Kirjoittaja Aihe: magneetto ja huono kipinä toisella pytyllä?  (Luettu 20629 kertaa)

Syyskuu 06, 2012, 09:17:06 ap
Vastaus #30

Jack Korpijaakko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vesa

Kun mä tota pyörittelin niin kyllä se vanha horo pyörijä ja tää uus käyttäyty samalla lailla. Eli ei se uus ainakaan niin pahasti pielessä ole etteikö sillä toimisi. Kattelin niitten pyörijän "tappien " jotka niihin hahloihin menee ja kyllä se Tsekin poika sen saanu aika hyväks, eli tarkaksi. Ja sovitus on tosi jämpti.

Tota paskaa ja partikkeleita ankkurin välissä sietää miettiä. Ainakaan 6 vuoteen ei oo toi allut auki.
Yks nettituttu Uudesta Seelannista sano, että sillä oli pyörijän hiilestä lohjennu pala ja se oli jumittanu johonkin väärään paikkaan. Oli saanut sen neulalla kaivettua ulos, ja taas pelittää. Eli voihan siellä paskaa olla. Ja varmaan jonkun verran onkin.

Mä luulen, että seuraava vaihe on kone auki ja mankku irti. Mietin, että rengastaisko ton yläkerran samalla...pikkusen väljältä tuntuu, muttei savuta, vielä.

Tammikuu 08, 2013, 09:05:10 ap
Vastaus #31

Jack Korpijaakko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Noniin, kerkesin talliin....on tää hubaa...Jos nyt keväällä vähän useemmin.

Jakopään avasin, ja kaikki siellä puolella hyvin.

Mankku on edelleen kiinni, mutta irrottelen sen tarkempaa tutkailua varten vielä viikolla.

Vesku, mä soittelen/tekstaan kun oon saanu mankun irti ja kurkattua sinne sisään, joskos sitä sitten huoltaisi.

Jack

Tammikuu 10, 2013, 08:15:18 ap
Vastaus #32

Jack Korpijaakko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mankku irti, kurkkasin sisäänkin, mitään silmällä havaittavaa suurempaa vikaa ei ollut näkösällä. (ainakaan sellaista josta minä olisin jotain ymmärtänyt)

Mankku lähtee hoitoon.

Toukokuu 13, 2013, 08:27:48 ap
Vastaus #33

Jack Korpijaakko

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Magneetosta oli puola antautunut.

Saatiin päätös tällekkin tarinalle.