Lainaus käyttäjältä: timo t.laine - Huhtikuu 24, 2011, 18:16:06 ipLainaus käyttäjältä: Ari Hietajärvi - Huhtikuu 24, 2011, 00:38:16 apainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy Hyvännäköinen bööna t: musiikin suurkuluttaja voipa hemmetti, olin tässä kaverin kissan vahtina ja aamuteen jälkeen katselimme töllöä hetken ja kyseinen "kisu" siinä "huokaili" yhden kappaleen, ei mitään tasoa, käsittämätöntä epämusikaalisuutta osoittaa tämmöisen "tuotteen" levyn tykkääminen(??).Kysyppä kysymys mun 5v tytöltä Sen se levy o. Ja Ipin kysymykseen rehellinen vastaus. Niinpä että mitä pirua se sulle kuuluu Kaada vaan ittelles. Seuraavaksi pistän Jenni Vartiaisen levyn lautaselle Kunhan ensin toi Motorhead soi loppuun...
Lainaus käyttäjältä: Ari Hietajärvi - Huhtikuu 24, 2011, 00:38:16 apainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy Hyvännäköinen bööna t: musiikin suurkuluttaja voipa hemmetti, olin tässä kaverin kissan vahtina ja aamuteen jälkeen katselimme töllöä hetken ja kyseinen "kisu" siinä "huokaili" yhden kappaleen, ei mitään tasoa, käsittämätöntä epämusikaalisuutta osoittaa tämmöisen "tuotteen" levyn tykkääminen(??).
ainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy Hyvännäköinen bööna t: musiikin suurkuluttaja
Lainaus käyttäjältä: Ari Hietajärvi - Huhtikuu 24, 2011, 22:14:42 ipLainaus käyttäjältä: timo t.laine - Huhtikuu 24, 2011, 18:16:06 ipLainaus käyttäjältä: Ari Hietajärvi - Huhtikuu 24, 2011, 00:38:16 apainaisen mätön jälkeen taitaa soida ny Chisun levy Hyvännäköinen bööna t: musiikin suurkuluttaja voipa hemmetti, olin tässä kaverin kissan vahtina ja aamuteen jälkeen katselimme töllöä hetken ja kyseinen "kisu" siinä "huokaili" yhden kappaleen, ei mitään tasoa, käsittämätöntä epämusikaalisuutta osoittaa tämmöisen "tuotteen" levyn tykkääminen(??).Kysyppä kysymys mun 5v tytöltä Sen se levy o. Ja Ipin kysymykseen rehellinen vastaus. Niinpä että mitä pirua se sulle kuuluu Kaada vaan ittelles. Seuraavaksi pistän Jenni Vartiaisen levyn lautaselle Kunhan ensin toi Motorhead soi loppuun...Kaadankin itteleni,ei se varmaan mulle kyllä kuulukkaan mitä muitten levylautasella on,luulin vain että tää on jonkun näköinen keskustelupalsta,missä voi jutella mistä vaan.No,onhan sitä muitakin foorumeita missä on myös noita rehellisiä mielipiteitä
Mun miälest se orggis Kisu on ihan PASKA!
Lainaus käyttäjältä: Ari Hietajärvi - Huhtikuu 25, 2011, 09:47:01 ap Mun miälest se orggis Kisu on ihan PASKA! Shot, sot! Kisu kuuluu Suomen ensimmäiseen rock-sukupolveen, kaikki kunnia hänelle; http://www.backtothesixties.fi/Nämä nykypäivän artistit ovat enemmän ja vähemmän juuri tuon ensimmäisen rock-sukupolven kopioita. (Usein halpoja kopioita.)
Tämä oikea Kisu onkin bisnessmiäs ja kansanedustajaehdokaskin oli!"Jernström esiintyy edelleen pienimuotoisesti. Hän osallistui jälleen Syksyn Säveleen vuosina 1997–1999. Hän asuu Inkoossa ja pitää Degerby Deli -nimistä kyläkauppaa, joka vuonna 2007 valittiin vuoden yritykseksi Inkoossa. Vuonna 2008 Jernström valittiin Inkoon kunnanvaltuustoon sitoutumattomana ehdokkaana ja vuonna 2010 hänet valittiin kunnanhallituksen puheenjohtajaksi. Vuoden 2011 eduskuntavaaleissa hän pyrki eduskuntaan Uudeltamaalta kokoomuksen ehdokkaana ja sai 1 063 ääntä."Laitetaan tähän vielä se tunnetuin biisi, missä se oikea Kisu on mukana; Topmost - Merisairaat kasvot