kuulolla? Omia suosikkeja moisilta aikakausilta Sabbath, Zeppelin, Procol Harum, Moody Blues, Status Quo jne...
Onk' jalompaa taistella miekoin, kirvein
Kuin ajella Jupiterilla sarastukseen
Sinisen autereen saattelemana

Joulukuu 14, 2014, 17:50:07 ip
Vastaus #189

Harri Kauranen

• Vieras
Juur laittelen viimesiä juttuja tohon vespan skodeen.Ostin tollasen -65 mallin "raadon" ja kun siitä vielä saan savut,se lähtee yhden tutun kaverille ja saan sataviiskymppiä siitä sivusta.Savut kyllä tulee,vaihdan vaan kärjet ja avot.

Joulukuu 14, 2014, 18:13:49 ip
Vastaus #190

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Vastoin käymisten jälkeen asentelen uuteen tietsikkaan ohjelmia, hui kuinka montaa ohjelmaa eläkeläinen tarvii. On kyllä kivaa kun kaikki käynnistyy SSD levyltä heti, kakkos spostiin etin freeware 64 bit roskaposti suodatinta ja sitten loppu häämöttää.

Joulukuu 15, 2014, 15:57:35 ip
Vastaus #191

Risto Saastamoinen

• Vieras
Nyt pittää huilata, ettei taas mene jalat ennen iltaa. Lainakoira on tuolla teknisissä tiloissa kuivumassa. Arvatkaas meneekö kamppeet pesukuntoon, kun umpimärkä koira hyppää mönkijän tankin päälle suoraan syliin ja alkaa kuivata turkkia ravistusliikkeillä?
No, on se niin lutunen että saakoon anteeksi, itse minä sitä aina kiehnään lainaan lenkkikaveriksi.

Joulukuu 15, 2014, 16:49:15 ip
Vastaus #192

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mistä noita lainakoiria sais, kohta joudun luopumaan mailman parhaasta Dopperipojasta. Saaressa on iso kivi jossa pronssilaatta että tässä lepää mailman paras Karhukoira, samanlaisen laatan saa vaikkakin tuhkat ripotellaan mereen ja tyhjän uurnan hautaan siihen viereen. Voikun sais viimeisen Joulun vielä elää, toivon ettei selkä petä pyhänä jolloin joutuisin itse ampumaan, sen pyssyn heittäisin myös mereen.

Meillä on hieno palvelu Tähtipöly joka polttaa lemmikin ja mulla tietenki yksin, en mä haluu kissojen/kanien tuhkaa sinne sekaan. Just autoin koiron sänkyyn ku ei jaksa ponnistaa, nukkuu pää mun tyynyllä. Lapsettomalle parille kova paikka ja mun selkä romuna joten uutta 50Kg veturia ei voi edes harkita, muuten heti uusi Dopperi. Ne on koirien kuninkaita kunhan ei kouluta pahaksi, joka on erittäin helppoa. Laskettiin niin lähes sata sanaa ymmärtää, jos komennan tänne ja vahvistan käskyä sanalla Heti niin putoo siili suusta. Monet luulee että ovat petoja, eivät ole ja kaikki lähistön koiranomistajat vahvistavat tämän, kaveri tulee vastaan niin sanon heitä yläfemmat, tapahtuu heti.

Siis mulle pian lainakoira, tässä on metsää temmeltää ja kesällä mökillä kaksi uimarantaa. Voi olla etten helpolla anna takaisin, saa koira päättää.

Joulukuu 15, 2014, 17:43:34 ip
Vastaus #193

Martti Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pientä remonttia IC:n parissa. Yrityksen ja erehdyksen kautta mennään eteenpäin. Sanoivat joskus että moottoripyöräily on kesäharrastus. Väärässä olivat, kyllä tässä saa puuhata ympärivuotisesti niin paljon kuin vaan kiinnostaa tehdä.
Priimaa tulee vaikka sekundaan tähtää.

Joulukuu 17, 2014, 13:45:17 ip
Vastaus #194

Harri Kauranen

• Vieras
Tallia tyhjentelen,eli annan pois tommosia,mitä tuskin koskaan itse tarvin.Tallin luiskassa on jo jammun runko,kolme sähkömoottoria (2,2 ja kaksi 1,8 kilovattista).Pikku roinaa laittelen pahvilaatikoihin.Iltapäivällä tulee kaveri hakeen noi kamat pois.Homma on vielä kesken.