Itse asensin kokeilu mielessä Tunturi Super Sport tuossa 90 luvulla Stihl moottorisahan(011-011 ja 020 ainakin käytettiin) sellaista kuin Iida Denki control unit (eli kärjetön sytytys yksikkö),etsikää vanhoja sahoja itse otin stihl 020av yksikkö on kiinni vasemman puoliskon pohjassa(sisäpuolella)yhdellä ruuvilla kiinni.
Tuo Iida Denki toimi moiteetta koko sen ajan kun kyseinen härpäke oli minun hallussa,pistän linkin niin osaatte etsiä oikeanlaista osaa ja tietysti tuo on edullinen kunhan löydätte niitä vanhoja pikku sahoja nurkista(tuota Iida Denki käytettiin myös muissa merkeissä muistaakeseni Shindaiwa siimaleikkurissa) Iida Denki malli on tuo EY23510 numeroinen,sahoissa vain yksi kiinnityskorvake!
http://www.iidadenki.co.jp/en/products/unit.htmlKun tuo Iida Denki on jo muutenkin suunniteltu kova kierroksiseen laitteeseen niin tuo "mopo"Puch ei kyllä yksi kunhan sytytys ajoitus on ennakko levystä säädetty kohdalle,tuo Iida meinaa pistää kyllä koneen käymään väärin päin jos sytytys on pielessä.
Asennus helppoa! Kärjet pois käytöstä ja juottakaa sammutus johto siihen puolan pikkuiseen piuhaan kiinni ja asentakaa Moduli ulkopuolelle vaikka penkin alle.
Kone Ponkilainen(turku) myi joskus sytytys yksiköitä myös mutta niiden toimivuus oli hyvin vaihtelevaa ja koko liikehän on jo konkassa ollut iät ja ajat sitten.