Mulla on ollu joitakin vuosia mökillä kennosähköt. Kysymykseesi muutama huomio.
Ne jääkaapit ottaa aika paljon virtaa. Siksi asuntovaunuissakin niitä käytetään kaasulla, tai jos ollaan verkkovirran päässä niin sitten sillä.
Vanhaa telkkaria älä ota, hae gigantista led telkkari, pieni, ja suoraan 12V. Mulla on 16" grundig ja valitettavasti lcd eikä led, mutta kulutus vain 20 w.
Vanhojen vaunujen valaisimet on hehkulamppuja, halogeeneja, tai putkivaloja. Älä ota niitä edes ilmatteeksi. Led valaisimet on hyvä juttu. Mulla mökissä kolmessa huoneessa ja keittiössä kunnolla valoa ja kokonaiskulutus 8 w.
No on mulla 1500 w invertteri mutta sitä tietysti käytetään vain hetkellisesti. Pientä imurointia, mikroaaltouuni, moccamaster joka tiputtaa kahvit termospulloon ja sitte itse sammuttaa vastuksen. Makitan akku latautuu 15 minuuttia.
Ja sen mitä sirkkeliä, klapikonetta, sähköhöylää yms vehkeitä käytän niin nykäsen 2 kilowattisen aggregaatin käymään. Kone glans ja oilikohan luokkaa parisataa, pelannu komeesti jo 5 vuotta.
Sanoisin että unohda se purkaamo. Tai no, sen nestekaasu jääkaapin saatat sieltä löytää.
Tällanen mulla kokemus kun 20 vuoden vaunuilun jälkeen asetuin kiinteälle mökille.
Tai no, senverran vielä että laitoin tupaan ikean sellasen mäntyarkun. Säädin kylkeen, akut sisään. Etuseinään pääkatkaisija, ja bilteman sellanen veneeseen tarkotetty kytkin ja sulaketaulu. Pari bilteman tupakansytytinpesää puhelinten latausta varten. Arkun päällä se telkkari ja invertteri.
Edit. No siinähän viitaaholla sulle kaappi. Kaapit on kalliita ja käytettyjä vaikee löytää. Tuo 10A tarkoittaa 10 A X 12 V = 120 w, eli ei käy , kaasulla mentävä vaan.