Kirjoittaja Aihe: Käyttöliittymä?  (Luettu 11635 kertaa)

Tammikuu 19, 2013, 21:57:49 ip
Luettu 11635 kertaa

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
Käyttöliittymät. Mua alkaa oikeesti kyrsiä. Mitä helevettiä on ettei nykyaikana saada asiaan pienintäkään järkeä. Ja samalla tietotekniikan yhdentämiseen.

Jaa mitä tarkoitan ?

No helevata, mitään järkeä tietotekniikassa jolla ei mitään saavuteta.
Ajat porvoontietä ja tulee rajoitus 80 kilsaa tunnissa. Joo, 50000 maksava ajoneuvo ei tiedä asiasta mitään. Gps tietäisi mutta kun se ei seurustele cruisen kanssa. Joo, pesukoneessa on puuvillat pesussa, mutta kuivausrumpu ei tiedä mitä on tulossa vaikka ne molemmat Mielet on siinä päällekkäin. Meet olohuoneeseen, mutta ei huone älyä että sinne pitäs laittaa valoa. Vaan seinässä on pikkanen vimpstaaki (käyttöliittymä) mistä pitää itte laittaa sinne valot, vaikka on päivänselvää ettet halua sinne pimeeseen mennä. Sukka. Minkä helevetin takia mun pitää ettiä pesun jälkeen sukalle paria kun niillä pitäs olla molemmilla oma ip osoite että vaatekaappi tietäs missä ne satanan sukat on. Lumilapio hukassa. Eikä "tieto"kone tiedä missä se on. Ja tätä kutsutaan tietoyhteiskunnaksi. Siis mehän ollaan ihan keskiajalla. Köyliöjärven jäällä Lalli otti käyttöliittymästä tukevan otteen ja teki mitä teki. Aika oli manuaalikäyttöliittymän. Mutta eikö nyt olisi aika sille että huone tietäisi koska tulet sisään ilman että käyttöliittymästä laitat sinne valot. Että auto osais varottaa ettei tässä saa ohittaa. Että jos aamulla heräilet niin moccamaster tietäs että kohta tarvitaan kahvia. Ei. Moccamasterissaki oma manuaalinen käyttöliittymä. Mä olen eläkeukko mutta eikö nuorempia ota kupoliin "tieto"yhteiskunta, jossa ei mitään hyödyllistä tietoa.No mä jo sillon kun olin vielä duunissa ihmettelin sitä talon kulunvalvontaa. Jos olen 8 vuotta tullut ja mennyt joka helevetin arkipäivä niin kauanko miljoonia maksaneelta talolta kestää oppia että Rautiainen on vissiin täällä duunissa. Ei ymmärrä tätä pieni ihminen.

No tankkaamaan. Pensa-asema ei ollenkaan aavista että pysähdyin mittarin viereen koska haluan pensaa, vaan sekin on sille kerrottava. Mutta ei se mitään, eihän se autokaan tajua että varmaan tahtosin moottorin käyvän kun kerran kuskinpukille istahdan. Tämä mäntti luulee että mä vaan huvikseen istuskelen autossa. Se on vaan kierrettävä avainta koska joku saatana 1800 luvulla päätti näin. Tietoyhteiskunta...

Alkaa tulla torppaan viileetä, takka sammui jo, mutta pelti ei tiedä että sen pitäs mennä kiinni. Tyhmä.

Laitoin kanasoosin ja riisit mikroon ja tämä urpo ei tiä yhtään mitä niille pitäs tehdä. Vaan onpahan käyttöliittymä josta voin sille kertoa sen minkä olen jo sata kertaa kertonut

Tietoyhteiskunta...
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 19, 2013, 22:07:25 ip kirjoittanut Kari Rautiainen »

Tammikuu 19, 2013, 22:16:46 ip
Vastaus #1

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Kun laittaa ajastimen mokkamasteriin se keittää aamuksi kahvit jos on vesi ja porot valmiina. Ja tippalukko auki ettei valu ympäri kyökkiä se kahvi.  :P Eikös ole tulossa joku juttu jonka nimeä en osaa sanoa, kuitenkin siinä on niin paljon numeroita ja muuta että kaikille maailman hiekanjyväsillekin riittäisi oma ip- osoite.
Napahulluna on hyvä olla.

Tammikuu 19, 2013, 22:22:53 ip
Vastaus #2

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
On jo. Mutta miksi se moccamaster ei tiedä. Miksi se pitää käyttöliittymästä kertoa.

Hondan 2,3 heppanen prutku ei aavista ollenkaan että pitäs lähtee verkoille. Se mulkoilee siellä perässä ja vaan vittuillessaan odottelee kuinka monta kertaa rauzi viittii käyttöliittymästä kiskoa kun se on unohtanu sen pensahana-käyttöliittymän unohtanu. Vaikka joku fiksumpi älyäis että verkoille.  Vitun tyhmä honda.

Tammikuu 19, 2013, 23:18:45 ip
Vastaus #3

Henri Lipsanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Käyttöliittymät. Mua alkaa oikeesti kyrsiä. Mitä helevettiä on ettei nykyaikana saada asiaan pienintäkään järkeä. Ja samalla tietotekniikan yhdentämiseen.

Ketä kiinnostaa. Se on raha raha raha... ja obligaatiot, ja osakkeet, jajaja mitäniitänyton... Kokoajan vaan uutta pitää lykätä ulos vaikkei olis edes valmis..

Tammikuu 19, 2013, 23:26:07 ip
Vastaus #4

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***
No perke kun ei ole obligaatioita. On vaan honda 2,3 hp... Eikä se ole paljon. Mutta siinä on kaksi käyttöliittymää. Naru ja pensahana.

Tammikuu 19, 2013, 23:29:41 ip
Vastaus #5

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Niin ja miksi kaikki pitää tehdä itse? Eikö joku muu vois?

Tammikuu 19, 2013, 23:55:21 ip
Vastaus #6

Kari Rautiainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • *** Rauzi ***

Just näin. Jos on kertonut 365 kertaa vuodessa moccamasterille haluavansa kahvia niin miksei sitä voisi kertoa kerran vielä.

Kellään koskaan tullu tilannetta että mikäs se olikaan rajotus tässäkohtaa tietä. Missä se vihree urheilusukka. Saako tässä ohittaa.

Eikö jumalauta ole parempaa ajateltavaa kun nämä mihin tekniikka pystyisi ihan suoraan. Automatisoida ei voi että miten tämä parisuhde, miten lasten... Nopeusrajotus vaan on helppo.

Tammikuu 20, 2013, 00:09:48 ap
Vastaus #7

Anssi Tötterström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mopetilla mennää... jäsen 5030
Onneksi on Ferguson-talli  8)

Tammikuu 20, 2013, 00:24:51 ap
Vastaus #8

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kalliiksi tulloo muilla tietättöö, ite kun tekköö niin siästää pitkän pennin.  :-\
Vae pitäskö jo sannoo että pitkän sentin?

[ylläpito on poistanut liitteen]
-pena-

Tammikuu 20, 2013, 00:39:01 ap
Vastaus #9

Jouko Pajunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Hienojen ja toimivien käyttöliittymien heikoin lenkki on käyttäjä. MOT.

Tammikuu 20, 2013, 08:51:47 ap
Vastaus #10

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Eskelinen teheny pottulaatikko-riisikuppi-käyttöliittymän.
Kommentteja uuninpankolta.

Tammikuu 20, 2013, 08:57:29 ap
Vastaus #11

Jouko Kuisma

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kuuntelin parisen viikkoasitten radiosta ohjelmaa, jossa kerrottiin, että 20-30 vuoden kuluttua tietokoneet ovat älykkäämpiä kuin ihmiset.
Vaarana on, että ne ottavat vallan ja tekevät meistä palvelijoitaan.
Siis ilmoittaa sulle aamulla, että menes käppyrä käynnistämään moccamaster ja vetämän se honda käyntiin, kohta mene pilkille.

Viikko sitten eräs toinen futurologi kertoi, että kohta ihmisestä tulee kuolematon. Siis kun tietokoneet kehittyvät ja ihmisen koko älykapasiteetti ja muisot siirretään koneelle. Sitten kun fyysinen majamme kuolee, jatkamme alyllistä elämää tietokoneessa.
Tämkö on toiveemme?
Siis pyöriäkin entistetään sitten vain virtuaalisesti.

Vai tässäkö tulevaisuutemme:
http://www.iltalehti.fi/autot/2013011716570980_au.shtml
« Viimeksi muokattu: Tammikuu 20, 2013, 09:04:49 ap kirjoittanut Jouko Kuisma »

Tammikuu 20, 2013, 09:28:30 ap
Vastaus #12

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Semmoiselle tulevaisuudelle haistatan pitkät paskat.

t. Markku

Tammikuu 20, 2013, 10:59:10 ap
Vastaus #13

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Kuuntelin parisen viikkoasitten radiosta ohjelmaa, jossa kerrottiin, että 20-30 vuoden kuluttua tietokoneet ovat älykkäämpiä kuin ihmiset.
Minen muista ihmisistä tiijä, mutta on ne jo nykysetkii tietokonneet paljo viisaampia kun minä ite. :-[
-pena-

Tammikuu 20, 2013, 11:58:12 ap
Vastaus #14

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuolla Rauzin kaipaamalla käyttöliittymällä on nimi , mutta en muista mikä se on ,enkä syntymäpäivää
Jotkut vanhemmatkin miehet ovat hakeneet niitä Thaimaasta