Kirjoittaja Aihe: Tojo mennee ehkä kaapaksi  (Luettu 18052 kertaa)

Kesäkuu 13, 2012, 19:58:54 ip
Vastaus #15

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Sinä kun et Eskelinen ole tainnut olla isommasti ulkomaansotilaskomennuksilla, niin käypi sitten helposti, että erehtyy pahemman kerran. Tai sitten erehtyy, kun erehdytetään.

Näyttäisi nimittäin tällaisen meikäläisen kierosilmän sihdissä siltä, että kapteenina esiintyvän sotaurhon olkapoleteissa onkin everstin arvomerkit.
Kuinka se on mahdollista. Minä vaan tiä. Paitti jos se on alennettu, niinkuin se Abu Graibin vankilanjohtokenraali aikoinaan, jolloin kuva on vanha. Tehny tietysti kauppoja ennenkin ja maksanut USARMYn rahoilla ja muonapakkauksilla tietenkin. Niin se on oltava. Hyvä, että selvis.

Kesäkuu 13, 2012, 20:43:54 ip
Vastaus #16

Ari Holmström

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • VMPK jäsen 1898
Jeh!
Kuvan Herra on muistosivuston mukaan menehtynyt jo 29.5.2006? Kantoi tuolloin nimeä James A Funkhouser. http://www.heroes2remember.org/fallen1/tx/index12.php
Toiseksi alimman rivin viimeinen kuva viittaa vahvasti sammaan Rankkiin.
Jos kuoleman jälkeen saanut komennuksen Afganistaniin niin tojo kauppa saattaa toteutua.
Solifer "valontuoja"

Kesäkuu 13, 2012, 20:59:55 ip
Vastaus #17

paavosuorsa

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • kaikki selviää tavalla tai sillä toisella.

I am Frank
Harrison. I will like to buy your car. Please let me know details of your car and your last price. You can contact me on my email address:capt_frankharrison_usarmy@live.com
Best Regards
Frank
Että tämmönen tuli mullekkin

Kesäkuu 13, 2012, 21:03:41 ip
Vastaus #18

Antti Jokinen

• Vieras
Funkenhouser näyttäis kyllä olleen arvoltaan kapteeni eikä eversti, kuten Jukka epäili. Kyllä minusta Pena voi luottaa tähän mieheen. Rahat kotiin vaan!

Kesäkuu 14, 2012, 08:38:50 ap
Vastaus #19

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
En minä noista sotilasarvoista niin tiijä, en oppinu niitä koko sotakoulutusaikana.
Mutta luotan Frankkiin kun kuvansakkin kerta lähetti. Eikä se mitä kuollu oo, ei se sillon olis minun kanssa kirjeenvaihossa.
Nyt ollaan jo melekein parhaita kavereita kun on yhteiset intressit.

Ja Rexalle tiedoksi, siellä polliisissa kun saattaa olla joku ameriikanenglantia ymmärtävä, toisin kuin minä, niin annan heijän keskenään sopia sen pahvilaatikon Suomeentuontistratekian, niin sitten vaan me Rankin kanssa rehvataan jonkii huoltoaseman pihassa, tehhään Tojosta paperit ja jaetaan taalat. :-\
-pena-

Kesäkuu 14, 2012, 15:59:37 ip
Vastaus #20

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta

Meillähän on vielä se KTM kauppakin vähän kesken, jonka lupasit hetimiten maksaa, kunhan saat volvoon pyyhkijänsulat.
 Kohta sulla on varaa molempiin ja voitkin etumaksuna lähettää kohtalaisen nipun niitä fuckerhouserin taaloja tännepäin.

Sain sen sulukakumin jo ostettua, vaan kun ei se Volovo sillä kojautunnukkaan. Oli nääs korkannu siitä pyyhkijä varren silimästä se boori, ja siksi se ei pitäny ikkunata kirkkaana kun ei koko härpäke heilunu. :-[

Pijä kuitenkii mulle varattuna sitä kottaraista, kunhan saan sen varren ostettua ja jos jää vielä sittenkin niitä Rfankin dollariloita täheeksi, niin ilimottelen kun saat lähtee työntämään sitä pyörää kohti Kuopiota. Vaiha kuitennii jo varalta nastarenkaat Kottaraiseen, jos hyvinkii tullee joku viivytys, ja en sitten ennen Juhannusta kerkee ilimotella. :-\

Ja ateismista en luovu ennenkun tarten viimesen voitelun ja päälle komiat hautajaiset.
On se niässen kuivalla nahkalla varmaan kitumista helevitissä kitruilla, joten sitten viimesillä voimillani kiännän takkini ja pyrin sitten rasvatulla nahkalla mieluummin yläkertaan kellottelemmaan. :P
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2012, 16:15:25 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Kesäkuu 14, 2012, 17:50:36 ip
Vastaus #21

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Kuva tältä päivältä.
Sitä kun rahaa työntää nyt tuolle Eskeliselle melkein väkisten, niin näyttää panneen alulleen todellisen kulttuuriteon tässä meidän kulmilla. Hyvä sydän ja paljon rahaa tekee kaiken mahdolliseksi.
  Kävin jututtamassa remonttireiskoja, jotka kertoivat, että nyt jo nurkissa pyörii paikallisia sissejä harmiksi asti. Minutkin varmaan niihin laskivat kuuluvaksi. Pitäisi kuulemma saada tietää koska paari taas avataan. Että joko juhannuksena...

[ylläpito on poistanut liitteen]

Kesäkuu 14, 2012, 18:10:34 ip
Vastaus #22

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Niin kävi sääliksi se Jannen huoltsikka että pakko oli ruveta touhuammaan. ::)

http://www.artistdirect.com/nad/window/media/page/0,,8727395-23513793,00.html
-pena-

Kesäkuu 14, 2012, 22:01:49 ip
Vastaus #23

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mikä outo otus/alus lie laskeutunu tuohon Alapitkän lekentan porraspäähän?

"Maan asukkaat, viekää minut johtajanne luokse".

Kommentteja uuninpankolta.

Kesäkuu 14, 2012, 22:06:52 ip
Vastaus #24

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Mikä outo otus/alus lie laskeutunu tuohon Alapitkän lekentan porraspäähän?

Tarkottaako hän tuota rukoilijasirkan näköstä härveliä tuossa Unionin pääsisäänkäynnin edessä?
-pena-

Kesäkuu 14, 2012, 22:12:14 ip
Vastaus #25

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Justiinsa sitä. Malli on mulle outo. Galaksien välisillä matkoillani en oo tuommosiin vielä törmänny.

Tuo vois olla varmaan semmonen satelliitinpaikannuslaite.
Kommentteja uuninpankolta.

Kesäkuu 14, 2012, 22:18:15 ip
Vastaus #26

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Justiinsa sitä. Malli on mulle outo. Galaksien välisillä matkoillani en oo tuommosiin vielä törmänny.

Tuo vois olla varmaan semmonen satelliitinpaikannuslaite.

Tunnistin! Se on rukoilijasirkaksi naamioitunu Elina. :P
Tämä oli kyllä vähä semmonen sisäpiirin juttu, saattaa olla ettei muut pääse kärryille kuin Rämä. :-\
« Viimeksi muokattu: Kesäkuu 14, 2012, 22:21:50 ip kirjoittanut Pentti Eskelinen »
-pena-

Kesäkuu 15, 2012, 11:19:47 ap
Vastaus #27

Jukka Rämä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kyllähän se niin on Eskelinen, niinkus arveletkin, että minä se usein istun vielä rattailla, kun muut ovat sylkeneet suustaan maantienpölyä jo hyvän aikaa.

Hankalaksi meni vain tämän sisäpiirin kanssa. Sitä kun et ollut oikein selvästi määritellyt. Meikäläisen pilkunnussijan kanssa se olisi tarpeen.
Jos tarkoitat Elinan sisäpiiriä, niin siihen en ollut oikein tilaisuudessa osallistua. Silloin kun piiri oli hyvässä pyörinnässä, jouduin minä olemaan taloudellisen asemani vuoksi vieraan palveluksessa orjatyössä. Ohiajaessani paari oli aina kiinni. Tietoinen kyllä asiasta olin, kiitos kylällä asuvien ja paarissa notkuvien sukulaisten. Akan puolelta ne. Siis, siihen asiaan täysin viaton.

Jos sitten taas tarkoitat Eskelisen sisäpiiriin kuulumista, niin eikös siinä jo silloin liikuta kunnianloukkauksen rajan tuntumassa?
En nyt tähän viitsi laittaa, kumman kunniasta nyt ahistaa.

Siinä oot kyllä oikeassa, että kyllä se Elinaa muistuttaa pitkine raajoineen. Joten voipi helposti erehtyä.

Selvennettäköön nyt kuitenkin tilanne. Huoltoasema on edelleen kuulemma kuolinpesän hallinnassa. Ostajia ja vuokraajia olisi jonoksi asti, mutta perijät eivät pääse sopuun asiassa. Nyt aloitettu korjaustyö on vain ulkoinen pintaremontti. Rötisköllä nimittäin olisi purku-uhka päällä ilman sitä. Joten, voitte lakata soittelemasta avajaisvarauksia. Mitään juhannusjuhlia ei tule, paitti juhannuskokko kilometrin siitä pohjoiseen, Hovin sillan tuntumaan.

Heinäkuu 13, 2012, 16:02:09 ip
Vastaus #28

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Joko Tojo on haettu
Mun säköpostiin osu tänään arpajaisvoitto Malesiasta 760000 kg 72 tuuman LG telkkareita
Millähän noi hakis pois, olisko kellään menoa Malesiaan päin laivalla, voisin maksuksi antaa muutan telkun

Heinäkuu 13, 2012, 16:38:33 ip
Vastaus #29

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Luulen että James on loukkaantunu talepaanien tulituksessa, ja siksi ei ole nyt ottanu yhteyttä.
Vaan ei se niin päivän piälle olekkaan meillä tuo meijän kaupanteko, tehhään kaupat loppuun sitten kun laskeevat Jameksen toipikselle sieltä Akfanistanista. ::)
-pena-