Kirjoittaja Aihe: Mopon rekisteröinti?  (Luettu 55774 kertaa)

Heinäkuu 11, 2023, 20:59:29 ip
Vastaus #60

toni_hyvarinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitoksia Petrille hyvästä vastauksesta.Mulla ei sattunut silmiin moista keskustelua, mutta tuo selvensi kyllä asiaa👍🏻

Kesäkuu 11, 2026, 14:57:58 ip
Vastaus #61

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"
Ostin mopon varaosiksi, mutta kun tuo käy ja kukkuu sekä on muutenkin kunnossa valojen,äänimerkin, jarrujen, runkonumeron ja tyyppikilven puolesta. On vielä vakiokin kaiken lisäksi. Kyseessä on 70-luvun alun laite eikä koskaan ole ollut nykyrekisterissä. Jos olen lukemani ymmärtänyt oikein ei omistushistoriaakaan tarvita, pelkkä trafin lomake. Tosin historiakin on kyllä selvillä ainakin 2005 lähtien. Ainoa kysymysmerkki on päällysrenkaat joissa pintaa vähänlaisesti. Harvinainen koko, saatavuus huono. Joskus uusiotuotantona jossain ollut ja ovat kalliita. Puuttuuko ne noissa miten tarkkaan niihin? Mitä olen netistä lukenut niin joillain eivät juuri ole paljon vilkaisseetkaan.

Kesäkuu 11, 2026, 18:19:03 ip
Vastaus #62

Pekka Tuukkala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuskin puuttuvat voi korkeentaan sanoa .että kannataa vaihtaa ainakin oman kokemuksen mukaan. Mutta mutta täähän on vain minun mielipide ja kokemaa.

Kesäkuu 11, 2026, 21:17:35 ip
Vastaus #63

Mika Malinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • "I hope y'all know what I'm talkin' about"
Kiitos kokemuksen jakamisesta, sitähän minä toivoinkin. Katsoukot lienevät kaikki kumminkin ihmisiä eli tapauskohtaisesti katsovat kuka mitenkin vaikka samat pykälät niitä ohjaa.Yhdessä samanmoisessa tallissa olevassa on kyllä nos-renkaat mutta laiskuuttani mietin jos en jaksais katastusta varten niitä tohon toiseen vaihtaa. Niillähän  ei siis raaski ajaa etteivät kulu. Semmosia paskahkoja renkaita irrallaan on muutama joilla ajelee ehkä jonkin aikaa.