Sitä kun tarpeeksi kovasti uskoo omaan näkemykseesä, se sokeuttaa ymmärtämästä muuta.
Niinhän tuo näkyy tekevän....
Jepjep, siksi en sanonutkaan kumpaa meistä tarkoitan. Jokainen päättelee itse.
Miten tässä näin kävi että yks haluaa nollatoleranssin, ja toinen ei mitenkään puolusta kännissä ajamista, ja niitten välille syntyy joku kummallinen vääntö. Ei ymmärrä tätä. Ihannemaailma on ihannemaailma, reaalimaailmassa on pakko kattoa mikä on mahdollista ja mikä ei. En ole siis missään vaiheessa puoltanut kännissä ajamista mutta jos joku sanoo että 0,2 örveltää poliisiauton takapenkillä niin paskaahan se puhuu.
Osin olen samaa mieltä, ei voi raiskata vähäsen, ei voi puhua kännykkään vaan vähäsen, ei voi pikkusen murhata. Mutta.
Sitten tulee väkisin vastaan ne reaaliteetit mille Huhtakangaskaan jyrkkyydessään ei voi mitään. Sillä nollalla ei poisteta niitä todellisia vaaratekijöitä.
Ja nyt kun Huhtakangas päättelee tästä että rajan nostamisella maailma pelastuu mielestäni, sanon että suksi kuuseen nollines ja tule mukaan reaalimaailmaan jossa pelataan järjen mahdollisuuksilla eikä ideologioilla.
Jaksoin vielä tämän kerran osallistua tähän ketjuun. Enempää annettavaa mulla ei ole. Sitokaa vaan ne poliisit johonkin vaarattomaan ja antakaa todellisen vaaran ajella miten niitä huvittaa. Poliisi on terkkarissa odottamassa että voi jollekulle antaa rikesakon.
Joojoo, tiedän, Huhtakangas ei tätä hyväksy vaan vaatii edelleen nollarajaa ja sellasta määrää valvojia tienpäälle ettei se ole mahdollista, mutta menkööt. Huhtakangas kun on lähtenyt linjalleen niin ei ole mahdollista että voisin esittää jotain minkä se hyväksyy. Siis, ole just niin oikeessa kun haluat.
Tämä väittely ei johda mihinkään. Ole oikeassa.
Niin minäkin.