No niin !
Juu olen tullut siihen tulokseen, että tämä Oulunsalon Humber kaipaa varaosapyörää.
Tällainen vinkki harrastekavereille, että pitäkää silmät ja korvat höröllään, josko sellainen eteenne sattuu, olisin kiinnostunut.
Sillä se inspiraatio saattaisi palata ja 500 cc 1913 Humber etenisi vauhdikkaammin.
Ei pyöräni laitto ole jäänyt kesken, se on vaan nyt hiukka keskeytynyt, on ehkä turhankin harvinainen.
Olen minä yhden löytänyt samanlaisen, sehän sijaitsee jalkojemme alla, eli Uudessa Seelannissa, mutta ei ole myynnissä.
Nyt viimeinen löytö on likavarjostimet ja vieläpä Suomesta, nuo Timpan kuvissa olevat ovat kyläsepän tekemät suorasta pellistä.
Ne tämän alkuperäiset suorastaan murenit kouraan, kun niitä yritti ottaa syliin.
Markulle terveisiä, että olet sinäkin hyvä löytämään, kun Humber polkukoneenkin, soitellaan vielä lisää.
Mukava, että unohdettu merkki ei ole kokonaan uhohtunut ja on ainakin muutama Humber harrastaja.
Myös mielenkiintoista tietoa olet kirjoitellut historiikista, hyvä niin.
Ps. Lupailin yhteen aikaan, että laitteen 100 vuotis synttäreillä ajetaan, mutta pahalta näyttää.
Näin jo unenkin siitä suuresta hetkestä, kun paahdoin kurvia polvi maassa hengittämättä...
Kirjaimia eri järjestykseen laitteli, Reijo 0400-682624