Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4509115 kertaa)

Joulukuu 03, 2015, 22:44:28 ip
Vastaus #6045

Antti Jokinen

• Vieras
ne elävät kylmäkallet kokoontuu siellä foorumilla myös :)
Minäkin olen ollut jo 8 v jäsen mutta olin pitkän aikaa välillä pois..

Zombeja?

Joulukuu 04, 2015, 16:56:03 ip
Vastaus #6046

Harri Kauranen

• Vieras
No eipä isompia tänäänkään.Kaverin kanssa päivällä mummo mopoo kasailtiin toista tuntia ja päästiin hyvään vauhtiin,niin kaverille tuli puhelu ja homma katkes siihen.No vähän himahommia ja sit taas oltu jouten.No tästä tietsikasta lopetti hiiri pelittämästä ja noissa asetuksissa kuitenkin kaikki on ok.En ymmärrä mikä siihen mokomaan nyt tuli.No kaippa se sit löytyy kun saan oikeen sepän paikalle,sellasen joka tietokoneista oikeesti jotain tietää.
Nyt kuitenkin tänne askarteluhuoneeseen laitan yöksi ionisaattorin,kun vaimo eilen valitti,kun haisee tupakalle,no tolla se haju lähtee,kun toi ionisaattori työskentelee yön.Että seuraavan kerran kun oon koneella,oon sängyssä seläällään ja vauvakoneella netissä.

Joulukuu 04, 2015, 17:23:29 ip
Vastaus #6047

Arto Juntunen

• Vieras
Istuin yli 6 tuntia Kisko -reititinkokeessa. Välillä toki kävin paskalla, ihan niin kuin
auto käy pensalla....
Läpihän tuo meni, rima heiluen, mutta taidan alkaa pikkuhiljaa jotenkin arvostamaan
noita nörttilöitä jotka mahdollistavat mm. tämmöisen hyödyllisen kuvamateriaalin
siirtämisen pallomme puolelta toiselle:
http://b00bi.es/Kathee-Lee/1/08.html

-aju-
P.S. Sijoitin 82,56€ veronpalautukseni mm. Marskin Ryyppy -puteliin. Samaisen kauppaliikkeen
      ostoksien jälkeen jäljelle jäi messevät 0,20€ jonka lahjoitan jalomielisesti Punaiselle Ristille!

Joulukuu 04, 2015, 17:36:47 ip
Vastaus #6048

Heikki Veijanen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Moikka

Paskan hinta. Maksan vesilaskussa myös jätevedestä joka ei mene puhdistamoon. Paskakuski tyhjensi kaivot. Minulle koko kuormasta lasku. En oikein ymmärrä miksi minun pitää maksaa kahteen kertaan.

Hessu

Joulukuu 04, 2015, 17:56:10 ip
Vastaus #6049

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä
Tuota en kyllä ymmärrä minäkkään. En oo ennen kuullu, että ois pitäny maksaa jätevesimaksu, jos on oma kökkökaivo.
Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 04, 2015, 21:11:11 ip
Vastaus #6050

Harri Kauranen

• Vieras
No nyt kun mulla on askarteluhuoneessa se ionisaattori,jonkin ollut vallan näiden tablettien kimpussa.Nyt mulla on tää uudempi tabletti kädessä ja kesti muuton hetken ennen kuin keksin miten tällä nettiin pääsee.Ei muuton tällä pääsekkään kun puhumalla,ei Mekkaan aukee firefoksit eikä muita tässä olekaan.No sitä äkkäsin ton mikin kuvan,Johan alko Lyyti kirjoittaa.On näitten kartat päivitelly,mulla on näissä tomtomin kartat Eurooppa.Ton toisen mä sään prätkän tankkiin tarranauhalla kiinni,tai sen tankkilaukun selkään kanssa tarranauhalla.On se vaan reteetä kotokylällä ajella kun olisi oikein turisti,navigaattori ja kaikki.On Mekkaan hieno ohjelma se tomin kartta ohjelma,kun tuut vaikka kaupunkiin se muuttuu ja siihen tulee niinkin rakennukset.Sitä se muuton älyää,jos jossain on tie vaikka tilapäisesti poikki,se kyllä kierrättää,sama jos on vaikka ruuhkaa.Hitin kätevä kartta,vaikka onkin tomtomin.

Joulukuu 04, 2015, 21:33:47 ip
Vastaus #6051

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Ookko muslimiksi ruvennut jos kerta Mekkaan aiot navikoida?
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Joulukuu 05, 2015, 00:33:01 ap
Vastaus #6052

Timo Junno

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen 5192 (toistaiseksi)
Tuota en kyllä ymmärrä minäkkään. En oo ennen kuullu, että ois pitäny maksaa jätevesimaksu, jos on oma kökkökaivo.

Vaan kyllä meiltä kohta orsiveet lähtee, kun saatiin oikkeen hulevesimaksuki. Totta ne tullee ens töikseen aukommaan ojat että on ura mitä pitkin huleveen höllötellä
MC Röklä – www.rokla.net ''Oisko ehkä Suomen kuuluisimpia pyöräkerhoja. Meni minne meni, niin aina joku puhuu Röklästä.''

Joulukuu 05, 2015, 09:36:33 ap
Vastaus #6053

Ossi Viita-aho

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Kukkahattusetä

Vaan kyllä meiltä kohta orsiveet lähtee, kun saatiin oikkeen hulevesimaksuki. Totta ne tullee ens töikseen aukommaan ojat että on ura mitä pitkin huleveen höllötellä

Näytti hulevesimaksu koskevan asemakaava-alueella asuvia. Mehän asuttaan osaylleiskaava-alueella, että olisko tuossa sopiva porssaanreikä? Saattaahan se olla, että ei mee hovissa läpi.
Kahden pytyn loukussa.

Joulukuu 05, 2015, 15:27:55 ip
Vastaus #6054

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin

Tullessa käytiin Nurmijärven Myllykoskella ja sateiden ansiosta olo ku kiutakönkäällä. Vettä liikkui Paljon.
 Mahoton kohina ja helppo hengittää, kun kuohuava vesi höyrysti ilman.

Hieno paikka melkeen piäkaupungissa. Kannattaa käydä.
 Hämeenlinnantieltä Njärven Myllykukon liittymästä Siippoontielle ja siinä heti liittymän itäpuolella parkit. Kävely alas ja oot perillä. Suosittelen.

Kumma etten oo koskaan kuulutkaan.Siitäkin miljuuna kertaa ohiajaneena..no eipä silti,kiirehän se vain on jokakerran ollu pisteestä toiseen.
Hki-Tre ja kaikki kaupungit siitä väliltä.Nurmijärvellä joskus olin töissäkin pitkät ajat mutta silti outo juttu.Tosin valtatien varressa että se keskusta on mulle jokseenkin vieras,ainoo mitä ruokiksella siellä pyörein..

Joulukuu 05, 2015, 16:10:41 ip
Vastaus #6055

Harri Kauranen

• Vieras
Noita pieniä kotiaskareita etupäässä tehny ja parsin kaverin mopon äänenvaimentajaa,oikeastaa siis sisäkalut tein uuteen uskoo.Tietsikasta taas poistin kuvia,mitä oli eri kansioissa samoja kuvia ja nytkin juur poistin 123kappaletta.Se kun on suunnilleen 10 kiloo per kuva,kyllä siivoomalla saa kovalevyyn paljonkin tilaa lisää.Se on vähän vielä kesken se äänenvaimentaja remontti,mutta osat on jo tehty,siis kaks putkee mihin porasin viismillisä reikiä muutaman.Pitäis vielä hitsata ne putket päästä kiinni ja laittaa noi kolme peltikuppia sit paikalleen,siin olis sit sekin.

Joulukuu 05, 2015, 16:48:40 ip
Vastaus #6056

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
.Tietsikasta taas poistin kuvia,mitä oli eri kansioissa samoja kuvia ja nytkin juur poistin 123kappaletta.Se kun on suunnilleen 10 kiloo per kuva,kyllä siivoomalla saa kovalevyyn paljonkin tilaa lisää.Se on vähän vielä kesken se äänenvaimentaja remontti,mutta osat on jo tehty,siis kaks putkee mihin porasin viismillisä reikiä muutaman.Pitäis vielä hitsata ne putket päästä kiinni ja laittaa noi kolme peltikuppia sit paikalleen,siin olis sit sekin.
[/quote]

10 kiloo jos tosiaan on,niin sillä ei ole mitään muuta merkitystä kuin että jos niitä on lukumääräisesti ihan kamalasti,voi joukosta olla sitten myöhemmin hidasta löytää mitä haluaa.
Minä oon pienimmällä tarkkuudella saanut vähän päälle mega kaikista kuvista(puhelimella) ja lähes aina pienennän sitä ennen julkasua tai tallennusta,just että säästyy tilaa-Yhteen megaan mahtuu 100 kpl 10 kilon kuvia eiköstä vaan?
Mutta miten sie saat otettua niin pieniä kuvia?

Ja yritän minäkin säännöllisesti siivota pois ihan semmoset "autistikuvat,liian taidekuvat"joista ei itekkään edes pidä saati muut  ;D

Tässä pari tuoretta esimerkkiä:

Kertakuvaksi otettu,"hemmetin iso lätkä"-tarkoitus poistaa heti kun postattu.

Merimies Aarre ilvesviidan mystinen mökki Pasilassa.(keskellä Länsi-Pasilaa)
Kuva jota ei enää saa otettua uudestaan koska mökki purettiin ja maan tasalle hiljattain.
Lätkiä sensijjaan Kiinalaiset takoovat yötäpäivää lisää ettei maailma huku kärpäsiin.
Asuin vastapäätä mökkiä ja sentakia minulle tärkeä tapaus.Haluan siis säilyttää kuvan  :)

« Viimeksi muokattu: Joulukuu 05, 2015, 16:56:40 ip kirjoittanut Hannu Hartikainen »

Joulukuu 05, 2015, 17:15:41 ip
Vastaus #6057

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
No ei paljon kummallisia.Ollu hieno ja aurinkoinen päivä,silti kehtuuttanu tavattomasti tietyt kotiaskareet.

Naapuri tosin järkkäs pienet istujaiset illalla minun kämpillä mutta ei sen pitäs vaikuttaa,otettiin iisisti muutama olu ja muisteltiin 70 lukua Malmilla,vaikka minä en siellä ollu ja oisin ollu hiukka liian nuori niihin touhuihin  ;)

Polttopuitten kanssa ois saanu vähän enempi vielä pulata kun mitä jaksoin.Pyykin pesin,narulle viritin,kaupalla kävin pyörällä ja nyt  ois hiillos jo uunissa.Pitäs alkaa makkaraa rillaan kun ne on esillä olleet jo hyvän aikaa vaan nälkä meni sipsien myötä.Perkules  :)

Niin,ja yhen hyllyn kävin pistosahalla sirklaamassa hetki sitten tässä jutustelun lomassa,keittiöön.Meni vähän hyllyt uusiksi sen ilimalänpöpunpun johdosta.

Tänmöistä,muunmuassa.

Joulukuu 05, 2015, 19:57:44 ip
Vastaus #6058

Harri Kauranen

• Vieras
Vai on toi merimiehen mökki purettu,kyl sitä lukemattomat kerrat onkin tullu ihailtua ohi kulkiessa.Niin niistä kuvista,mulla on pirun hyvä se puplizier,sillä tulee vähän reilu kymppejä kuvista,jos tahtoo.No edellisen kerran tossa iltapäivällä tuli koneeseen kuitenkin 2,6 gigaa lisää tilaa,eli pirusti.

Joulukuu 08, 2015, 16:47:27 ip
Vastaus #6059

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
Oli niin nätti ilma että iltapäivän lopuksi rustasin tuon ILPin ulkoyksikön seinään ja putket kiinni.
Ne vaimenninkumit tuli lauantaina ja tänään tilasin jo takuuseen uudet.Kuulemma Italiassa tehty mutta olipas huono tuuri kun yhdestä irtosi pultti siitä prikasta johon se on pistehitsattu ja tämä vulkanoitu kumin sisään.
Ei ole koskaan ennen tapahtunut vastaavaa,enkä ollut vielä ehtinyt kiristää muttereita kunnolla.Kovin lujaa niitä ei saa laittaakkaan.

Kylmäkalle sanoi ettei ehdikkään tälläviikolla.On buukattu täyteen sekä päivät että illat,kamalasti hommia.
Että kylläpä pistää vastaan tää projekti..kun nyt vaan pysyis jotenkin positiivinen asenne päällä mut vaikeaa on..

Tuo metsässä oleva aukko taivaanrannassa-siihen laskee aurinko tähän aikaan vuodesta ja siellä on tasan tarkkaan Loviisa  :)