Kirjoittaja Aihe: Levylautasella nyt  (Luettu 62883 kertaa)

Huhtikuu 24, 2011, 23:57:16 ip
Vastaus #15

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Jatketaan kisulla vielä kun tässä on niin hyvät sanat  8) Kisu-Jokaiseen päivään niin paljon mahtuu

Huhtikuu 25, 2011, 00:00:26 ap
Vastaus #16

Ipi Laaksonen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy ::) Hyvännäköinen bööna 8)

t: musiikin suurkuluttaja
voipa hemmetti, olin tässä kaverin kissan vahtina ja aamuteen jälkeen katselimme töllöä hetken ja kyseinen "kisu" siinä "huokaili" yhden kappaleen, ei mitään tasoa, käsittämätöntä epämusikaalisuutta osoittaa tämmöisen "tuotteen" levyn tykkääminen(??).

Kysyppä kysymys mun 5v tytöltä  ::) Sen se levy o. Ja Ipin kysymykseen rehellinen vastaus. Niinpä että mitä pirua se sulle kuuluu 8) Kaada vaan ittelles. Seuraavaksi pistän Jenni Vartiaisen levyn lautaselle ::) Kunhan ensin toi Motorhead soi loppuun...

Kaadankin itteleni,ei se varmaan mulle kyllä kuulukkaan mitä muitten levylautasella on,luulin vain että tää on jonkun näköinen keskustelupalsta,missä voi jutella mistä vaan.No,onhan sitä muitakin foorumeita missä on myös noita rehellisiä mielipiteitä :)

Huhtikuu 25, 2011, 06:53:05 ap
Vastaus #17

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen
Tämä oikea Kisu onkin bisnessmiäs ja kansanedustajaehdokaskin oli!

"Jernström esiintyy edelleen pienimuotoisesti. Hän osallistui jälleen Syksyn Säveleen vuosina 1997–1999. Hän asuu Inkoossa ja pitää Degerby Deli -nimistä kyläkauppaa, joka vuonna 2007 valittiin vuoden yritykseksi Inkoossa. Vuonna 2008 Jernström valittiin Inkoon kunnanvaltuustoon sitoutumattomana ehdokkaana ja vuonna 2010 hänet valittiin kunnanhallituksen puheenjohtajaksi. Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa hän pyrki eduskuntaan Uudeltamaalta kokoomuksen ehdokkaana ja sai 1 063 ääntä."

Laitetaan tähän vielä se tunnetuin biisi, missä se oikea Kisu on mukana; Topmost - Merisairaat kasvot   ;) ;) ;D

Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Huhtikuu 25, 2011, 09:47:01 ap
Vastaus #18

Ari Hietajärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
ainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy ::) Hyvännäköinen bööna 8)

t: musiikin suurkuluttaja
voipa hemmetti, olin tässä kaverin kissan vahtina ja aamuteen jälkeen katselimme töllöä hetken ja kyseinen "kisu" siinä "huokaili" yhden kappaleen, ei mitään tasoa, käsittämätöntä epämusikaalisuutta osoittaa tämmöisen "tuotteen" levyn tykkääminen(??).

Kysyppä kysymys mun 5v tytöltä  ::) Sen se levy o. Ja Ipin kysymykseen rehellinen vastaus. Niinpä että mitä pirua se sulle kuuluu 8) Kaada vaan ittelles. Seuraavaksi pistän Jenni Vartiaisen levyn lautaselle ::) Kunhan ensin toi Motorhead soi loppuun...

Kaadankin itteleni,ei se varmaan mulle kyllä kuulukkaan mitä muitten levylautasella on,luulin vain että tää on jonkun näköinen keskustelupalsta,missä voi jutella mistä vaan.No,onhan sitä muitakin foorumeita missä on myös noita rehellisiä mielipiteitä :)

Äh ei sun Ipi tarvi ittelles kaataa. Sinun hyvään kysymykseen mää silloin rehellisesti vastasin  ;) Ehkä lausejärjestys oli vastauksessani väärä. Muut saa kaataa ittelleen.

Omituista vanhojen pierujen suunpieksäntää täällä. Jos kysytään ja siihen vastataan, niin heti aletaan ruotia ja määkiä, et miten sää voit tommosta kuunnella. En mää jaksa näistä höpinöistä murhetta ottaa. Paska äijiä koko porukka ::)

Kisu sitä Chisu tätä. Mun miälest se orggis Kisu on ihan PASKA! Siitä saitte. Toki henkilönä häntä vastaan minulla ei ole mitään. Vanha pieru niinku te muutkin. Ja nymmää pistän levylautaselle Rammsteinia.
« Viimeksi muokattu: Huhtikuu 25, 2011, 09:51:11 ap kirjoittanut Ari Hietajärvi »

Huhtikuu 25, 2011, 10:26:24 ap
Vastaus #19

esa kakkuri

• Vieras
The Black Eyed Peas - Pump It

Siinä vähän vanholle äijille toista näkökulmaa-ilman henk.kohtaisuuksia :-X

Huhtikuu 25, 2011, 11:10:00 ap
Vastaus #20

Vesa Takala

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • V.I.P. jäsen

Mun miälest se orggis Kisu on ihan PASKA!

Shot, sot!

Kisu kuuluu Suomen ensimmäiseen rock-sukupolveen, kaikki kunnia hänelle; http://www.backtothesixties.fi/

Nämä nykypäivän artistit ovat enemmän ja vähemmän juuri tuon ensimmäisen rock-sukupolven kopioita. (Usein halpoja kopioita.) ;)
Yksi veteraanimoottoripyörä liikenteessä vastaa kymmentä museossa!

Huhtikuu 25, 2011, 11:17:08 ap
Vastaus #21

Lauri Puirola

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kisun ansioksi voi laskea senkin kun läskin Lieksasta Ahvenisen lavalle vappuna 1975.
Kisu oli siellä esiintymässä. Ajelin vanhalla Vivan rämällä ja niinhän siinä kävi että sieltä
löytyi tyttöystävä, nykyinen vaimo jonka kanssa tulee täyteen 36 yhteistä vuotta ensi lauantaina.

L&K.

Huhtikuu 25, 2011, 11:49:45 ap
Vastaus #22

Hannu Vepsäläinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Thin Lizzyn Johnny The Fox lp on soinut kuukauden sisällä aika useasti.

Vesalle tiedoksi, että eilen kaveri soitti Raumalta ja kertoi että Delbert olsi tulossa ensi kesänä Rauma Bluesiin.
Kannattaa sitä ennen vaikka kuunnella Delbertin Live from Austin vuodelta -89, aika napakkaa poljentoa.

t. Hanski

Huhtikuu 25, 2011, 12:02:20 ip
Vastaus #23

Ari Hietajärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Mun miälest se orggis Kisu on ihan PASKA!

Shot, sot!

Kisu kuuluu Suomen ensimmäiseen rock-sukupolveen, kaikki kunnia hänelle; http://www.backtothesixties.fi/

Nämä nykypäivän artistit ovat enemmän ja vähemmän juuri tuon ensimmäisen rock-sukupolven kopioita. (Usein halpoja kopioita.) ;)

OK, OK, uskotaan. Kaikki kunnia Kisulle. Senkuhan provosin :)
Huvitti kun näin Nummelassa tien vieressä niitä Kisu eduskuntaan julisteita. Tuli mieleen, että kaikki vanhat pierut on taas kaivettu esiin. Puuttui vaan Pepe W ja Danny.

Huhtikuu 25, 2011, 12:29:11 ip
Vastaus #24

Jaakko Leksis

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Levylautasella eli vinyylinä on pyörinyt Supon pari viikkoa sitten ilmestynyt debyytti "piiskaa ilmaan kuvion". Ihan mahtava levy, on enemmän rockia kuin missään muussa suomessa tehdyssä 30 vuoteen.

http://www.myspace.com/supop

jos ei toimi niin on kuulijassa vika.
HORSE POWER TO THE PEOPLE

Huhtikuu 25, 2011, 13:04:45 ip
Vastaus #25

Uula Kuvaja

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Lautasella grillimakkaraa ja ääninä kevään surinat ja pörinät! Vielä tämä viikko lomaa...

Huhtikuu 25, 2011, 13:54:45 ip
Vastaus #26

Pekka Koivu

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 8930
Honda VF1000F2: "Hillittyä charmia" TM 15/1985
Honda V65 Sabre: "A great,big bike" Cycle World 05/1984
Aprilia RST1000 Futura 2001

Huhtikuu 25, 2011, 15:14:32 ip
Vastaus #27

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Olen muutamana viime vuotena ollut kuuntelemassa livenä Topmostia. Kokoonpano on lähes alkupäinen; vain maallisen vaelluksen jättäneen kosketinsoittajan paikalla on Tommi Lindell. Kisu on rumpalina paljon tasokkaampi kuin levylaulajana. Hänelle siunaantui niin onnetonta materiaalia levytettäväksi. Topmostissa hän osoittaa myös laulajana ihan erilaisen puolensa.
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Huhtikuu 25, 2011, 15:26:52 ip
Vastaus #28

Aarne Heino

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tämä oikea Kisu onkin bisnessmiäs ja kansanedustajaehdokaskin oli!

"Jernström esiintyy edelleen pienimuotoisesti. Hän osallistui jälleen Syksyn Säveleen vuosina 1997–1999. Hän asuu Inkoossa ja pitää Degerby Deli -nimistä kyläkauppaa, joka vuonna 2007 valittiin vuoden yritykseksi Inkoossa. Vuonna 2008 Jernström valittiin Inkoon kunnanvaltuustoon sitoutumattomana ehdokkaana ja vuonna 2010 hänet valittiin kunnanhallituksen puheenjohtajaksi. Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa hän pyrki eduskuntaan Uudeltamaalta kokoomuksen ehdokkaana ja sai 1 063 ääntä."

Laitetaan tähän vielä se tunnetuin biisi, missä se oikea Kisu on mukana; Topmost - Merisairaat kasvot   ;) ;) ;D

Vielä kun ottaisivat käyttöön tämän Juicen kirjoittaman suomennoksen, jossa on noudatettu hienosti alkuperäistä tekstiä.

Paleface - Kalpeaakin kalpeampaa (feat. Janna Hurmerinta, Mika Mylläri)
Aarne Heino
kaikkien alojen amatööri

Huhtikuu 25, 2011, 17:08:15 ip
Vastaus #29

Ari Hietajärvi

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Vielä pakko märehtiä tuosta Kisu Chisu asiasta. Toi kommentti että Kisulle siunaantui niin onnetonta materiaalia levytettäväksi. Toi Chisu tekee itse biisinsä, sovittaa, tuottaa ja osin kaiketi itse tehnytkin ne alusta loppuun. Ei mitään cover -tavaraa niinkuin 60-70 -luvun Suomipoppilaat. Että se siitä epämusikaalisuudesta.
Suomi -musiikki on kuiten huomattavasti ammattimaistunut ja nykyään jo periaatteessa voidaan pärjätä maailmalla. Toki osakiitos siitä kuuluu 60-70 -luvun muusikoille. Hurriganes nyt etulinjassa... Mutta kyllä COBit, Nightvissyt ja HIMit ihan omilla meriiteillään siellä pärjää.

Tässä vielä ärsytykseksi Chisua Johnny Cash -hengessäChisu Saaliit