Pientä kaupan käyntiä netin kautta, jos tavara on niin hyvää kuin myyjä kehui olen tyytyväinen. Koiron vahtina olen kun emännällä pikkujoulut yhden hyvän työkaverin läksiäiset samalla, meinas ettei kartinkia aja ja mä sanoi että ajat. Annat ensin muiden ohittaa ja sitten vaan nautit, poijaat oli niin kohtelijaita et naiset aloittaa eturivistä, vielä että vanhin ykkösruutuun eli mun vaimo. Ei aina tarvi voittaa kuin itsensä, no toivon että uskaltaa ajaa.
Sain yhden venäläisen kiikarin joka pudonnut niin että kaksois kuvaa näyttää, saiskohan tuon itse korjattua. Ainakin yritän, auraus kulmahan siinä vaan pielessä. Onko kaupunkilaisella hyötyä koirasta, vastaus että on kun uusi modeemi kun cisco hajos 4pvä ei lähtenyt toimimaan niin lupasin tulla tekeen homman itse ja otan dopperin mukaan joka syö osaamattomat, meni 5min kun soitettiin et nyt toimii ja joku harjoittelija tehnyt väärän kytkennän.
Vielä pitäisi painia digipoksin kanssa kun siihen ei saa kytkentää verkon kautta että sais imastua tallennetun leffan koneelle, jos irrotan kovalevyn saan tiedostot koneelle mutta ne on salattuja joihin jo löytyy purku. Nyt joku sakemanni hakkeri tehnyt uuden firvaren jolla pitäisi onnistua, saksankieliset ohjeet vaan niin vaikeita, nettipiuhan kautta se päivittää itsensä ja nyt pitäis rakentaa oma palvelin joka syöttää sen boxiin. Kaljan juonti on pahasti kesken että kiirusta pitää, onneksi on huominen päivä.