Kirjoittaja Aihe: Mitä tuli tänään touhuttua  (Luettu 4511158 kertaa)

Marraskuu 14, 2015, 21:43:17 ip
Vastaus #5955

Antti Törmälä

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Mulla ei niin hyvä päivä. Kävin saattelemassa( nuoren)  kaverin haudan lepoon :'(

Marraskuu 14, 2015, 23:05:27 ip
Vastaus #5956

Hannu Hartikainen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Honda 350Twin
No täs nyt kävi tälleen pikkujoulun jatkoilla meni tääkin iltapäivä ja ilta aina 23 asti mut kumminkin niin hyvissä ajoin/kunnossa kotiin että tännekkin vielä kykenee terveiset heittämään ;)

Olin jo iltapäivällä valmistautunu lähtemään Loviisaan ruoka ym ostoksille mutta tuli kutsu illanistujaisiin sen verran sopivasti että eipäs tarvinnu kokkailla kotona mitään ja siirsin kauppareissun huomiseen.

Hirmu lämmin päivä ollu meillä oli jääny lämpömittarin muistiin peräti 9,2 varjostahan se aina mitataan että melko oudolta tuntui jo puolilta päivin kun ennuste kuitenkin taisi olla paljon kylmempää..Luultavasti meri vielä lämmittää lähellä rannikkoa ainakin.

Marraskuu 16, 2015, 14:41:07 ip
Vastaus #5957

Antti Jokinen

• Vieras
Laitoin autolle lämmityspistorasian. Nuo koristevalot auttavat illalla pimeässä löytämään auton puskurista oikean paikan kaapelille. Illalla kotiin tultuani siis tökkään kaapelin autoon ja sisään tultuani kauko-ohjaimella sammutan valon, jolloin virta autoonkin katkeaa. Päivällä tunti tai pari ennen lähtöä kytken taas virran päälle. (mulla on niin epäsäännölliset menot, ettei kellokatkaisimesta ole apua)

« Viimeksi muokattu: Marraskuu 16, 2015, 19:57:17 ip kirjoittanut Antti Jokinen »

Marraskuu 16, 2015, 15:11:08 ip
Vastaus #5958

Risto Sollo

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Mamu
Vai on Antilla epäsäännölliset menot...minulla taas on epäsäännölliset tulot...

Marraskuu 16, 2015, 15:24:39 ip
Vastaus #5959

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Eläkkeellä on vain kaksi ekaa vuotta vaikeeta.
Mulle kans sähkömies lupasi laittaa tolppaan kauko ohjattavan katkaisimen ku ikinä tiedä koska eläkeläinen lähtee liikkeelle, semmonen pieni sisätilan lämmitin pitää ostaa, autossa on tökkeli valmiina sisätilassa. Meillä saa käyttää 800W tehoista lämppäriä, roput ei kestä suurempia.

Muuten meni taas taisteluksi Anvian kanssa, keväällä hankittu Cisko temppuili vaikka oli päivitettävänä. Ensin katkesi langaton netti ja pari tuntia katkes langallinen, teekkari buutti eli virta pois ja takaisin korjasi tilanteen. Kyllästyi ja vein modeemin takaisin ja uusi tilalle+nopeuden nosto jonka sai kesällä ilmatteeksi, mun postit on Gerbyyn metsissä kun lähistön moniosaajat ottaa postit ja ripottelee ne metsään. No sanoin et jos 40V asiakkuus ei paina mitään niin ja meen myymään lankapuhelin osakkeen ja sillä rahalla vedätytän kuidun kotiin ja maksan vaikka Soneralle sitten. Jo tuli auto pihaan ja ukot sähkö keskukseen, soittivat onko hyvä nyt. No ei ollut kun sisään rupes tulemaan 250 mut ulos vain 20, ne on taas sielä kaapissa. Pitäisköhän mun mennä auttamaan raasuja, ei olis eka kerta.

Marraskuu 16, 2015, 17:15:26 ip
Vastaus #5960

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Lainaus käyttäjältä: Antti Jokinen
Laitoin autolle lämmityspistorasian. Nuo koristevalot auttavat illalla pimeässä löytämään auton puskurista oikean paikan kaapelille. Illalla kotiin tultuani siis tökkään kaapelin autoon ja sisään tultuani kaukoohjaimella sammutan valon, jolloin virta autoonkin katkeaa. Päivällä tunti tai pari ennen lähtöä kytken taas virran päälle. (mulla on niin epäsäännölliset menot, ettei kellokatkaisimesta ole apua)

Häppeisit vähä! >:(

Missä ne lintupoloset nyt sitten enskesänä pessii, kun out tuon pesäpöntön niiltä ryövänny?  ::)
-pena-

Marraskuu 16, 2015, 19:00:03 ip
Vastaus #5961

Antti Jokinen

• Vieras
Vai on Antilla epäsäännölliset menot...minulla taas on epäsäännölliset tulot...

:D

Marraskuu 19, 2015, 19:06:24 ip
Vastaus #5962

Harri Kauranen

• Vieras
Viettäny sairaslomaa ja pyörinny netissä.No tuli ebey kauppoja yli kahdellasataa tehtyä.Huomenna en kyllä avaa koko ebaytä,ei mun rahat yksinkertaisesti riitä.Mutta oli vähän pakko ostella osia tohon mun kawasakiin,kun kootomarkkinoilta ei edes löydy tommosta pyörää.Mulla on kawasaki z250 twin.No ostin mä tietysti pikkusen muutakin,kun kavan osia,mutta pääsääntöisesti kavaan osia.

Marraskuu 20, 2015, 16:33:59 ip
Vastaus #5963

Johan Kosunen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Tuohon ebayhin uppoo äkkiä pari luottokorttia limittiä myöten.
Tuli vaihdettua maasturiin nastat alle. Seuraavaksi nastat tuloo kärriin.
tää on kyllä viimenen itäpyörä jonka mä ostan...

Marraskuu 20, 2015, 18:03:58 ip
Vastaus #5964

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Pientä kaupan käyntiä netin kautta, jos tavara on niin hyvää kuin myyjä kehui olen tyytyväinen. Koiron vahtina olen kun emännällä pikkujoulut yhden hyvän työkaverin läksiäiset samalla, meinas ettei kartinkia aja ja mä sanoi että ajat. Annat ensin muiden ohittaa ja sitten vaan nautit, poijaat oli niin kohtelijaita et naiset aloittaa eturivistä, vielä että vanhin ykkösruutuun eli mun vaimo. Ei aina tarvi voittaa kuin itsensä, no toivon että uskaltaa ajaa.

Sain yhden venäläisen kiikarin joka pudonnut niin että kaksois kuvaa näyttää, saiskohan tuon itse korjattua. Ainakin yritän, auraus kulmahan siinä vaan pielessä. Onko kaupunkilaisella hyötyä koirasta, vastaus että on kun uusi modeemi kun cisco hajos 4pvä ei lähtenyt toimimaan niin lupasin tulla tekeen homman itse ja otan dopperin mukaan joka syö osaamattomat, meni 5min kun soitettiin et nyt toimii ja joku harjoittelija tehnyt väärän kytkennän.

Vielä pitäisi painia digipoksin kanssa kun siihen ei saa kytkentää verkon kautta että sais imastua tallennetun leffan koneelle, jos irrotan kovalevyn saan tiedostot koneelle mutta ne on salattuja joihin jo löytyy purku. Nyt joku sakemanni hakkeri tehnyt uuden firvaren jolla pitäisi onnistua, saksankieliset ohjeet vaan niin vaikeita, nettipiuhan kautta se päivittää itsensä ja nyt pitäis rakentaa oma palvelin joka syöttää sen boxiin. Kaljan juonti on pahasti kesken että kiirusta pitää, onneksi on huominen päivä.

Marraskuu 20, 2015, 18:17:19 ip
Vastaus #5965

Kari Sillanpää

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • MC Debit
Myyt Henry sen kiikarin jollekin absolutistille kännisimulaattoriksi ;D
Kari

”Parempi Piru merrassa kuin kymmenen irrallaan”

Marraskuu 20, 2015, 18:22:26 ip
Vastaus #5966

Pentti Eskelinen

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Nuolija Kuopijosta
Minen ou onneks tarvinnu nuihin aateekoon rautapuoliin paljo kajota, oun vuan enemmännii keskittyny näehin näpyttelyhommiin.

Sillon kun P.E junjoori oli vielä kotosalla, ni sille kun vihjas ni se teki nuo asennus ja sensemmoset muut ruumilliset hommat. Ja sitten kun se häeppäs kottoo, niin sitten saen houkuteltuva Rouvan ne tekemään. Alussa se vähä ämpyili ja sano että hän suap tehä töessään niitä ihan tarpeeks, vuan kun aekani lirkuttelin, niin lopultahan hiän aena kuitennii suostu. :-\
-pena-

Marraskuu 20, 2015, 18:39:58 ip
Vastaus #5967

Harri Kauranen

• Vieras
Tulipa rannassa paikat laitettua talvikuntoon.Ei sielä oikeastaan ollukkaan kun katiska ja sumppu vähän sivummalle ja oli vähän roskia vedessä,niitä mitä aallot on tuonu.Hitto mutta oli sekin näin selkävaivaisena kova jopi.

Marraskuu 20, 2015, 18:55:08 ip
Vastaus #5968

Henry Eklund

• *
  • Jäsentiedot Poissa
Ei kiikari on ja pysyy mulla, on komiat leimat ja melkosen hyvä kotelokin. Jos en itse saa niin meidän Instrumentaamio ainakin aikaisemmin noita korjas, se on jonku venäläisen upseerin raadolta aikanaan otettu. Pudottaja vanha tutiseva ukko joka tulee rantaan semmosella sähkö rullatuolilla, anto osoitteen ja sanoi että rintamalta on tuotu muutakin joita hän ei enään tavi eikä ole koskaan tarvinnut. Jos on käsi kraneetteja pitää soittaa poliisit ku niihin en koske, muun vien jemmaan autooni.

Marraskuu 20, 2015, 19:03:50 ip
Vastaus #5969

Kalevi Sundqvist

• *
  • Jäsentiedot Poissa
  • Jäsen Nro: 3603
Sommoro Kuntit

Alko sitten tänne Hämeenlinnaankin tänään
pudotella tota valkeeta nöhtää. Piti ihan
tehdä urheiluteko ja ajaa ajokauden
viimeiset ajot.

On tullu vuokrattua talli harrastekäyttöön ja ajoin tänään
BMW R 45 pelin uuteen talliin. Märät, sulat tiet,
että sen puoleen ihan hyvissä ajoin ja hyvässä säässä.

Mut sitte alko putoileen tota nöhtää, ja IFA RT 125/1
menikin sitten enempi liirimällä uuteen talliin.

Välillä tuli harrastettua ihan kolmipisteluisujakin,
Nro44 Nokialainen kolmantena liusupisteenä.

Nooh, ajelin kerran Itsenäisyyspäivän jälkeenkin
MZ TS 125 pelin Hämeenlinnasta Valkeekoskiin
talvitalliin, ettei sinällänsä mitään tavatonta.

Niin, joo ja veteleehän ne tosihemmot
pystymettään talvipakkasillakin, että ei tää ny
sanottavammin  mikää sankariteko ollu.

Mutta ihan kiva oli päättä ajokausi näin ja
alkaa odotteleen kevättä.

Kallu
Den Glada Gamla DekariGubbe
från Tavastehus
email: kalevi.sundqvist@gmail.com