Arvoin pitkään että pistäisikö pelkän ostetaan osia ilmoituksen, mutta kaippa tänne voisi enemmänkin tarinoida rojektin etenemisestä jos se nyt ketään kiinnostaa..
Eli kyseessä on CB 750 -71. Se on rakennettu nykyiseen kuosiinsa 80-luvun taitteessa enkä sitä siitä aio kauheasti entisöimään, samaan tyyliin eheytän ajoon (riippuen miten saa osia). -87 kummitussetäni kaatui sillä ja siitä lähtien se on seisonut lämpimässä kellarissa. Nyt otin sen kontolleni, kunnostus on alkanut. Käyntiin se lähti pienten suostuttelujen, kaasareiden putsailujen yms jälkeen.
Tämä on ensimmäinen kosketukseni moottoripyöriin, korttiakaan ei vielä ole. Ikää minulla on 30 vuotta. Autojen räpläämisestä on enemmän kokemusta, sitä teen työkseni.
http://tinyurl.com/bn9oz6sKate on -76 bmw r90s pyörästä, se on enemmän rikki mitä tuosta kuvasta näkee. Sellaisen tarvisi, saa tarjota.
Jarruihin tarvisi kumiosat ja palat. Takana on brembon levyjarru jostain bemarista, mahdollisesti tuosta r90s. Pitää ottaa kuva.
Tulpan johdot tarvii rakentaa jatkamalla, ärsyttävää että ne ovat kiinteinä puolissa.
Kaikki kumiosat ovat myöskin aika huonossa hapessa. Penkki on onneksi ihan käypäsessä kunnossa, se taitaa olla täysin omavalmiste.
Hakusessa: kärjetön sytkä, tasasuuntaaja/jännityksensäädin, ketjunsuoja, virtalukko, kahvoihin kumit, ajovalo. Nykyinen tuikku on bi-oscar hyvin pitkälti tälläinen
http://sugisaku911.raindrop.jp/gazou2/litebioscar.jpg .Siinä on lasissa halkeamia, minua ei niin haittaisi mutta katsastusmiestä saattaa rekisteröintikatsastuksessa haitata. Voisi siihen samanlaisen pistää vai joutuuko hakemaan H4 umpion pilipaliteemasta...
Tai tuutin umpion?
Kummallisen muotoinen valokuvio tuossa, lyhyt on laakea kaistale, pitkä ihan pistemäinen kirkas pallo. Tiedä sitten onko hyvä käytännössä, uusi tuttavuus minulle tuo bi-oscar. Edit: ilmeisesti tuo on sumuvalo, googlasin vähän. Mitähän lie katsastusmies tuumaa?
Jossain vaiheessa joutuu varmaankin David Silveriltä tai muualta tilaamaan osia, mutta ensin ottaisin mielelläni vastaan tietoja kotimaisesta tarjonnasta.
Käytettyjäkin osia saa tarjota, esim se ketjunsuoja. Toisesta etuiskariputkesta tuli ulos puhdasta vettä ja veden ja öljyn sekoitusta, se ei varmaankaan ole enää häävissä kunnossa sisältä.
etunimi.sukunimi gmail.com saa tarjota osia, vinkkejä yms jne jossei tänne kehtaa kaiken kansan ihmeteltäväksi pistää.
Konsta