Kirjoittaja Aihe: Tallissa tapahtuu  (Luettu 1016123 kertaa)

Lokakuu 02, 2015, 10:04:26 ap
Vastaus #450

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Kiitos kysymästä, tommonen matala äärimmäisen miedosti bobberoitu V35 – tai kuvaisikohan "pikkulohko-Jackal" tätä paremmin...  :)

Tarkoitus ei ollut hankkia mitään, mutta seinällä Max Fritzin ja kumppaneitten kanssa oleva Carlo Guzzin kuva oli niin myrtyneen oloinen tallin tyhjennyttyä Mandellon pyöristä, niin joku piti sitten kuitenkin hommata. Ja eteen sattui sopivasti äärihalvalla laatikkonsa hajoittanut kolmepuokki-custom. Mulla kun nuo hapsutakkihommat ei oikein nappaa, niin pientä fiksausta customin ulkoasu saa osakseen peruspyörämäisempään suuntaan.

Muistanko oikein, oliko sulla Singeri Ikaalisten veteraanissa – tosin olkihatun kera...?
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Lokakuu 02, 2015, 10:36:29 ap
Vastaus #451

juha leskinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moi, Sellaisesta pikku guzzistahan saa vaikka minkä tyylistä mielenkiintoista tehtyä.. Tee jotain räväkkää..on ehdotukseni!

:) oikein muistit. Olin mr- motukalla Ikaalisissa ja ns. varikkomopona oli Singer ja sillä tuli aika paljonkin siellä ajeltua. Aina pitää olla pientä showta ihmisten piristämiseksi..
(silloin kesäkauteen sopivasti olkihatulla.. silloin ei ollut vielä löytynyt sopivasti silinterihattua.. hommasin sellaisen hiljan pilke silmäkulmassa kun tuli kutsu  juhlavaan VMPK:n 40-vuotis gaalaan..  :) ) .

Lokakuu 02, 2015, 10:43:57 ap
Vastaus #452

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Tuonnäkönen isäntähän siellä poljeskeli. :)

MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Lokakuu 02, 2015, 10:58:58 ap
Vastaus #453

Harri Kauranen

• Vieras
Tars noita kawasakin sähköjä alkaa laittaan.Aamulla se vielä starttas,mutta ei starttaa enää.Vilkut syttyy,mutta ei vilku ja kipinä on vielä hakusessa.Aamulla hajos se tappokatkaisiakin siitä kahvasta ja oli siihen hyppylanka tinattava.Mutta ei oo kiire,eli vaikka vaan yks juttu päivässä,se kyllä riittää.Nyt kun kaveri tulee,mennään kierteleen muutama kirpputori,siinä sitä tän päivän hommaa onkin,sitten vasta iltapäivällä kömmin uudemman kerran talliin.

[ylläpito on poistanut liitteen]

Lokakuu 02, 2015, 13:13:31 ip
Vastaus #454

Pauli Ylikoski

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Peukkuja Harrille sähköhommiin.

Tuonnäkönen isäntähän siellä poljeskeli. :)

No muistelinkin, että kaipa tämä tuli kuvattua, hyvä, kun löyty!
MC Röklä - - - - - - - - - - - - - - - -

Lokakuu 03, 2015, 17:52:55 ip
Vastaus #455

Harri Kauranen

• Vieras
Tänään hetken räpelsin.Sain ne vilkut vilkkuun,oli vaan hapettumaa liittimessä.Eli rele irti ja mömmöö vähän liittimeen,johan alko vilkuttaan.

Lokakuu 03, 2015, 21:45:36 ip
Vastaus #456

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
 Juu ei ikuna omistanut mitään tallia joka on ollu minun ja pojjan suurin haave, aina kruvattu pihalla! no kesällä tuli myyntiin talli, mummonmökki ja sauna ihanalla tontilla ja meidän mielestä just sopivassa paikassa ja hinnassa mutt avokki oli niin vastaan ja hoki vaan ompa kallis talli  vaikka yritin sanoa että onhan siinä muutakin ja ethän sinä siihen centtiäkään tartte laittaa,,, mun paras ostos ikuna ja poikakin osti kolmasosan ja on ikionnellinen niinkuin minäkin :) talli nykyään aivan  täynnä kun pojan oma harrasteautokin sai nyt hyvän kodin  8) 
« Viimeksi muokattu: Lokakuu 03, 2015, 22:19:04 ip kirjoittanut lasse roholm »

Lokakuu 03, 2015, 22:46:02 ip
Vastaus #457

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Onnea Lasselle ja pojalle uuteen talliin :)

Itse tuota mikroskooppisen pientä 19m2 talliani tyhjentelin tarpeettomista kamoista ja järjestelin niitä muka "tarpeellisia" vähän paremmin. Muutama maaliämpärillinen epäkurantteja piikkihondan osia ja muuta romumetallia sekä pahvia odottelee nyt auton perässä kyytiä jatkokäsittelyyn.

Tuntuu hölmöltä kun talli on väärällään (rahallisesti) lähes arvotonta roinaa, arvokkaammat on sullottu sinne sekaan, mitään ei löydä, vähän väliä kompuroi tai talloo jotain rikki, ja arvokkain kampe eli ihan ehjä vanha Honda on pihalla peiton alla  :-[

No, huomenissa varmaan jatkuu taas kun saadaan ämpärit tyhjennettyä.

Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Lokakuu 04, 2015, 09:10:30 ap
Vastaus #458

Petri Behm

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Juu ei ikuna omistanut mitään tallia joka on ollu minun ja pojjan suurin haave, aina kruvattu pihalla! no kesällä tuli myyntiin talli, mummonmökki ja sauna ihanalla tontilla ja meidän mielestä just sopivassa paikassa ja hinnassa mutt avokki oli niin vastaan ja hoki vaan ompa kallis talli  vaikka yritin sanoa että onhan siinä muutakin ja ethän sinä siihen centtiäkään tartte laittaa,,, mun paras ostos ikuna ja poikakin osti kolmasosan ja on ikionnellinen niinkuin minäkin :) talli nykyään aivan  täynnä kun pojan oma harrasteautokin sai nyt hyvän kodin  8) 

Miekii muistan kun nykyiseen kämppään muutin ja päivittelin autotallin suurta kokoa.
Nyt sinne ei menaa sekaan mahtua, vaikka joka vuosi omasta mielestä tyhjennän sen kaikesta "turhasta"... :laugh:
Mä jäin Teboilin bensamittariin kielestäni kii, kun nuolaisin liian aikaisin.

Lokakuu 04, 2015, 11:36:31 ap
Vastaus #459

Ari Nieminen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei oikealla harrastajalla ole tuollaista olemassakaan
Velipojallakin on tuollain vaan siinä on grariitti lattia mutta ei siellä ikinä ole mitään tehty

Lokakuu 04, 2015, 12:17:11 ip
Vastaus #460

Markku Juusela

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moro
Niijjoo,lattialle olis pitäny kaataa sinne tänne öljyä ja paskasia rättejä lattialle ja roikkuun joka paikkaan ja kunnon epäjärjestys.Toihan on kuin OCC:n steriilissä pajassa missä näyttelevät tekevänsä jotain  ;)
Omasta pajasta ( n. 27 m² ) ei kehtaa kuvaa panna kun on niin täynnä ja sekasin,no eipä siellä oikein mitään tapahdukkaan.
Yamaha TR1 -81/Green Mystery,CanAm Spyder RT -13,CRESCENT Elda E-Going,Cresent mopo-63,NSU Sportmax Streetreplica

Lokakuu 04, 2015, 12:57:53 ip
Vastaus #461

Harri Kauranen

• Vieras
Tossa on hätäseen mun tallista otettu kuva ja nyt sielä on vielä tilaa.Puuttuu kawasaki ja kaks mopoo ja nyt on lattiakin vasta siivottu viikko pari sitten.Mun tallilla on kokoo 3,7*5,3m,eli tyypillinen vanhan talon talli.

Lokakuu 04, 2015, 16:16:16 ip
Vastaus #462

lasse roholm

• *
  • Jäsentiedot Poissa

Lokakuu 24, 2015, 18:24:52 ip
Vastaus #463

Harri Kauranen

• Vieras
Kaveri sieltä soitteli.Oli saanu noramentin sitä kolikkomattoo senverran,että meinas siitä talliin lattian laittaa.No siitä tuleekin varmaan ihan hyvä,onhan se kumia se noramentti.Tarvii mennä kattoon viikolla,mitä sille pohjalle ois parasta tehdä ja menee siinä viikko tallin tyhjennyksessäkin,on sielä niin paljon kamaa.

Lokakuu 25, 2015, 13:28:41 ip
Vastaus #464

Harri Kauranen

• Vieras
No ton kawasakin kimpussa,vaikka nyt ei siinäkään mitään hommaa kyllä ole.Ne puolat multa puuttuu,mutta eilen niinkun tein kaupat singaporeen ja sieltä pitäis tulla ihan alkuperäiset puolat mun kavaan.