Kyllä tänään kaikkee pientä on tullu touhuttua.Aamulla ensin myin yhdet pajeron aluvanteet nastakumeilla ja ne meni kouvolaan.Sit kävin kaverilla ja hänen kanssaan käytiin hälle sellanen pieni sorvi ostamassa.Sit poikkesin tullessa toisella kaverilla ja hällä on hieno tipparellu.Oli sellaset ne tipan kumimatot´,niiden päällä oikein leikattu sellaset oikeat matot ja kaveri ne oli nyt pesassu painepesurilla.Näi illalla siivonnu tietokonetta,tätä millä mä nyt peuhaan.Siivosin kuvia,eli poistin tuplia ja siirtelin eri kansioihin.Sain koneeseen toista gigaa enemmän tilaa ja kuitenkin joka kuva on tallessa.Kyllä oikeesti suosittelen kone kannatta välillä siivota.Mulla kyllä näitä koneita riittää yläkerrassa mulla on vielä kolme konetta ja kaksi niitä tabletteja,sit vielä vaimon kone,eli kyllä niitä riittää.Mulla kummassakin tabletissa on oma simkortti,sellanen että niillä ei voi soittaa kun ne on vaan mediakortteja,mutta pääsen vaikka inarissa niilläkin nettiin.Nää mun koneet taas kotona on kotikarvassa,no toi yks vaan on karvassa,toi viereinen kone,sitä en vielä aiemmin maininnu,eli se olis neljäs ja tää millä mä nyt räplään on siis viides kone.Eli mun koneet on langattomasti verkossa,elikkä kesäaikaan istun usein tossa vasten istuttavassa keinussa ja keskustelen netissä.Mutta oikeesti siivokkaas vähän niitä koneitanne sillon tällön,kyl kannattaa.