Hei.
Tunteeko kukaan oliko Yamaha 900 31 A (1983-84) ohjaustankoon saatavilla ruuvattavat metallitupit päihin? itsellä sellaset on ja miltei joka kuvassa minkä netistä olen löytänyt on Xj 900 pyörissä cromitupit ohjaustangon päissä. Kai näille tupeille on jokin virallinen nimitys?
Oliko 31 A mallissa säädettävät takaiskunvaimentimet?
Tästä olen kuullut kahta versiota ja menin uskomaan että säädettäviä vaimentimia ei ollut ja ostin iskunvaimentimet briteistä omien hyvien iskareiden tilalle mutta nyt kun selailin korjausopasta joka on nimenomaan 31A malliin tarkoitettu niin räjäytyskuvassa selkeästi säädettävät iskunvaimentimet kyseessä.
Kiveniskut maalipinnassa. Mikä on museopyörän kanssa tässä toimintamalli? Annetaanko olla vai uskaltaako yrittää korjata?
Muutamaa tarraa oli paikkamaalattu ja löysin uudet tarrat joten tämä korjaantui sillä mutta tankissa pieni kivenisku ja maali on siitä kohdasta poissa.
Jos jollain tallinnurkassa pölyyntymässä Sulakerasian kansi niin Hyvin mielelläni ostaisin sen kohtuullista korvausta vastaan omaani josta se puuttuu. Olen kysynyt jo Yamaha Centeristä ja kolunnut ebay.de ja ebay.uk.com mutta kukaan ei tunnu kantta myyvän. Sulakerasioita löytyy mutta kansi tuntuu olevan karkaavaa mallia

T, Kasper Kyrklund
Helsinki