.Tietsikasta taas poistin kuvia,mitä oli eri kansioissa samoja kuvia ja nytkin juur poistin 123kappaletta.Se kun on suunnilleen 10 kiloo per kuva,kyllä siivoomalla saa kovalevyyn paljonkin tilaa lisää.Se on vähän vielä kesken se äänenvaimentaja remontti,mutta osat on jo tehty,siis kaks putkee mihin porasin viismillisä reikiä muutaman.Pitäis vielä hitsata ne putket päästä kiinni ja laittaa noi kolme peltikuppia sit paikalleen,siin olis sit sekin.
[/quote]10 kiloo jos tosiaan on,niin sillä ei ole mitään muuta merkitystä kuin että jos niitä on lukumääräisesti ihan kamalasti,voi joukosta olla sitten myöhemmin hidasta löytää mitä haluaa.
Minä oon pienimmällä tarkkuudella saanut vähän päälle mega kaikista kuvista(puhelimella) ja lähes aina pienennän sitä ennen julkasua tai tallennusta,just että säästyy tilaa-Yhteen megaan mahtuu 100 kpl 10 kilon kuvia eiköstä vaan?
Mutta miten sie saat otettua niin pieniä kuvia?
Ja yritän minäkin säännöllisesti siivota pois ihan semmoset "autistikuvat,liian taidekuvat"joista ei itekkään edes pidä saati muut

Tässä pari tuoretta esimerkkiä:Kertakuvaksi otettu,"hemmetin iso lätkä"-tarkoitus poistaa heti kun postattu.

Merimies Aarre ilvesviidan mystinen mökki Pasilassa.(keskellä Länsi-Pasilaa)
Kuva jota ei enää saa otettua uudestaan koska mökki purettiin ja maan tasalle hiljattain.
Lätkiä sensijjaan Kiinalaiset takoovat yötäpäivää lisää ettei maailma huku kärpäsiin.
Asuin vastapäätä mökkiä ja sentakia minulle tärkeä tapaus.Haluan siis säilyttää kuvan