Toipa toi posti mulle tommosen sähkötupakan.Laitoin sen juuri laturiin ja tossa kahden pintaan sitten otan siitä ekat henkoset.Onko kenelläkään kokemusta mokomasta aparaatista.No ainakaan ei sen pitäis keuhkoja tervata,koska sieltähän tulee sitten vaan vesihöyryä,ei enää savua.Kokemusta ei kyseisestä laitoksesta minulla ole,paitsi joskus takavuosina yht henkoset maistoin ja tuntu sillon toimivalta jutulta.No siis itse tupakointiin meinasin,oppiiko kyseiseen laaitteeseen niin,että ei enää tarvi tupakoida.
Tiedän pari tapausta jota ovat lopettaneet Tupakoinnin ja siirtyneet e-Tupakointiin onnistuneesti. Tiedä sitten mitä myrkkyjä se höyry sisältää. Nikotiiniahan siitäkin saa lumpata, mutta käsittääkseni saa myös light-versioita ilman nikotiinia.
Eräs kaveri lopetti myös perinteisellä inhalaattorilla. Se oli melkoinen yllätys. Meinaan, oli kova sauhuttelija.
Toinen kaveri lopetti nikotiinipurukumilla.
Tosin tiedän myös näitä sekakäyttäjiä. Eli jotka polttaa ja käyttää korvaustuotteita.
Loppukaneettina. Miehestä (tai naisesta) se on kiinni. Jos haluaa siirtyä tupakasta korvaustuotteeseen, mahdollisuksia on. Jos ei halua, niin sitten ei halua.
Toistaiseksi en tunne ketään jolla olisi huonoja kokemuksia tuosta sähkölaitteesta. Jos ei sitä kiroilun määrää oteta huomioon, kun laitteeseen tuli toimintahäiriö.... kyllä linnut lähti puista.