Kirjoittaja Aihe: Autorata asiaa  (Luettu 48235 kertaa)

Maaliskuu 17, 2012, 10:59:18 ap
Vastaus #30

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ja kun on juotettu tarpeeksi, kohde alkaa olla aika tinassa.

Minä arvasin tämän. :laugh: :laugh:

L&K.

Maaliskuu 17, 2012, 11:33:56 ap
Vastaus #31

Harri Kauranen

• Vieras
No nyt kokeiltu on ja löyty neljä autoakin jotka toimii.Vielä rata on tällänen pikkanen soikio,mutta jos tässä päivän mittaan teen paljon isomman,otetaan vaimon kanssa kisa ja häviäjä joutuu antautumaan saunan jälkeen.Tosin minä se varmaan joudun sitten antautumaan.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 17, 2012, 11:43:16 ap
Vastaus #32

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Teillä on hyvät palkinnot! :laugh:

L&K.

Maaliskuu 17, 2012, 12:52:28 ip
Vastaus #33

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Köyhiä kun oltiin,niin meillä oli vain mitätön Carrera-autorata,pyöreänurkkainen neliö eikä kaistanvaihtoa,kaasu mallia on/off.Elikkä velipoika joka oli isompi otti aina sisäradan ja pikkuRikusta tuli luuseri.Junaratakin oli vaan pyöreä ympyrä ja tehonsäätönä tuttu on/off,ei vaihteita,ei sivuraiteita=ainoa mitä sillä voi tehdä oli näyttävät junaonnettomuudet!!Merkkinä luottamusta herättävä Lima.Kuitenkin meistä tuli suht` yhteiskuntakelpoisia otuksia...

Maaliskuu 17, 2012, 16:12:30 ip
Vastaus #34

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
No nyt kokeiltu on ja löyty neljä autoakin jotka toimii.Vielä rata on tällänen pikkanen soikio,mutta jos tässä päivän mittaan teen paljon isomman,otetaan vaimon kanssa kisa ja häviäjä joutuu antautumaan saunan jälkeen.Tosin minä se varmaan joudun sitten antautumaan.

Saattaa olla ns. taktisen pudotuksen paikka?

Taitaa noi Matchboxin autot olla Tycon sukua, jokseenkin samat mitat ja samannäköiset alustat. Toinen alusta on mulla hukassa, mutta molemmat korit tallella. Yes, eiku vaan restauroimaan ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Maaliskuu 17, 2012, 18:20:29 ip
Vastaus #35

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kauranen antaa itselleen tallimääräyksen?
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 18, 2012, 20:15:19 ip
Vastaus #36

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kauranen antaa itselleen tallimääräyksen?

Lienee Kaurasella sama kuin meillä muillakin, eli rouva jakaa tallimääräykset... Ja kaikki muutkin komennot.
Vaan mulla se on hyvä konsti välttyä siltä urheilusuoritukselta. Sanon vain rouvalle, että mietippä vähän, tuolla kuorsaa jo kaksi terminaattoria, oletko ihan varma... Eiku.. Eihän se toimikkaan. Ilmottaa vaan, että sitten tehään rinsessa!
 :embarassed:

Maaliskuu 18, 2012, 20:18:34 ip
Vastaus #37

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Vaasan elekroniikka liikkeestä saa lähelle sopivat ja sitten viilaa peliin niin kulkee.

Maaliskuu 18, 2012, 20:30:48 ip
Vastaus #38

Mikko Antila

• Vieras
Taitaa noi Matchboxin autot olla Tycon sukua, jokseenkin samat mitat ja samannäköiset alustat. Toinen alusta on mulla hukassa, mutta molemmat korit tallella. Yes, eiku vaan restauroimaan ;D

Jos en ihan väärin muista, niin ovat sukua ihan alenevassa polvessa, Matchboxista muuttui Tycoksi ja sitten vielä Mattelin nimelle kaupan myötä. Taisi tuotanto loppua ihan joitakin vuosia sitten, mutta tästä en mene takuuseen.

Googlettamalla HO-scale slot cars löytyy maailmalta kaikenmoista. Esim http://www.hoslotcarracing.com/

Autoja ja osia siis löytyy kyllä. Ja huutonetissä on ollut melkein jatkuvasti puolikuntoisia Tycon ratoja kaupan.

Maaliskuu 19, 2012, 13:54:51 ip
Vastaus #39

pekka pelkonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vanhana lelukauppiaana sanoisin varaosista, jotta kysykää lelukaupasta. Siellä missä noita on myynnissä.
Löytyy maahantuojalta, jos varastosta ei löydy.
Saattaa löytyä ihan Prismasta tai Citymarkatistakin.
Ottakaa vanha malliksi, ei tarvi käsin selittää ;)
Kerran luulin olevani väärässä, mutta erehdyin.

Maaliskuu 19, 2012, 18:11:22 ip
Vastaus #40

Harri Kauranen

• Vieras
Tällänen se mun ratani on tälläkertaa.Radalla on mittaa 13,3m,eli se on just se minkä saa tycon grand priksitä.Tässä vaimon kanssa lauantaina kisailtiin,oli viidentoista kierroksen kisa ja häviäjä joutu saunan jälkeen antautuun.No pahus siinä kävi niin,että minähän kisan hävisin kirkkaasti.No ei se kyllä meikäläistä haitannu,vaikka niin kävikin.

Maaliskuu 19, 2012, 18:12:41 ip
Vastaus #41

Harri Kauranen

• Vieras
Onhan mulla kuvakin siitä radasta.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Maaliskuu 19, 2012, 21:44:23 ip
Vastaus #42

Vesa Salmu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Meillä oli joskus tuommonen samanlainen. Matto nimittäin.
Kommentteja uuninpankolta.

Maaliskuu 20, 2012, 06:36:56 ap
Vastaus #43

Harri Kauranen

• Vieras
Tää onkin upee retromatto mulla askarteluhuoneessa.

Maaliskuu 20, 2012, 08:25:11 ap
Vastaus #44

Arto Tolvanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tällänen se mun ratani on tälläkertaa.Radalla on mittaa 13,3m,eli se on just se minkä saa tycon grand priksitä.Tässä vaimon kanssa lauantaina kisailtiin,oli viidentoista kierroksen kisa ja häviäjä joutu saunan jälkeen antautuun.No pahus siinä kävi niin,että minähän kisan hävisin kirkkaasti.No ei se kyllä meikäläistä haitannu,vaikka niin kävikin.
Oli sitten puhtaan pelin ilta