Mulla on se Lidlin eka pesuri joka hivenen isompi kuin ne perästä tulleet, kyllä se puhdasta tekee ihan konatiski aineilla mutta suuttimen pitää ottaa tietenki irti ja semmosella timantti rotanhäntä viilalla pökkiö reijät auki eikä paineilmakaan pahasta ole. Meinaan ettei pelkkä pesu oikein toimi, no ehkä paremmilla aineilla mut noi kyllä alumentti kiiltää. Tässä just tuumailen skodeen säätösuutinta kun seos ei ole parhaassa kohdassa, tunturin suuttimen neinaan uhrata tieteelle. Sorviin ja uusi jenka ja reilu lyhennys, pitäis toimia eli puolitoista kiekkaa auki ja baanalle. Ainavaan haussa voimaa ylämäkeen, ei nopeutta. Kierrosluvun rajoittimen johto on lestan sivureunan alla piilossa ja toimii vauhdissakin, siskon tiluksille kun ajan niin poliiseja ei ole näkynyt kymmeneen vuoteen, eikä mun rantareitillä. Eilen rannasta tullessa ajoin kolmen poijaan ohi, näkivät kun vilkutin kauppaan ja tulivat kysymään mitä tehari osia olen ostanut. Vastaus ei mitään ja sanoin poikien peleistä että näen mitä pitäis tehdä, poijaat ihan kuumissaan niin sanoin et Google auttaa ja minä en kerro. Lupasivat ihan rahaa kun paikallinen skode huolto sanoi ettei nelaria saa kulkemaan kuin teho osilla, taitaa Google olla ny kovilla, minä en vastuulleni ota onnettomuutta.