Kirjoittaja Aihe: Jengiliivit  (Luettu 53130 kertaa)

Huhtikuu 04, 2012, 19:02:42 ip
Vastaus #75

Harri Kauranen

• Vieras
Tämäpä vasta onkin pahimmasta päästä.Varmaan paha kängi.

Huhtikuu 04, 2012, 20:23:06 ip
Vastaus #76

Kari Vähäkainu

• Vieras
Tämäpä vasta onkin pahimmasta päästä.Varmaan paha kängi.

Kängissä on yksi sosiopaatti, ei sen kummempaa.

Huhtikuu 04, 2012, 20:50:54 ip
Vastaus #77

Markku Hakola

• Vieras
Kukahan ja millä perusteella seen määrittelee, mikä on sitten se kielletty jengi, jonka liivejä ei saa käyttää.
Liivit jos kielletään, niin tuleeko tilalle sitten pipo?
Pipot taas kielletään, niin sitten tulee pian talvella kylmä.

Huhtikuu 04, 2012, 21:24:48 ip
Vastaus #78

Antti Jokinen

• Vieras
"Piposta ei luovuta sisälläkään

Lahdessa Kivimaan peruskoulussa pipopakkoa ei ole, vaikka oppilaita ohjataan pitämään varsinkin kylmillä ilmoilla pipoa päässään. Ongelma on rehtori Klaus Kähkösen mukaan nykyään se, että piposta ei luovuta edes sisätiloissa.
- Pipoa pidetään vielä sisälläkin päässä. Sisätiloissa me emme tietenkään salli, että pojat pitävät päähinettä päässään. Joudumme puuttumaan siihen päivittäin.

Pipon käyttö sisätiloissa on ongelma myös lukioissa. Kannaksen lukion opettaja Matti Ollikainen kertoo, että päähineen alta saattaa löytyä hyvinkin epämiellyttäviä yllätyksiä.
- Pipon alta paljastuvat hyvin likaiset ja takkuiset hiukset. Ja sitä aina rupeaa kuvittelemaan, että josko sieltä vaikka joku hyönteismaailman höntiäinenkin sitten ilmestyy, Ollikainen naurahtaa. "

Huhtikuu 05, 2012, 07:58:46 ap
Vastaus #79

Reijo Huhtakangas

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Tulin nain ja voitin
Mun mielestä olisi reilua, kun kerta poliiseilla lukee selässä ja lippalakissa suurella että "POLIISI", niin rosvoilla pitäisi lukea selvästi selässä ja lippalakissa että "ROSVO". Ja mielellään olisi selkeästi eriväriset haalaritkin.

Ja tavikselle pitää tietenkin lukea "TAVIS". :police:

Niinpä.....  ;) :

Taparikollinen kammoksuu tasapaksua elämää

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2012040515418454_uu.shtml
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 05, 2012, 12:36:37 ip kirjoittanut Reijo Huhtakangas »
Alfa Romeo 159 Berlina 2.4 JTDm  -07

Autojen, Moottoripyörien ja Työkoneiden välitys Euroopasta :  

http://en-gb.facebook.com/people/Reijo-Huhtakangas/100000803162781

Huhtikuu 05, 2012, 08:04:30 ap
Vastaus #80

Harri Kauranen

• Vieras
Mutta vaikka päällä olis mikä mc liiivi,ei kuitenkaan rikollinen tarvi olla.On niitä laakimiehillä ja lääkäreilläkin päällään,niitä liivejä.Täähän onkin elämäntapa tunnus,ei rikollis tunnus.Mutta kun on paljon populaa,löytyy meitä laidasta laitaan.

Huhtikuu 05, 2012, 08:13:12 ap
Vastaus #81

Pekka Python Salenius

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Elämä on ihmisen parasta aikaa
Kuulun kerhoon Python House jossa reilu parikymmentä jäsentä. Hyvin on harmiton porukka.Tehtiin kerhotunnus joku vuosi sitteen. Mulle on kerrottu että emme saisi käyttää tätä tunnusta kun siinä MC, oliko vielä jotain muuta. Pitäisi pyytää hyväksyntä liiiville jostain, en tiedä mistä? Jotkut ottaa vakavasti nämä jutut.

[ylläpito on poistanut liitteen]
Tunturi 61
Primavera
T250J
CBR 1100
Honda XL 650
Honda VF1000FII

Huhtikuu 05, 2012, 08:15:51 ap
Vastaus #82

Harri Kauranen

• Vieras
Ja paskat,vaikka siinä olis wc se ei kuulu yhtään kellekkään mikä tunnus selässä seisoo.

Huhtikuu 05, 2012, 08:16:26 ap
Vastaus #83

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
"Piposta ei luovuta sisälläkään

Sisätiloissa me emme tietenkään salli, että pojat pitävät päähinettä päässään.

Tytöillä pipot ja muutkin päähineet luonnollisestikin saa olla.

Naurettava vanha jäämä jostain.
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Huhtikuu 05, 2012, 08:59:56 ap
Vastaus #84

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja paskat,vaikka siinä olis wc se ei kuulu yhtään kellekkään mikä tunnus selässä seisoo.
Kuulun kerhoon Python House jossa reilu parikymmentä jäsentä. Hyvin on harmiton porukka.Tehtiin kerhotunnus joku vuosi sitteen. Mulle on kerrottu että emme saisi käyttää tätä tunnusta kun siinä MC, oliko vielä jotain muuta. Pitäisi pyytää hyväksyntä liiiville jostain, en tiedä mistä? Jotkut ottaa vakavasti nämä jutut.

Toisilla asia kiinnostaa toisilla ei. En noista väreistä tiedä, mutta yleisesti sovittu musta-harmaat värit neutraaleiksi. Taho jolla värit voi "hyväksyttää", löytyy helposti jos se kiinnostaa. Suomessa asialle voi naureskella, mutta ulkomailla voi itku tulla. Ja kuten ollut puhetta mm. poliisi ei tee eroa liivien suhteen. Joutuvat tarkistamaan ja kirjaamaan kaikki. Ja voi jopa jossain tapauksessa hankaloittaa esim. jonkin luvan saamista, kun maallikkokaan ei liivejä toisistaan erota.
Jokainen aikuinen ihminen tekee itse ratkaisunsa välittääkö ympätöivästä maailmasta vai ei. Että onko se nikkeliä vai kromia....

Huhtikuu 05, 2012, 09:07:40 ap
Vastaus #85

kai mäkelä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
..Mulle on kerrottu että emme saisi käyttää tätä tunnusta kun siinä MC, oliko vielä jotain muuta. Pitäisi pyytää hyväksyntä liiiville jostain, en tiedä mistä? Jotkut ottaa vakavasti nämä jutut.
Tietyt ryhmittymät on "virallisesti" sitä mieltä, että se MC -lyhennys on jostain käsittämättömästä syystä heidän yksinoikeutensa. Yhteisessä tapahtumassa nämä "Oikeutetut" sitten hyväksyvät uudet MC-tarjokkaat :laugh: Jännityksellä olen odotellut, milloin alkaa harvakäyntisiä maatalousmoottoreita (ja niiden liivipukuisia kuljettajia) kierrellä paikallisen hampurilaisravintolan liepeillä purkurautojen kanssa... :-X

Huhtikuu 05, 2012, 09:46:23 ap
Vastaus #86

markkukovasin

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi!

Rupiaa tää liivihommakin kohta olemaan "joko/tai" asioita kuten on
vaikkapa tuo liikenteen promilleraja- 0,5 promillea on rikos,mutta
0,49 ei....paheksuttavaa ja moitittavaa tuo 0,49 promillea ehkä on,mutta
ei kummiskaan rikos.

Ja ero on hienonhieno...

t. Markku

Huhtikuu 05, 2012, 11:14:31 ap
Vastaus #87

Harri Kauranen

• Vieras
Käytiin juuri mamman kanssa tossa lähikaupassa.Mua alko oikein pirusti pelottaan,oli kaksi miestä liivit päällä jututtamassa kauppiasta.No niillä kyllä oli liivien päällä pikkutakit,mutta liivit näky selvästi.Niillä molemmilla oli vielä asiapullosalkut mukana,liekö pahamaineisen keskon jengiläisiä.

Huhtikuu 05, 2012, 12:19:50 ip
Vastaus #88

Hannu Boman

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Ihan itse :-)
Mun pipossa lukee "B-rapun talkkari".

... mä asun B rapussa... vaan ei oo sinua näkynä tänä(kään) talvena lumitöitä tekemässä   ::)

no nou hätä. Emännällä on pipo samalla tekstillä ja se on lumityöt tehny. ;D
@ HBo
Yamaha TX650 -73 & Honda GL 1500 Gold Wing 2000

Huhtikuu 05, 2012, 12:21:54 ip
Vastaus #89

Erkki Korhonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Napakelkkamopoilija
Viitostien varrella. Aikaisemmin siinä luki ei eu.

Napahulluna on hyvä olla.