No heippa kaikille.
Olen ihan uusi jäsen ja aloitan heti pienillä kysymyksillä. Ostin keväällä 69 mallisen Jawan 350 c, puoliks entisöity, runko ja kaikki hiekkapuhallettu ja maalattu. Nyt olis tarkotus saada sitä museokatsastukseen, siihen tarvin vaihtaa istumeen uuden nahkaverhoilun pakoputket takavalon ja etuvanne, voi olla jotain muutakin.
Hyvässä ajokunnossa oli sen jälkeen kun puhdistin tankin ja kaasuttajan ja sain laturin toimimaan, ajelin 600 km sillä kun tyhmä olin ja otin vain kuukauden vakuutuksen, samalla rahalla olisin melkein saanu koko kesäksi. Kysyisin samalla kun syksyn aikana irrotin kytkinlevyt, viilasin kytkinpesän reunat niin ulommaiset kun sisä, puhdistin rasvanpoistoaineella korkkilevyt kun ne oli vanhetessaan tullut tahmeaksi, tarttuvat varmaan kiinni, riittääkö se vai pitäiskö vaihtaa uusiin maksa 50e suunilleen.
Sit se moottorin kiillotus, aloitin karkealla hiekkapaperilla et sain pois sellaisiasia millin syviä naarmuja, oli jossain, sit oli alapuoliskolla sellaisia tumman harmaita läiskiä ja kass kummaa, ne sit ei millään lähde pois eikä ne pienene vaikka olen kuinka hionu, Onko se sitä Zekkin epätarkkuuta valuhommassa, läpiasti kohan. Kiillotusaineeksi sain Farecla C3 Regular Grade Compound. Porakoneeseen sellaisen akselin pituussuuntasen kangashiomalaikan. Senverran kokeiltu että kiillottaminen onnistuu paitsi noi läikät on ninkuin ne matalat kuopat aina vain olis siinä. olisin kiitollinen jos joku antaa hyviä neuvoja.