Vähän niinku mulla, oli firman lääkärin lausunto että puolieläkkeelle. Pomo Helsingistä sanoi ettei ihan nyt ku oon niin tärkeä, pari viikkoa niin tuli kaksi pukumiestä kättelemään et tervetuloa Fujitsun leipiin. Siivosin pöydän ja tietokoneen ja lähdin, fiksusti sain sovittua lähdön. Taloudelliset ja tuotannolliset syyt, täysi palkka puolivuotta kun lupasin että autan työkaveria jos jotain propleemaa, mun rakentamat systeemithän ne oli. Sitten puolivuotta korotetulla päivärahalla ns. eroraha, sitten hain vuoden sairasloman ja Kela pani työeläkkeelle. Vakuutusyhtiön lekurit pani kuntoutustuelle, soitin kardiologille ettei sun paperit riitä ja sanoi et tule hakemaan uudet niin riittää. Eli älä anna periksi, kyllä se siittä ura urkee ja mun eläke oli hyvä lääke, pulssi putos 140 to 90.
Mutta mitä tein, sain autoni korjaamolta ja ajelin laihialle kahville ja kävin Vianorilla kysymässä koska sais renkaan vaihdon, tiukkaa oli mut just tuli peruutus. Reilu 6mm oli pintaa joka meinaa mun ajoilla vielä vuosia, ne on niin saakelin leveätkin, on se Mazda vaan makee auto ajaa. Huominen alkaa silmänpohjan kuvauksella 8.15 ja heti ei saa lähteä autolla ajaan ku jotkin tipat pannaan silmiin, meen skodella josei sada.