Odotan sateen loppumista ja sitten Busteriin 60-70 litraa pensaa tankkiin, samalla putsaan penkit ku löytyi keinonahalle puhdistusainetta joka suojaa UV säteilyä ja tekee vettä hykkiväksi. Hitto ku sais oikeaa pensaa eikä mitään biojätteestä tehtyä paskaa, rannassa ei onneksi ole 95E kuraa. Valikoimassa on moottori polttoainetta ja maantie diisseliä, arvatkaa mitä ihmiset tankkaa, en ole kuullut tullimiesten ottavan näytteitä. Sitä myydään kalastajille ja kaupallisiin aluksiin, aseman hoitaja nauroi ettei voi vahtia mistä mittarista asiakas tankkaa ja sisällä maksu litrojen mukaan. Iltaisin itse saa ottaa ja maksaa koortilla, ei tarvi diisseli tilata. Mulla oli aikoinaan kolme tankkia ja yhdessä diisseliä, ennenku tullin miehet olis selvinnu Dopperista ja kauhia homma avata konekoppa olis näyte ollut puhdas, kyllä ne vaan halus puhalluttaa ja vähän katsella onko liivejä ja koiralla oli aina päällä ja meidän muiden liivit laatikossa. Se oli sillä selvä vaikka sanoivat et voishan ne olla päällä johon sanoin mihinkä mä tosta reunan yli putoaisi, koiralla sen takia että on kahva selässä.. Mutta taas sade yltyy et voi mennä huomisen hommiin.