Olen positiivisesti yllättynyt että muita kuin windowsin käyttäjiä on jo n. 30% vastanneista..!
Taitaa tavallinen vinkkaria käyttävä olla ei-niin-kovin-kiinnostunut tällaisista tietokoneaiheista, pääintressi on mullakin surffaus, valokuvat, MP3 hommat yms eikä niinkään säätö. Ettei niinku ole paljon kertomista

Mullon kotona Dell 749e-mallin läppäri (maksoi 749 euroa, siitä mallinimi), siinon Windows seiska. Hyvin pelaa, koputtaa puuta hän. Kone ollut käytössä kesäkuusta, sitä edellinen Fujitsu 399e-malli oli kolme vuotta käytössä, Vistalla varustettu, ei oikein koskaan toiminut kunnolla. Ohjelmat tökki, akku sippasi, mutta vaimo väänsi sillä graduaan niin en tohtinut alkaa käyttistä nutaamaan uusiksi. Töissä Lenovojoku ja Windows siinäkin.
On mulla joku Linux asennusromppu olemassa ja Mäkkiäkin olen harkinnut mutta jaksaako sitä opetella uusia metkuja enää. Vähän niinkuin vaihtaisi auton petaalien paikkaa vain siksi että vasurilla on muka parempi painaa kaasua. Vaikka sitten samalla saisikin sujuvammin toimivan auton