Käyttöliittymät. Mua alkaa oikeesti kyrsiä. Mitä helevettiä on ettei nykyaikana saada asiaan pienintäkään järkeä. Ja samalla tietotekniikan yhdentämiseen.
Jaa mitä tarkoitan ?
No helevata, mitään järkeä tietotekniikassa jolla ei mitään saavuteta.
Ajat porvoontietä ja tulee rajoitus 80 kilsaa tunnissa. Joo, 50000 maksava ajoneuvo ei tiedä asiasta mitään. Gps tietäisi mutta kun se ei seurustele cruisen kanssa. Joo, pesukoneessa on puuvillat pesussa, mutta kuivausrumpu ei tiedä mitä on tulossa vaikka ne molemmat Mielet on siinä päällekkäin. Meet olohuoneeseen, mutta ei huone älyä että sinne pitäs laittaa valoa. Vaan seinässä on pikkanen vimpstaaki (käyttöliittymä) mistä pitää itte laittaa sinne valot, vaikka on päivänselvää ettet halua sinne pimeeseen mennä. Sukka. Minkä helevetin takia mun pitää ettiä pesun jälkeen sukalle paria kun niillä pitäs olla molemmilla oma ip osoite että vaatekaappi tietäs missä ne satanan sukat on. Lumilapio hukassa. Eikä "tieto"kone tiedä missä se on. Ja tätä kutsutaan tietoyhteiskunnaksi. Siis mehän ollaan ihan keskiajalla. Köyliöjärven jäällä Lalli otti käyttöliittymästä tukevan otteen ja teki mitä teki. Aika oli manuaalikäyttöliittymän. Mutta eikö nyt olisi aika sille että huone tietäisi koska tulet sisään ilman että käyttöliittymästä laitat sinne valot. Että auto osais varottaa ettei tässä saa ohittaa. Että jos aamulla heräilet niin moccamaster tietäs että kohta tarvitaan kahvia. Ei. Moccamasterissaki oma manuaalinen käyttöliittymä. Mä olen eläkeukko mutta eikö nuorempia ota kupoliin "tieto"yhteiskunta, jossa ei mitään hyödyllistä tietoa.No mä jo sillon kun olin vielä duunissa ihmettelin sitä talon kulunvalvontaa. Jos olen 8 vuotta tullut ja mennyt joka helevetin arkipäivä niin kauanko miljoonia maksaneelta talolta kestää oppia että Rautiainen on vissiin täällä duunissa. Ei ymmärrä tätä pieni ihminen.
No tankkaamaan. Pensa-asema ei ollenkaan aavista että pysähdyin mittarin viereen koska haluan pensaa, vaan sekin on sille kerrottava. Mutta ei se mitään, eihän se autokaan tajua että varmaan tahtosin moottorin käyvän kun kerran kuskinpukille istahdan. Tämä mäntti luulee että mä vaan huvikseen istuskelen autossa. Se on vaan kierrettävä avainta koska joku saatana 1800 luvulla päätti näin. Tietoyhteiskunta...
Alkaa tulla torppaan viileetä, takka sammui jo, mutta pelti ei tiedä että sen pitäs mennä kiinni. Tyhmä.
Laitoin kanasoosin ja riisit mikroon ja tämä urpo ei tiä yhtään mitä niille pitäs tehdä. Vaan onpahan käyttöliittymä josta voin sille kertoa sen minkä olen jo sata kertaa kertonut
Tietoyhteiskunta...