Minulla on samanlainen sammakko, tuo on ensimmäisen vuoden Winha 52, eli vm -72. Tehty Teijon tehtailla eikä vielä Rovaniemellä. Kone on yksipyttyinen MAG 309 jossa 20 hp, minusta paljon luotettavampi kone kuin uudemmissa oleva kaksipyttyinen 338 MAG / Kohler alapuhaltimella. Osia ei kyllä saa mistään muuta kuin hankkimalla varakelkkoja. Sähköosat käy ehkä Sachsista. Isommissa 54:ssä ja 56:ssa oli Kohler 338 yläpuhaltimella, täysi susi sekin. Minun yksilössä taas yksipyttyinen Kohler 295 20 hv, kai ne on alkuvuosina laitelleet niihin niitä koneita mitä on sattuneet saamaan tai sitten kone oli vaihdettu. MAG on teknisesti sama kuin Kohler mutta Sveitsissä tehty, ehkä parempikin siis. Hyvin on tuo yksipyttyinen pelannut minulla, alkuperäiskaasarilla ei ehkä toimisi niin hyvin mutta siihen on vaihdettu Mikuni. Woimaa on yllättäen enemmän kuin 377 Rotaxilla varustetussa uudemmassa Winhassa, ainakin vetää rekeä paremmin. Tiheä välitys varmaan auttaa asiaa. Sachsin koneita tuli tehtaaltakin Winhaan kun Lynxin ja Winhan mallistot yhdistyi 70-luvun lopulla.