Onko Mig/mag oikeasti edes hitsausta ? Enemmänkin sitä tulisi kutsua metallin pursotusmenetelmäksi minun mielestäni. Hyi hemmetti. Joskus lakiluokka levylle ollut sillä menetelmällä ja en arvosta laitetta. Osta pieni ja halpa tig/puikko-yhdistelmäkone ja hitsaat niillä menetelmillä vaikka sillin kiveen kiinni jos taitoa piisaa 
Mikä on hitsauksessa "pursotusmenetelmä", aivan uusi ainakin minulle, kerrotko kuin tuo tapahtuu.
Olen täsänsaakka ollu tuntevani nuo eri menetelmät, mutta näköjään aukko tiedoissa.
Mitä tulee yleensä hitsauslaitteiden paremmuuteen, niin kussakin on heikkoutensa ja vahvuutensa.
Pääosin väittelyssä paremmuudesta on kyseessä puhtaasti makuasia, aivan kuin autoissa ja jopa naisienkin suhteen.
Yksi kun tykkää äidistä ja toinen tyttärestä, kolmas katsoo isoäitiä ja neljäs perheen miespuolista väkee.
Itse olen käyttänyt niin Kkempin, kuin Esabin ja muutaman muunkin laitteita ja yhtälailla ne toimii.
uikollahan on oma vaikutuksensa hitsauksen suorittamiseen, kuten kaikki kaikkitietävät tietävät.
En sellaisa hitsauskonetta ole vielä käyttänyt, mikä ei pitkän roikan päässä alkais nikotteleen, varsinkin jos käytössä on 1,5mm neliöinen jatkojohto, vähintään jatkojohdon tulisi olla 2,5 neliöistä.
Kaukosäädin on ihan näppärä, varsinkin kompensoimaan noita kaapelihäviöistä johtuvia syttymisvaikeukssia.