Keskimääräistä pöljempi krapulapäivä on ollut. Tai no krapulapuoli on kohtalaisen vähäinen, mutta väsymys taas painaa, ja sen vuoksi aika hiljaiseloa on päivä ollut. Se on tämä minun aivo vähän huono tuon nukkumapuolen kanssa. Muuten on kyllä hyvät unenlahjat, mutta kun on vakiona asetettu herääminen kello 06.00 +/- 15min. Toki neljän jälkeen uinumaan meneminen sotki tämän asetuksen, mutta kymmenen aikoihin tolkku palasi aivoon. Tällöin se herätti minut. Aivo myös tuumasi, että unoset iltapäivällä eivät kuulu ohjelmointiin ja piti hereillä kun kävin kokeilemassa. Se on joskus vähän kehno kaveri, tuo päähän laitettu massa. Jos minusta olisi kiinni niin kyllä ihmiselle päiväunet suotaisiin!
Olisihan tuolta reissuiltaan voinut aiemminkin kotiin palata. Kävi kuitenkin niin, että eräältä vanhalta kaverilta, jota en ollut nähnyt 4-5 vuoteen, tuli yöaikaan viesti että on kaupungissa. Hänen kanssaan rupateltiin useampi tunti.
Ennen tämän kaverin tapaamista käytiin paikallisessa kuppilassa istahtamassa. No siellä sitten päädyttiin osaksi viisiodraamaa. Meitä viittoiltiin pöytään, ja siihen mentiinkin. Mies esittäytyi, oli nimeltään Mika. Pian pöytään tuli myös Janne ja Eeva. Janne ilmoitti moneen kertaan näkemyksensä parrastani: pitäisi ajaa pois. Häntä myös kiinnosti onko Marjolla (puolisollani) vastaavasti karvaisuutta eräissä paikoissa, joita en herrasmiehenä tässä paljasta. Marjo tuumasi, että asia ei kuulu Jannelle. No, joka tapauksessa kävi ilmi, että Mika on Eevan entinen miekkonen, ja Janne nykyinen. Paitsi että Mikakin on vielä ainakin vähän nykyinenkin. Lisäksi on myös Marko, ja myöhemmin paljastui, että porukkaan kuuluu myös Olli. Eeva tuntui yrittävän saada minut joukkioon kuudenneksi, koska eihän viiden ihmisen ihmissuhde ole vielä tarpeeksi hankala. Hän osoitti tämän halun hinkkaamalla jalallaan minun jalkaani pöydän alla. Ei vaatinut pitkääkään tuumailua asian luonteesta, kun jo olin päättänyt, että jatkan Marjon kanssa pian jo yksitoista vuotta jatkunutta yhteiseloani.